Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Irisz schreef:Vraagje!
Is er mogelijkheid om de auto echt op het terrein te parkeren? Ben nog niet bij deze renbaan geweest.
Ik heb namelijk 2 stoffen benches, maar als ik de auto gewoon daar kan parkeren, neem ik die niet mee. Dan kunnen ze gewoon in de auto liggen of aan een grondpin.
Als je een fanatiekeling die al bekend is met het spelletje hebt, is los in de auto laten met zicht op de baan een minder goed idee; ik zou alvast vier wieldoppen overhouden. En inderdaad heel goed opletten met de warmte maar dat is evident.
Ik denk dat de auto dan meer houdt dan een stoffen bench.
Maar ik blijf uiteraard dan zelf bij de auto, ik laat ze daar niet alleen zitten. Op voorgaande coursings gingen we vaak overnachten op het gras naast de baan. Ik zette de auto dan ergens in een hoek, stoeltjes erbij, grondpin, was ideaal! Maar als de auto's nu niet op het gras bij de baan mogen staan, moet ik dus even een extra bench regelen.
Safari schreef:Ik doe nog maar een keer een oproepje. Ik heb mij aangemeld als vrijwilligster en ik heb eigenlijk nog een lift nodig. Is er iemand met wie ik mee mag rijden? Ik ben alleen en laat de hondjes lekker thuis.
van waar moet je komen?
Uit Almere.
Ik kom uit het Noorden volgens mij rij ik niet bij Almere langs.
Safari schreef:Ik doe nog maar een keer een oproepje. Ik heb mij aangemeld als vrijwilligster en ik heb eigenlijk nog een lift nodig. Is er iemand met wie ik mee mag rijden? Ik ben alleen en laat de hondjes lekker thuis.
van waar moet je komen?
Uit Almere.
Ik kom uit het Noorden volgens mij rij ik niet bij Almere langs.
Nee dat klopt, dan zou je wel heel veel om moeten rijden. Er komen vast nog wel mesen uit het zuiden met wie ik mee mag rijden. Toch bedankt
Asta schreef:Safari rij ik niet langs almere naar lelystad? of is het andersom? als je geen hond bij hebt is het proppen maar met asta op schoot kan het wel hoor
Ja klopt, tenminste volgens mij kom jij uit de richting van Delft toch??
Asta schreef:Safari rij ik niet langs almere naar lelystad? of is het andersom? als je geen hond bij hebt is het proppen maar met asta op schoot kan het wel hoor
Het zou mij een eer zijn, Asta op schoot.
Of Kaiou op schoot, dat behoort ook nog tot de mogelijkheden
Het zou mij een eer zijn, Asta op schoot.
Of Kaiou op schoot, dat behoort ook nog tot de mogelijkheden
Owww bof ik even. Dan laat ik het afhangen van mijn kleur broek
De parkeerplaats is niet aan de renbaan, maar er buiten. Als je langs de kant vd baan staat heb je geen zicht op je auto (bomen, kantine e.d.).
Houdt er ook rekening mee dat het niet een hele grote parkeerplaats is en dat er veel andere hondensport velden omheen zijn die NIET blij zijn als je daar je auto parkeert.
Tenminste dat kregen wij vorig jaar te horen.
Kika schreef:De parkeerplaats is niet aan de renbaan, maar er buiten. Als je langs de kant vd baan staat heb je geen zicht op je auto (bomen, kantine e.d.).
Houdt er ook rekening mee dat het niet een hele grote parkeerplaats is en dat er veel andere hondensport velden omheen zijn die NIET blij zijn als je daar je auto parkeert.
Tenminste dat kregen wij vorig jaar te horen.
Gewoon langs de weg (dit is een geasfalteerd landweggetje hoor, geen doorgaande snelweg ) Zolang je maar niet op de parkeerplaatsen parkeert van de andere hondensportveldjes. Wijst zich vanzelf. Ging er mij om dat je weet dat je niet vanaf je auto de baan kan bekijken.
Gewoon langs de weg (dit is een geasfalteerd landweggetje hoor, geen doorgaande snelweg ) Zolang je maar niet op de parkeerplaatsen parkeert van de andere hondensportveldjes. Wijst zich vanzelf. Ging er mij om dat je weet dat je niet vanaf je auto de baan kan bekijken.
O.k., hoe ver is het dan nog lopen tot het renbaanterrein?
Scooby schreef:
O.k., hoe ver is het dan nog lopen tot het renbaanterrein?
Mocht je je auto niet kwijt meer kunnen op het parkeerterrein bij de renbaan....20-50 meter lopen. Tis er allemaal omheen, gaat er alleen om dat je niet je auto op de parkeerplaatsen van de andere verenigingen zet Tis verder niet erg moeilijk en ingewikkeld hoor. Wij werden er vorig jaar voor gewaarschuwd, vandaar dat ik het zei.
Wat een sociale verenigingen dan zeg zou mij echt niet uitmaken als er een vereniging iets organiseerd en mensen parkeren op mijn terrein, is toch iedereens hobby.
Brigitte schreef:Wat een sociale verenigingen dan zeg zou mij echt niet uitmaken als er een vereniging iets organiseerd en mensen parkeren op mijn terrein, is toch iedereens hobby.
Ik denk dat mensen die dan op de parkeerplaats van hun eigen vereniging willen staan, er niet meer bij kunnen omdat het vol staat met HF-ers.