Pippi's dochter zal er in de ring verschijnen, en Pippi's eventuele toekomstige partner ook.
En ik mag bij de fokker oppassen op de andere honden.

Moderator: moderatorteam
Das wel heel veel!Nanna schreef:Ik ga nietEen kennis van me wel en ik hoorde dat er al tegen de 60 Komondors zijn ingeschreven
Van de Puli wist ik dat wel, van de Komondor niet.Nanna schreef:Tsja, Hongarije is natuurlijk wel het moederlandmoosje schreef:Das wel heel veel!Nanna schreef:Ik ga nietEen kennis van me wel en ik hoorde dat er al tegen de 60 Komondors zijn ingeschreven
Af en toe ik er er wel eens een of een aantal op een show, maar nooit meer dan 5 volgens mij.
Zie hierbovenNanna schreef: Ik weet niet, dat van die aantallen Komondorokkwam ik op FB tegen.
Succes met je naakt party hahahamoosje schreef:Nou, fokker is vanochtend vroeg vertrokken, en ik heb een huis vol nakers tot mijn beschikking.
En mijn 3 eigen meiden. En meneer de Engelse Bull, stom dom wezen. Echt, wat is dat beest dom. Maar wel lief, dat dan weer wel.
Je zit dus in een nudistenkamp.moosje schreef:Nou, fokker is vanochtend vroeg vertrokken, en ik heb een huis vol nakers tot mijn beschikking.
En mijn 3 eigen meiden. En meneer de Engelse Bull, stom dom wezen. Echt, wat is dat beest dom. Maar wel lief, dat dan weer wel.