Moderators: moderatorteam, twinkeltje

graag gedaanHaddockandFriends schreef:Dankjewel Rakker!!
TessaThomas schreef:
Ah, photobucket kan het gewoon niet. Beetje jammer dat die foto aan de rechterkant zo slecht is geworden...
EDIT:
hoe heb je hem samen gevoegd in psp?TessaThomas schreef:Grrrr, kan iemand me vertellen hoe ik een afbeelding opsla met transparante achtergrond in psp? Ik volg keurig de aanwijzingen, maar dan kan ik hem alleen als png opslaan en met uploaden wordt het alsnog een witte of zwarte achtergrond.
Wat lief, dankjewel!&nicole schreef:Je kunt me wel wat foto's sturen, dan maak ik er morgen eentje
Zichtbare lagen idd en dan als png. Alleen photobucket pakt ze niet, tinypic wel (hetzelfde bestand)rakker2000 schreef:hoe heb je hem samen gevoegd in psp?TessaThomas schreef:Grrrr, kan iemand me vertellen hoe ik een afbeelding opsla met transparante achtergrond in psp? Ik volg keurig de aanwijzingen, maar dan kan ik hem alleen als png opslaan en met uploaden wordt het alsnog een witte of zwarte achtergrond.
alle lagen of zichtbare lagen.
als je transparant wil opslaan is het zichtbare lagen en dan opslaan als png.

Bedoel je de randen van de foto, of de omlijning van het paard?ingrid2112 schreef:Wie wil mij helpen? Op de onderstaande foto zou ik graag de randen vervagen, of smudgen, zodat de foto wat mooier wordt. Of de achtergrond vervagen. Nu is het zo "hard" hoop dat ik me duidelijk uitdruk...als ik het zo lees klinkt het wat vaagjes. Ik heb geen photoshop of iets dergelijks, maar gebruik pixlr.com. Ik ben een totale leek wat betreft bewerkingen, maar misschien kan iemand me uitleggen hoe ik dat voor elkaar krijg.