Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honden in de Tropen
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Re: Honden in de Tropen
ik bedoel daarmee te zeggen dat het met de nl honden wel meevalt. maar het lijkt me toch niet de bedoeling om honden uit het buitenland te halen om ze hier in het asiel te plaatsen. maar dat is een andere discussie.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
daar heb je helemaal gelijk in vind ikHutsje schreef:ik bedoel daarmee te zeggen dat het met de nl honden wel meevalt. maar het lijkt me toch niet de bedoeling om honden uit het buitenland te halen om ze hier in het asiel te plaatsen. maar dat is een andere discussie.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Hutsje
- Zeer actief
misschien mag ik het niet zeggen (het is ook of topic) maar als je alleen al op mp kijkt wat er aan buitenalndse honden wordt aangeboden, probeer maar eens een gewone nederlandse hond te vinden. dan moet je eerst door eindeloze advertenties van ace en weet ik veel allemaal nog meer. niets ten nadele van die organisaties hoor, maar ik weet het niet hoor.malinois schreef:daar heb je helemaal gelijk in vind ikHutsje schreef:ik bedoel daarmee te zeggen dat het met de nl honden wel meevalt. maar het lijkt me toch niet de bedoeling om honden uit het buitenland te halen om ze hier in het asiel te plaatsen. maar dat is een andere discussie.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Klopt, ik kijk regelmatig bij de herders en dan wordt het ene zielige na het andere zielige verhaal opgehangen en je wordt bijna verplicht die hond te nemen want als ie niet voor dan en dan weg is dan wordt ie ingeslapen... dus dat is dan jouw schuld... tenminste zo wordt het omschreven... dat werkt bij mij echt averechts.Hutsje schreef:misschien mag ik het niet zeggen (het is ook of topic) maar als je alleen al op mp kijkt wat er aan buitenalndse honden wordt aangeboden, probeer maar eens een gewone nederlandse hond te vinden. dan moet je eerst door eindeloze advertenties van ace en weet ik veel allemaal nog meer. niets ten nadele van die organisaties hoor, maar ik weet het niet hoor.malinois schreef:daar heb je helemaal gelijk in vind ikHutsje schreef:ik bedoel daarmee te zeggen dat het met de nl honden wel meevalt. maar het lijkt me toch niet de bedoeling om honden uit het buitenland te halen om ze hier in het asiel te plaatsen. maar dat is een andere discussie.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
Dat heb ik ook heel vaak met de (idd vooral herders) die langskomen op facebook, er wordt vrijwel altijd bij vermeld dat er binnen korte tijd doding volgt. Ik vind het altijd nare oproepen om de reden die jij ook aangeeft. Zou het eigenlijk wel werken zo'n oproep?malinois schreef:Klopt, ik kijk regelmatig bij de herders en dan wordt het ene zielige na het andere zielige verhaal opgehangen en je wordt bijna verplicht die hond te nemen want als ie niet voor dan en dan weg is dan wordt ie ingeslapen... dus dat is dan jouw schuld... tenminste zo wordt het omschreven... dat werkt bij mij echt averechts.Hutsje schreef:misschien mag ik het niet zeggen (het is ook of topic) maar als je alleen al op mp kijkt wat er aan buitenalndse honden wordt aangeboden, probeer maar eens een gewone nederlandse hond te vinden. dan moet je eerst door eindeloze advertenties van ace en weet ik veel allemaal nog meer. niets ten nadele van die organisaties hoor, maar ik weet het niet hoor.malinois schreef:daar heb je helemaal gelijk in vind ikHutsje schreef:ik bedoel daarmee te zeggen dat het met de nl honden wel meevalt. maar het lijkt me toch niet de bedoeling om honden uit het buitenland te halen om ze hier in het asiel te plaatsen. maar dat is een andere discussie.
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
- Selene
- Zeer actief
Ik vind de manier waarop ze ermee dreigen geen lekker gevoel maar verder ben ik het met je eens dat de honden daarin geen besef hebben.Tara schreef:Voor mij niet. Ik voel me ook echt niet in het minst aangesproken door zulke emotionele chantage.
Maar in tegenstelling tot heel veel mensen hier lig ik niet zo wakker van een euthanasiebeleid.
Een hond heeft helemaal geen besef van zijn eigen dood.
Dus ik begrijp al die ophef om euthanasie van zwerfhonden niet zo goed.

-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Fizgig schreef:Voordat er hier begrip over en weer ontstaat, moet je je eerst wel aan een aantal regels houden. Doe je dat niet, volg je niet de forummores, zoals Nanna het zo mooi noemde, dan wordt je hier vaak steeds opnieuw bekritiseerd.
"bladiebla en de rest enzo"
Zal ik anders wat leuke dingen vertellen over dagmar88 of Renee-uk? Kan ik doen maar dan heb ik meteen ontzettende ruzie met die twee, die zijn het ergst van allemaal. En dan heb ik ze bij elk topic op mijn nek zitten, zo zijn ze nu eenmaal.
Ik heb van die hele forummores nooit ook maar enigszins wat gemekrt. Toch ben ik geen meeloper, ben ik altijd mezelf en ben ik echt niet altijd lief. Ik vraag me af waar die zogenaamde forummores dan uit bestaat volgens jou???
Nog even reagerend op het stukje wat je zo "ïkben hetslachtoffervangemenemensen" hebt geschreven over Dagmar en Renee. Beiden hebben mij helemaaaaal niet nodig om hen te verdedigen, maar wil er toch wat over kwijt.
Zowel Dagmar als Renee hebben een nuchtere en heldere kijk op honden. Beiden geven in vele topics advies. Advies waar veel mensen zich helemaal in kunnen vinden. Advies waarin altijd ALTIJD, de honden voorop staan. Is het altijd leuk advies? Nee zeker niet, maar wel altijd bezie vanuit het welzijn van de hond.
OT dan maar.
Wat betrefd dit topic. Ik heb het helemaal gevolgt en met stijgende verbazing gelezen. Ik ga geen kritiek leveren op TS dat is er genoeg geweest. Wel ga ik 1 advies geven wat ook al meerdere malen ter sprake is gekomen maar wat naar mijn mening niet voldoende serieus wordt genomen.
12 honden , waarvan een heel aantal van hetzelfde geslacht op een beperkte (ik zeg niet klein, maar te beperkt om elkaar te onlopen) ruimte kan gevaarlijk zijn voor de honden. Als de vlam in de pan vliegt heb je dode honden. Gewoon, de ene letterlijk doodgebeten door de anderen. bloederige toestanden en slachtpartijen dus. De honden laten helpen zodat er geen pups komen is een goed plan echter qua onderlinge verhoudingen kan het de zaak nog wat moeilijker maken. even douchen of even de post halen is geen optie als er spanning zit tussen enkele teven. 2 teven die elkaar niet leuk vinden en gaan knokken staan elkaar naar het leven. Letterlijk.
duidelijker kan ik het maken. Ik denk maar zo dat een gewaarschuwd mens voor 2 telt.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Idd. zeker niet nodig om te helpen, maar deze 2 geven wel adviezen die je bijna blind kunt opvolgen. Dit itt de adviezen van Fizgig die soms zelfs levensbedreigend kunnen zijn voor een hond.flamme schreef:Fizgig schreef:Voordat er hier begrip over en weer ontstaat, moet je je eerst wel aan een aantal regels houden. Doe je dat niet, volg je niet de forummores, zoals Nanna het zo mooi noemde, dan wordt je hier vaak steeds opnieuw bekritiseerd.
Zal ik anders wat leuke dingen vertellen over dagmar88 of Renee-uk? Kan ik doen maar dan heb ik meteen ontzettende ruzie met die twee, die zijn het ergst van allemaal. En dan heb ik ze bij elk topic op mijn nek zitten, zo zijn ze nu eenmaal.
Ik heb van die hele forummores nooit ook maar enigszins wat gemekrt. Toch ben ik geen meeloper, ben ik altijd mezelf en ben ik echt niet altijd lief. Ik vraag me af waar die zogenaamde forummores dan uit bestaat volgens jou???
Nog even reagerend op het stukje wat je zo "ïkben hetslachtoffervangemenemensen" hebt geschreven over Dagmar en Renee. Beiden hebben mij helemaaaaal niet nodig om hen te verdedigen, maar wil er toch wat over kwijt.
Zowel Dagmar als Renee hebben een nuchtere en heldere kijk op honden. Beiden geven in vele topics advies. Advies waar veel mensen zich helemaal in kunnen vinden. Advies waarin altijd ALTIJD, de honden voorop staan. Is het altijd leuk advies? Nee zeker niet, maar wel altijd bezie vanuit het welzijn van de hond.

- Selene
- Zeer actief
flamme schreef:Fizgig schreef:Voordat er hier begrip over en weer ontstaat, moet je je eerst wel aan een aantal regels houden. Doe je dat niet, volg je niet de forummores, zoals Nanna het zo mooi noemde, dan wordt je hier vaak steeds opnieuw bekritiseerd.
OT dan maar.
Wat betrefd dit topic. Ik heb het helemaal gevolgt en met stijgende verbazing gelezen. Ik ga geen kritiek leveren op TS dat is er genoeg geweest. Wel ga ik 1 advies geven wat ook al meerdere malen ter sprake is gekomen maar wat naar mijn mening niet voldoende serieus wordt genomen.
12 honden , waarvan een heel aantal van hetzelfde geslacht op een beperkte (ik zeg niet klein, maar te beperkt om elkaar te onlopen) ruimte kan gevaarlijk zijn voor de honden. Als de vlam in de pan vliegt heb je dode honden. Gewoon, de ene letterlijk doodgebeten door de anderen. bloederige toestanden en slachtpartijen dus. De honden laten helpen zodat er geen pups komen is een goed plan echter qua onderlinge verhoudingen kan het de zaak nog wat moeilijker maken. even douchen of even de post halen is geen optie als er spanning zit tussen enkele teven. 2 teven die elkaar niet leuk vinden en gaan knokken staan elkaar naar het leven. Letterlijk.
duidelijker kan ik het maken. Ik denk maar zo dat een gewaarschuwd mens voor 2 telt.

-
Muk
Dat is ook zo.malinois schreef: Idd. zeker niet nodig om te helpen, maar deze 2 geven wel adviezen die je bijna blind kunt opvolgen. Dit itt de adviezen van Fizgig die soms zelfs levensbedreigend kunnen zijn voor een hond.Het is maar wat je liever hebt...
Fizgig bedoelt het goed, maar haar adviezen hebben soms het tegenovergestelde effect van hetgeen je zou willen. En dat kan inderdaad levensgevaarlijk zijn, voor zowel mens als hond.
-
Cinny
malinois schreef:Het is een forum hoor, daar dansen niet alle mensen ineens naar jouw pijpenCinny schreef:.... huh nogmaals een vriendelijk en dringend verzoek :
Ik zou graag het onderwerp -Honden in de tropen- willen voortzetten .....
ja ff serieus !
Oh en ik maar denken dat ik een topic open met een bepaald onderwerp en dat er dan op het onderwerp gereageerd wordt..... wat jammer dan heb ik dat verkeerd begrepen....
En nee hoor niemand hoeft naar mijn pijpen te dansen.... Ik was in de veronderstelling dat er INtopic gereageerd zou worden maar het lijkt de roddelrubriek ineens.... en een nieuwe topic openen zal dan dus ook geen nut hebben....
-
Cinny
Flamme ik heb je stukje gelezen en ik hou er rekening mee hoor !
De 1e roedel is dik 1 jaar oud en daar heb ik al het nodige bij meegemaakt.
Ik weet prcs wat jullie bedoelen, maar daarin had ik ook geen advies nodig.
Voor alles is een oplossing, komt helemaal goed !
- Hutsje
- Zeer actief
-
Cinny
Over dat de dierenasiels vol zitten in Ned, van de steden weet ik het wel... en wat ik ook weet is dat er geen Surinaamse honden dáár worden opgevangen, er is hier een asiel geopend waar ze belanden. En ook die moet elk jaar uitkijken voor Parvo want de helft overlijdt. Ik kwam in Den Haag wel in het asiel af en toe, daar zaten ze meer in een bench... hier zag ik weer gallerij met allemaal vertrekken die op een grote douchecel lijken en in het midden dan een groot uitloopveld.
Het ziet er goed uit dat zeker. Ook bij een te overvolle periode moesten ze verplicht afscheid nemen van honden.
idd euthanasie...
Het ziet er goed uit dat zeker. Ook bij een te overvolle periode moesten ze verplicht afscheid nemen van honden.
idd euthanasie...
-
Cinny
Hutsje schreef:Er valt weinig op te lossen voor een dooie hond hoor
Maar dat moet je dus ook juist voorkomen
Ik weet niet waar jij met je gedachte zit maar ik bij de Oplossingen....
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Je kan wel flauwe opmerkingen maken, maar Jessica weet precies wat het is als je 2 teven in huis hebt en die apart moet houden. Daar heeft ze ruime ervaring mee en dat waren honden die wel een flink verschil qua leeftijd hadden.Cinny schreef:Maar dat moet je dus ook juist voorkomenHutsje schreef:Er valt weinig op te lossen voor een dooie hond hoor
Jij denkt dat je snel genoeg bent als je het huis uitrent zodra je een gevecht hoort. En dat je daarna het wel oplost. Maar als je een gevecht hoort, is er grote kans dat je al te laat bent.
Verder denk je dat je met honden van ruim een jaar al de gevechten hebt gehad voor de rangorde. Daar vergis je je in. Die komen pas als ze volwassen gaan worden en dat is rond een jaar of 2.
Niemand hier hoopt dat die gevechten komen. Daarvoor zitten hier te grote hondenliefhebbers. Maar realistisch gezien is de kans heel groot dat de vlam in de pan slaat binnen jouw roedel. Er zijn n.l. teveel honden (en vooral teven) van dezelfde leeftijd.
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Cinny schreef:Flamme ik heb je stukje gelezen en ik hou er rekening mee hoor !
nee, je hebt nog niet meegemaakt wat zo'n bende zal doen als die volwassen zijn.
Honden van 1 jaar oud zijn immers nog helemaal niet volwassen.
Als ik zelf kijk naar mijn eigen honden wat voor evolutie die nog gemaakt hebben na hun 2 jaar, dan is dat enorm... Mijn reuen kunnen niet meer samen, terwijl die ene er als pup constant bijgelopen heeft, bij de grotere (schelen 2 jaar).
Ga er aub niet te licht over, over dat alle problemen lossen zichzelf op... Ik zou ik weet niet wat doen om mijn doodgebeten hond terug te krijgen. En jij gaat er over alsof het niets is... Het probleem lost zich inderdaad... hond in de grond en het bloed van je lichaam spoelen en het is idd weg.
Als dat jouw ingesteldheid is, prima. Honden kun je immers vervangen... Maar indien hun dood of verwondingen je toch zouden raken, denk dat aub iets verder dan enkel in het hier en nu maar ook toekomstgericht.
ik hoop echt dat het allemaal vlot verloopt hoor, echt. Maar rekening houden met een slecht verloop in zeker in zo'n situatie geen overbodig iets.
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Hoewel de moderator aanwezig in dit topic het al zo vriendelijk duidelijk maakte, zal ik het je nog maar even uitleggen.Cinny schreef:malinois schreef:Het is een forum hoor, daar dansen niet alle mensen ineens naar jouw pijpenCinny schreef:.... huh nogmaals een vriendelijk en dringend verzoek :
ja ff serieus !
Oh en ik maar denken dat ik een topic open met een bepaald onderwerp en dat er dan op het onderwerp gereageerd wordt..... wat jammer dan heb ik dat verkeerd begrepen....
En nee hoor niemand hoeft naar mijn pijpen te dansen.... Ik was in de veronderstelling dat er INtopic gereageerd zou worden maar het lijkt de roddelrubriek ineens.... en een nieuwe topic openen zal dan dus ook geen nut hebben....
Hier word heel vaak off topic gegaan. Lees maar eens wat oude topics terug, het begint met ( voorbeeldje hoor ) een roedel van 12 honden en eindigd met de kat van de buren. Is juist leuk.
Gewoon een nieuw topic openen, niemand opent hier 1 topic om alleen daar in te schrijven en nooit meer een ander aan te maken.
Hoe ging het bij de dierenarts?
-
Cinny
Kijk ik heb de honden nu éénmaal al en naar omstandigheden zal ik gewoon de meest sluitende oplossing nemen.
ja desnoods wordt het doggie erf verder opgesplitst zodat er geen ruziemakers bij elkaar zitten.
Ik weet zo langzamer hand wel wie met wie overweg kunnen. Mocht ik goede baasjes vinden dan ga ik alle pups elders onderbrengen.... zo niet dan blijven ze gewoon bij mij.
Over de honden gevechten kan ik al meepraten dat heb ik al een aantal keren meegemaakt. In de groep halen ze de vechters ook uitelkaar, ze klemmen hun poten om de heup van de ander en brengt die zo tot rust...
Ja en even later zitten de vechters dan te knuffelen met elkaar... Opzich vind ik dat ik wel een leuke roedel heb, zeker als ik zie hoe ze als roedel met elkaar optrekken. Wel ik ga me weer onder de honden begeven tot laterz
ja desnoods wordt het doggie erf verder opgesplitst zodat er geen ruziemakers bij elkaar zitten.
Ik weet zo langzamer hand wel wie met wie overweg kunnen. Mocht ik goede baasjes vinden dan ga ik alle pups elders onderbrengen.... zo niet dan blijven ze gewoon bij mij.
Over de honden gevechten kan ik al meepraten dat heb ik al een aantal keren meegemaakt. In de groep halen ze de vechters ook uitelkaar, ze klemmen hun poten om de heup van de ander en brengt die zo tot rust...
Ja en even later zitten de vechters dan te knuffelen met elkaar... Opzich vind ik dat ik wel een leuke roedel heb, zeker als ik zie hoe ze als roedel met elkaar optrekken. Wel ik ga me weer onder de honden begeven tot laterz
-
Cinny
Ging goed hoor bij de dierenarts, morgenochtend ga ik met Ruba want het werd te druk de combinatie die ik mee wou nemen. Twee honden vond ik een beetje mager bleek dat de wormenkuur niet had aangeslagen en 1 had last van zijn oogjes heb ik een spulletjes voor meegekregen. Niks ernstigs. En ze hadden zich goed gedragen in de auto, ben ik altijd zo trots op ze echt.
-
Cinny
''niemand opent hier 1 topic om alleen daar in te schrijven en nooit meer een ander aan te maken.''
Nou eens kan de 1e keer zijn toch ? Ik ben geen type die veel topics opent.
En volgens mij is het ook geen verplichting dat ik een andere moet openen.
Mocht ik van mijn kant wat te melden hebben zal ik het hier doen.
Nou eens kan de 1e keer zijn toch ? Ik ben geen type die veel topics opent.
En volgens mij is het ook geen verplichting dat ik een andere moet openen.
Mocht ik van mijn kant wat te melden hebben zal ik het hier doen.
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Ik zou nu direct nog beginnen met de zoektocht naar nieuwe baasjes.Cinny schreef:Kijk ik heb de honden nu éénmaal al en naar omstandigheden zal ik gewoon de meest sluitende oplossing nemen.
Wat je tot nu toe hebt meegemaakt aan vechtpartijen in je roedel van honden rond een jaar is echt niet te vergelijken met een een gevecht op leven en dood als de honden geestelijk volwassen zijn. (Zo tussen 2 en 3 jaar).
Juist dat "ermee bemoeien" wat je beschrijft, het poten om de heupen klemmen, hoeft helemaaaaal geen teken te zijn dat ze elkaar tot rust willen brengen. Het kan dadelijk een trigger worden om wel een echte knokpartij te krijgen.
Het kan inderdaad best een vorm van " de situatie controleren" zijn, maar dat kan ook uit dominantie ontstaan wat wel degelijk straks tot een vechtpartij kan leiden.
Ik zou nu ook vast zorgen dat je de honden uit elkaar kunt houden. Niet wachten tot dus, maar nu vast maatregelen nemen.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb jij ooit weleens een echt hondengevecht meegemaakt... en dan heb ik het over leven en dood, een stuk of 40 hechtingen per hond etc.? En met een beetje pech zelf ook nog in het ziekenhuis zitten met echte beten?Cinny schreef:Flamme ik heb je stukje gelezen en ik hou er rekening mee hoor !

- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Ik gok zomaar van niet, want dan zou ze er niet zo luchtig over denken. Ik wel, één keer, door een stupide fout van mezelf door onervarenheid en denken dat ik de wijsheid in pacht had. Maar ja. De boodschap lijkt niet door te komen.malinois schreef:Heb jij ooit weleens een echt hondengevecht meegemaakt... en dan heb ik het over leven en dood, een stuk of 40 hechtingen per hond etc.? En met een beetje pech zelf ook nog in het ziekenhuis zitten met echte beten?Cinny schreef:Flamme ik heb je stukje gelezen en ik hou er rekening mee hoor !
Ik vraag me ook af hoe ze dat onvermijdelijke scheiden op het erf gaat doen straks (toch maar allemaal apart in kennels? Aan de ketting van een meter?), want zó veel ruimte voor goede oplossingen is er niet.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee dat is juist het kenmerk van het hondenforum. Er mag veel, veel meer dan op welk fora dan ook.Cinny schreef:malinois schreef:Het is een forum hoor, daar dansen niet alle mensen ineens naar jouw pijpenCinny schreef:.... huh nogmaals een vriendelijk en dringend verzoek :
ja ff serieus !
En nee hoor niemand hoeft naar mijn pijpen te dansen.... Ik was in de veronderstelling dat er INtopic gereageerd zou worden maar het lijkt de roddelrubriek ineens....

-
Cinny
Branka schreef:Je kan wel flauwe opmerkingen maken, maar Jessica ............Cinny schreef:Maar dat moet je dus ook juist voorkomenHutsje schreef:Er valt weinig op te lossen voor een dooie hond hoor
Flauwe opmerking ??????? Pardon..... dat was geen flauwe opmerking denk eerder dat IK een flauwe opmerking kreeg...... huh na je eerste zin heb ik niets meer gelezen , leer ff normaal benaderen of richt je anders gewoon NIET tot bij.
Jullie denken toch niet dat jullie een loopje met mij kunnen blijven nemen toch ???
Doe gewoon normaal tegen mij of laat me gewoon met rust, ik krijg hier voortdurend vage opemerkingen naar mijn hoofd of ik reageer normaal op idd een flauwe opmerking en dan mij zeggen DAT ik flauw doe .... hou op schei uit hoor het moet niet gekker worden.
Voor de rest heb ik totaal geen interesse in wat je meer te melden had. Was vast niet belangrijk als je al met zo'n 1e zin begint.
ook elke keer dat gezeur met ''Oh dus jij denkt....'' wat is dit toch voor een half gare benadering joh... verwacht men nu ook nog een vriendelijk respons terug, nou aan me hoeláááá. Er zijn maar een handjevol die normaal en serieus reageren de rest wilt alleen maar afkraken en daar heb ik geen behoefte aan, goed advies is van harte welkom maar weet wel hoe je het brengt.
Op deze manier heb ik er geen oren meer naar.
-
Cinny
Tot de vriendelijke memvbers bedankt voor jullie advies en dat jullie NORMAAL konden doen tegen iemand die nieuw op het forum is,
tot de overige, JOH BEKIJK HET LEKKER
donder op met je advies en ga je eigen huishondje lekker verzorgen....
die meer opgesloten zit dan vrijheid kan genieten, ga weg joh met je zogenaamde goed bedoelde adviezen
welke op een negatieve manier worden gebracht.
Ik heb dit forum nu wel gezien en iedereen veel plezier van je diertjes beestjes hoe je ze noemen wilt
en rot maar op met dit klote forum...
soh ik denk dat ik er nu wel afgerot word en BLIJ TOE
stelletje zelfingenomen omhoog gevallen Nederlandertjes...
ben ik blij dan dat ik er niet meer woon
stik lekker in jullie crisis !
Jullie kut Nederlanders denken altijd alles zo goed te weten pfffffffffffffffffffffffff
jullie zijn geen ene moer waard bleek ook weer hierzo.
zo admin ik denk dat je me nu echt een eeuwig ban moet geven want WAT ik nu doe kan natuurlijk echt niet.
Ik ben een beetje schijt ziek van de Nederlandse KUT mentaliteit... zelfs over HONDEN valt niet te praten hier
alleen maar de les voorlezen alleen maar onder schatten enz enz stik toch gewoon... stik...
Jullie nemen alles van mij meteen slecht op zo herkenbaar bij jullie soort echt waar !!!
die meer opgesloten zit dan vrijheid kan genieten, ga weg joh met je zogenaamde goed bedoelde adviezen
Ik heb dit forum nu wel gezien en iedereen veel plezier van je diertjes beestjes hoe je ze noemen wilt
Jullie kut Nederlanders denken altijd alles zo goed te weten pfffffffffffffffffffffffff
zo admin ik denk dat je me nu echt een eeuwig ban moet geven want WAT ik nu doe kan natuurlijk echt niet.
Ik ben een beetje schijt ziek van de Nederlandse KUT mentaliteit... zelfs over HONDEN valt niet te praten hier
alleen maar de les voorlezen alleen maar onder schatten enz enz stik toch gewoon... stik...
Jullie nemen alles van mij meteen slecht op zo herkenbaar bij jullie soort echt waar !!!
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Hè, gezelligCinny schreef:Tot de vriendelijke memvbers bedankt voor jullie advies en dat jullie NORMAAL konden doen tegen iemand die nieuw op het forum is,
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
tekkel schreef:Hè, gezelligCinny schreef:Tot de vriendelijke memvbers bedankt voor jullie advies en dat jullie NORMAAL konden doen tegen iemand die nieuw op het forum is,
Ik zie de gebaartjes er ook helemaal bij