Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heb het filmpje vandaag gekeken. En heel maf, maar ben zo benieuwd wat nu het verhaal erachter is. De man loopt over straat, groepen mensen kijken hem na, meerderen beginnen stenen naar de hond te gooien, een vrouw belet een jongen om hetzelfde te doen. En de kracht van die 2 herders en hoe de eigenaar in mijn ogen probeert de eerste hond van de man af te krijgen vervolgens hapt de ander toe...
Het waren ook geen kleine hondjes..
Tja, voor die man vind ik het een gevalletje karma's a bitch. Jammer dat die honden het uiteindelijk toch wel ontgelden, die zullen inmiddels wel niet meer leven
Mm, gek filmpje zeg. Zo'n andere cultuur. Wie weet was de man met de honden wel een politieagent of een beveiliger, dat zou kunnen, hij heeft redelijk nette kleren aan en een petje op. Hij probeer zijn herders wel van de man af te trekken steeds, maar niet erg doortastend. Ik vind het slachtoffer eruit zien als een dakloze dus wie weet leven de honden nog wel.
Maar er lijkt iets te gebeuren wat ik mis, eerst doet niemand iets namelijk, en als ze bijna voorbij zijn, gaan mensen ineens stenen gooien. Redelijk fanatiek ook, alsof er een punt gemaakt moet worden. Ze hebben dan wel een hekel aan honden in Marokko maar dat uit zich in een zwerfhond doodrijden of mishandelen ed. Niet in elke hond die over straat loopt, met stenen begooien, dat is redelijk overdreven. Alleen als ze ze voor de voeten komen dus. Ik vraag me dus ook af wat het verhaal erachter is eigenlijk.
er zal wel iets buiten beeld gebeurt zijn je ziet in het begin de herder achter de man zich een paar keer uitschudden. en even daarna komt die man in beeld.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2151 ... dierenbeul
Televaag geeft er een draai aan.
Er was al een schermutseling gezien het aantal mensen dat er omheen stond. De honden lossen niet. Er is niet te zien of de man het op de honden had gemunt
edit: link doet het niet (meer). Maar honden grijpen dierenbeul?
Pootjes van Ella en Joost (Josie) Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014