Het ging echt met haar aan de haal!
Maar het begint nu allemaal op gang te komen en ze doet het verder wel prima, hoor!
Moderator: moderatorteam

Veel sterkte..wat gebruik je om bij te voeden, zo'n klassiek flesje of heb je iets eigenbedachts handigs?Marjoleine schreef:Dank.
Vanwege het feit dat je een eitje kunt bakken op Orpa's melkgebeuren en er niet bijster veel uit wil komen ben ik toch wat gaan bijvoeden.
Ik hoop dat de melkgift snel beter gaat want dit is niet leuk voor Orpa en de pups worden er niet vet van.
Nouja, het houdt me van de straat
Veel sterkte..wat gebruik je om bij te voeden, zo'n klassiek flesje of heb je iets eigenbedachts handigs?Marjoleine schreef:Dank.
Vanwege het feit dat je een eitje kunt bakken op Orpa's melkgebeuren en er niet bijster veel uit wil komen ben ik toch wat gaan bijvoeden.
Ik hoop dat de melkgift snel beter gaat want dit is niet leuk voor Orpa en de pups worden er niet vet van.
Nouja, het houdt me van de straat
Sonde.Annemarie Rouw schreef:Veel sterkte..wat gebruik je om bij te voeden, zo'n klassiek flesje of heb je iets eigenbedachts handigs?
Ik hoop dat mamma het snel van je overneemt en jij weer wat rust krijgt. Kun je de straat weer op.
Ok..Just in case..waar koop je zo'n ding? Ik ben verpleegkundige dus bij mensen lukt het me wel, en voor pups heb ik wel een goede beschrijving. Maar zijn die kleine sondes gemakkelijk te vinden?Marjoleine schreef:Sonde.Annemarie Rouw schreef:Veel sterkte..wat gebruik je om bij te voeden, zo'n klassiek flesje of heb je iets eigenbedachts handigs?
Ik hoop dat mamma het snel van je overneemt en jij weer wat rust krijgt. Kun je de straat weer op.
Ik heb wel flesjes maar dat vind ik gedoe.
Ze worden er moe van, de zuigreflex wordt vaak minder, en dan komt de zaak helemaal niet op gang.
Bovendien vinden ze vaak die speen niet te pruimen. Met sonde houden ze de zuigdrang maar kost hetgeen ze binnenkrijgen ze geen energie.
Ik voed ze nu elke vier uur bij, ze hebben viermaal gehad nu. De groei begint nu te komen en daardoor drinken ze wat krachtiger. En de melkpakketten worden al soepeler, dus dat stroomt nu eindelijk door.
Frans gaat lekker, die hoeft niet meer. De rest krijgt voorlopig nog wel even maar de lijn is nu de goede kant uit.

Dit zijn de goede berichten!!Marjoleine schreef:Ze gaat al een stuk beter
Ik voed nu elke zes uur en ze worden nu mooi ronde stevige pupjes
De harde schijven zijn verdwenen nu en alles voelt mooi soepel.
En ze is een vreselijk goede en toegewijde moeder
dat is wat we wilden lezen zieMarjoleine schreef:Ze gaat al een stuk beter
Ik voed nu elke zes uur en ze worden nu mooi ronde stevige pupjes
De harde schijven zijn verdwenen nu en alles voelt mooi soepel.
En ze is een vreselijk goede en toegewijde moeder

Marjoleine schreef:Net terug uit het bos en daarna krijgen ze altijd een koek.
En Orpa had echt een probleem want ze had die koek maar ze had ook kinderen die allemaal de weg zochten. En daar zat ze te zogen met koek in de bek, onderwijl de pups met die koek in de goede richting duwend
En zodra ze waren aangeplugd hoor je ze ook niet meer. Ze krijgen vandaag drie keer totaal extra voeding, straks eens wegen wat de resultaten zijn.