GerrieM schreef:MirandaH schreef:Waarom ben jij zo onrustig? Ik heb geen idee hoe het bij katten gaat maar ik neem zomaar aan dat bevallingen daar ook snel en langzaam kunnen gaan. Dit is toch niet je eerste keer. Neem een kop thee, goed boek, chocola erbij, ga lekker op een kussen naast de werpkist (doos??) zitten en kalm aan. Je helpt je hond bepaald niet door zo onrustig te doen!
Ten eerste gaat het bij katten heel anders. Daar merk je niks aan tot ze de eerste persweeën krijgen. Ten tweede stel ik hier vragen, dat kan wellicht onrustig overkomen, dat wil niet zeggen dat ik als een kip zonder kop rond ren hier in huis ofzo. Ik zit toevallig idd op de bank met een boek en drinken.
Ten derde gaat het om een chihuahua die behoorlijk dik is geworden. Dit kan betekenen veel pups of weinig grote pups. In dat gevoel moet ik haar goed in de gaten houden. Ik ga namelijk liever niet te laat met mijn dieren naar de da. En als laatste: vorig jaar ging het compleet anders. Dit heb ik toen niet zo van haar gezien.
Omdat dit voor mij een blije gebeurtenis is heb ik liever niet meer dat u nog reageert als dat alleen maar negatief is. Daar is mijn hond al helemaal niet mee geholpen. Ik heb meer aan vriendelijk gedeelde ervaringen.
Bedankt.
Het is ook alleen maar goed bedoeld hoor, en volgens mij staat het er helemaal niet onvriendelijk. Want ja, voor mij kom je zo wel een beetje over. En volgens mij had Tara in een ander topic gelijksoortig iets gezegd, zag ik later. Zoals ik al zei, ik weet niet hoe het bij katten gaat. Ik ben alleen maar blij dat het beter gaat met je dan dat het bij mij overkomt (kwam). Ik heb nog niet verder gelezen, ik hoop dat alles goed is gegaan!
Edit: bijgelezen, wat een grote pups zeg, maar dat hadden al meer mensen gezegd

Het ziet er prachtig uit zo, mams en pups, geniet ervan!