Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

smuldier

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

dagmar88
Zeer actief

Re: smuldier

Ongelezen bericht door dagmar88 »

malinois schreef:
Guardiano Danna schreef:
HondenSteps schreef:Gewoon laten ontdooien op het aanrecht i.v.m verlies voedingsstoffen. Tevens zou ik meer KVV aanraden dan SmulDier, zit toch net wat meer in voor dezelfde prijs.
Ik zou voor : http://www.ducknatuurvoeding.com/
Btw, voor onze honden is het vlees alleen voor het "lekker" :wink:
Dat natte karton?? Het lijkt niet eens op vlees :wink: Ook dat heb ik gehad voor de dobers, allemensen... wat moest ik daar veel van voeren destijds... en het ziet er niet uit

:mrgreen: Ik had dat heel goedkoop gekocht, één of andere speciale variant.
Het ziet er uit als aan elkaar geplakte korreltjes, en wat er vervolgens aan de achterkant uit komt ook.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Guardiano Danna schreef:
malinois schreef:
Guardiano Danna schreef:
HondenSteps schreef:Gewoon laten ontdooien op het aanrecht i.v.m verlies voedingsstoffen. Tevens zou ik meer KVV aanraden dan SmulDier, zit toch net wat meer in voor dezelfde prijs.
Dat natte karton?? Het lijkt niet eens op vlees :wink: Ook dat heb ik gehad voor de dobers, allemensen... wat moest ik daar veel van voeren destijds... en het ziet er niet uit
Wanneer was destijds? Het komt als één van de beste uit tests schijnt het ;) Nou ja, nogmaals, onze honden doen 't vooral op FF brokken en lekkers voor er dóór :)
Een jaar of 4 geleden .. maar het ziet er nog steeds niet uit :F: Het uiterlijk is niet veranderd het lijkt op natte krant ipv vlees

Je hebt Duck

Afbeelding

en je hebt vlees

Afbeelding
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

fes/lou schreef:Ooeeeeh, wel 100....
Dat is voor mij een redelijk normale bestelling...
Duck vind ik ook niks. Volgens mij zit de verpakking er doorheen geperst
:LOL:
Afbeelding
Guardiano Danna
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Cane Corso
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardiano Danna »

Pepie schreef:
fes/lou schreef:Ooeeeeh, wel 100....
Dat is voor mij een redelijk normale bestelling...
Duck vind ik ook niks. Volgens mij zit de verpakking er doorheen geperst
:LOL:
Het zál, ik heb er geen aandelen in ;) *koopt een kuipje paté van de jumbo eigen merk* of wat er maar voor handen is maar dacht toch echt etc ;)
Wie gelooft dat geluk niet te koop is vergeet de puppies *Gene Hill*
www.puppyteaching.nl
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

ik heb best een tijd duck gevoerd en mijn honden deden het er prima op.
het was alleen godsgruwelijk duur met 4 grote honden :schrik:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
malinois
Zeer actief
Contacteer:

renee-uk schreef:ik heb best een tijd duck gevoerd en mijn honden deden het er prima op.
het was alleen godsgruwelijk duur met 4 grote honden :schrik:
Dat bedoel ik, dat had ik ook met de dobers moest er zo enorm veel van voeren... :schrik:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

Guardiano Danna schreef:
malinois schreef:
Guardiano Danna schreef:
Wanneer was destijds? Het komt als één van de beste uit tests schijnt het ;) Nou ja, nogmaals, onze honden doen 't vooral op FF brokken en lekkers voor er dóór :)
Ik vind het ook geen slecht merk. Al opteer ik wel altijd voor de lam en rijst.
Het is door de jaren heen (en ik zit al wat jaartjes in de rauwe voeding) ook de enige die ik altijd al constant heb wezen zijn, in tegenstellint tot vele "kwalitatieve goede merken" die altijd wel ergens iets moeten veranderen.

Hoe iets eruit ziet kan mij trouwens geen barst schelen. :19: mijn honden moeten het er goed op doen.
Net zoals mijn honden zelf. Hun uiterlijk zal me echt niet doen kiezen voor hun. De inhoud telt, niet de verpakking :ok:
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Vroeger heb ik trouwens wel Duck uitmuntend aan pups gevoerd, maar die eten veel liever smuldier etc
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
malinois
Zeer actief
Contacteer:

maart schreef:
Ik vind het ook geen slecht merk. Al opteer ik wel altijd voor de lam en rijst.
Het is door de jaren heen (en ik zit al wat jaartjes in de rauwe voeding) ook de enige die ik altijd al constant heb wezen zijn, in tegenstellint tot vele "kwalitatieve goede merken" die altijd wel ergens iets moeten veranderen.

Hoe iets eruit ziet kan mij trouwens geen barst schelen. :19: mijn honden moeten het er goed op doen.
Net zoals mijn honden zelf. Hun uiterlijk zal me echt niet doen kiezen voor hun. De inhoud telt, niet de verpakking :ok:
Ik zeg nergens een slecht merk, heb het zelf een tijd gevoerd vroeger zoals je kunt lezen maar moest er werkelijk bergen van voeren... en dat spul is alles behalve goedkoop en ik denk dat er dus betere zijn die ook nog goedkoper zijn.
Hoe het eruit ziet vind ik daarnaast wel degelijk van belang... het moet wel een beetje op vlees lijken, dat doet alle kvv zo ongeveer behalve Duck... Wat er allemaal inzit om het zo te krijgen ben ik nog steeds niet achter... er zit in ieder geval niks roods in... alleen wit. Ik vind het ook het belangrijkste dat de honden het er goed op doen, en als je er zoveel van moet voeren vind ik het dus niet het juiste voer :wink:
Afbeelding
Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Knoeppie »

AHV is absoluut veel duurder dan Smuldier, heb het Knoep jarenlang gevoerd en ze deed het er prima op. Kwam veel bloed/vocht uit maar was wel vlezig, zag er goed uit.
AHV is van de broer van de fokker van Knoep trouwens :mrgreen:
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
MirandaH
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairns!!!
Contacteer:

Ongelezen bericht door MirandaH »

** Angela ** schreef:In de winter wil ik het ook nog wel eens in een bak op de verwarming zetten.
Dan is t ook zo ontdooit :mrgreen:

En anders doe ik t idd even in de gootsteen met heet water, al hoorde ik laatst van iemand dat je beter koud stromend water kan pakken ...

Maar of dat waar is weet ik niet hoor
Ja dat is zo. Ik zat me al te verbazen over iedereen die warm water schreef. Bak met koud water, bij voorkeur stromend.
Afbeelding

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”