Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
frank1985 schreef:Als jij representatief bent voor de gemiddelde poedel bezitter haak ik af. Geen polonaise aan mijn lijf
Dat sta ik gelukkig niet , maar er komen wel een paar leuke poedelmeisjes van jouw leeftijd.
Alhoewel ik wel snap dat je ze liever meer van Nanna d'r leeftijd hebt.
Goh Mieke was ook vroeg met je uit bed halen enn verschonen.
Haha.
Ja we waren vroeg. Die designhond moest naar school
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
frank1985 schreef:Als jij representatief bent voor de gemiddelde poedel bezitter haak ik af. Geen polonaise aan mijn lijf
Dat sta ik gelukkig niet , maar er komen wel een paar leuke poedelmeisjes van jouw leeftijd.
Haha.
Dat disignertje mag wat kosten in onderhoud en aanschaf hé.?
Maar dan heb je ook wel wat natuurlijk.
Jij hebt zekers weer met je tropische verrassing in de kou staan kleumen wachtend op het vrouwtje.?
Haha.
Dat disignertje mag wat kosten in onderhoud en aanschaf hé.?
Maar dan heb je ook wel wat natuurlijk.
Jij hebt zekers weer met je tropische verrassing in de kou staan kleumen wachtend op het vrouwtje.?
Ach man. Iedere zaterdag de hele dag met mijn poedelige lijfje in de kou. Het is zo slecht voor mijn huid!
Morgen hebben we een nacht training. Kan ik mooi in het donker eens kijken wat er te jatten is.....
Die hond kost een vermogen! weetje wat dat beest vreet op een dag. Meer dan die duitser van mij!
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
Domor schreef:Ik ga hem nu ook in mijn agenda zetten. Die heb ik eindelijk. Zou je de datum in de titel kunnen zetten? Dat is ook een goede herinnering.
Ik wilde heel graag mee.....maar we hebben al een afspraak. We gaan met nog 100 andere teckels wandelen op het strand. Volgende keer gaan we heel graag mee!!
Pool schreef:Ik wilde heel graag mee.....maar we hebben al een afspraak. We gaan met nog 100 andere teckels wandelen op het strand. Volgende keer gaan we heel graag mee!!
Neem je ze toch allemaal mee naar de hei ,vinden die takkels leuk.
Pool schreef:Ik wilde heel graag mee.....maar we hebben al een afspraak. We gaan met nog 100 andere teckels wandelen op het strand. Volgende keer gaan we heel graag mee!!
Neem je ze toch allemaal mee naar de hei ,vinden die takkels leuk.
Ja enig , ik had een aantal jaar geleden een teckeltje te logeren, en in de 20 seconden dat we even níet naar haar keken, was het kreng er op de Ginkelse heide tussenuit genaaid.
Stonden we op de splitsing van fietspaden die rotteckel te roepen, hoorden we iemand vanaf de bosrand roepen: "Oehoe, is dat teckeltje met al die belletjes van u?"
Wij die richting uit al roepend, en die rotteckel kwam echt niet. Afgaand op het geluid van de belletjes liet mijn man zich languit in de heide vallen, en kwam even later weer boven met de rotteckel.
"En nou ga je G!@#$%^&*E!!! aan de riem, en je komt niet! meer! los!!!" Ik hoor het hem nog uitbriesen.
Wat een gedoe zeg, je zult ze echt kwijt raken joh! De lieveling van haar baasjes...
Voor de eerstkomende 300 jaar ben ik genezen van het hebben van teckels.
Jammer Sandra.....
Ik moet hier het mormel wel nog fatsoeneren, Kees heeft hem maanden geleden geschoren en hij is nu wel aan een nieuwe knipronde toe...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Ik moet helaas ook voorbij laten gaan. Iets te drukke weekenden de laatste tijd en ik dacht heel komend weekend vrij te hebben maar de zaterdag staat ook al weer vol. Dus even een dagje niks
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
Ja we weten dat je gek bent en altijd je kastje moet uitlaten.
Hindert niets meid ,bomen kunnen echt praten hoor en kastjes hebben ook gevoel en willen meer van de wereld zien.
Hindert niets meid ,bomen kunnen echt praten hoor en kastjes hebben ook gevoel en willen meer van de wereld zien.
niet zo'n grote mond jij zijn er eigenlijk wel rollatorpaden op de ginkelse hei? anders kan jij niet eens mee
niet zo'n grote mond jij zijn er eigenlijk wel rollatorpaden op de ginkelse hei? anders kan jij niet eens mee
Moel houden tegen oudere heer.
Je sleept mij maar mee in je kastje , gaat het fout kun je mij er zo inbegraven op de hei. .
Volgens mij heeft ie een draagkoets geregeld.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Ik weet het nog niet. Ik wil proberen wel te komen maar mijn schoonzus staat op springen. Als de baby komt dan wil ik mijn nieuwe nichtje/ neefje graag bezoeken en die woont in Zwolle dus dat is voor ons een wereldreis.
Moel houden tegen oudere heer.
Je sleept mij maar mee in je kastje , gaat het fout kun je mij er zo inbegraven op de hei. .
noh, moet ik weer al het werk doen
ik had er helemaal op gerekend dat ik op de rollator mocht zitten en jij mij zou duwen
trouwens, wie is nou weer die heer die ook mee gaat?