Eerst schapen

Katie doet de Border Collie

En eenden, eerst een beetje wild...

...Maar het kan toch ook rustig.

Kaya bij de eenden

En nu, op naar de trials

Moderator: moderatorteam
Laura & Leroy schreef:Katie doet de border collie, haha!![]()
Ziet er mooi uit!
De dichtstbijzijnde trials zijn in Friesland. Er zijn wel Border Collie trials dichterbij. Maar ik heb tegenwoordig zelf schapen, dus je mag altijd een keer komen kijken (en neem gelijk Maartje en Abby meeSita schreef:Ziet er echt super uit! Zijn die trials ook ergens in de buurt? Zou het graag een keertje willen zien.
Klopt, eenden is preciesie werk. T rare is dat een eend t zelfde werkt als een koe, qua jou positie, die van de hond en een uitweg bieden. Maar een eend kan op een postzegel draaien zeg ik altijd, dus je hond moet rustig bewegenLysette schreef:Gaaf zeg! Eenden lijkt me nog veel moeilijker dan schapen. Dat komt denk ik nog veel nauwkeuriger? (ik heb er echt de ballen verstand van)
http://www.lahoulette.nl/Tallie schreef:Gaaf om te zien met die eenden! Dat wil ik met Tallie ook nog eens proberenSchapen heeft ze 1x gedaan en dat ging heel leuk, ik baal ook nog steeds dat ik er niet mee verder kan.
http://www.lahoulette.nl/Tallie schreef:Gaaf om te zien met die eenden! Dat wil ik met Tallie ook nog eens proberenSchapen heeft ze 1x gedaan en dat ging heel leuk, ik baal ook nog steeds dat ik er niet mee verder kan.
Dat was het zeker! Echt een super mogelijkheid om zo te kunnen trainen. Nogmaals bedankt!_Do_ schreef:T was gezellig
Ik vind de eenden inderdaad ook lastiger. Het gaat zo snel allemaal, je moet je hond echt zo precies sturen... ooit ga ik het snappen_Do_ schreef:Klopt, eenden is preciesie werk. T rare is dat een eend t zelfde werkt als een koe, qua jou positie, die van de hond en een uitweg bieden. Maar een eend kan op een postzegel draaien zeg ik altijd, dus je hond moet rustig bewegenLysette schreef:Gaaf zeg! Eenden lijkt me nog veel moeilijker dan schapen. Dat komt denk ik nog veel nauwkeuriger? (ik heb er echt de ballen verstand van)
Vandaag is er eentje kl.1 in Rosmalen.Sita schreef:Ziet er echt super uit! Zijn die trials ook ergens in de buurt? Zou het graag een keertje willen zien.