Wat een fantastisch gebied daar zeg en ontzettend getroffen met het weer..
Chico Engelse staf van 7 maand.

Hero (Duitse Herder & Diva (Zwitserse Witte Herder)

Jade en Bleza..

Jente

Rover

Moderator: moderatorteam

Ik dacht hetzelfdeMaeve schreef:Hele mooie foto's!Wat is Rover mooi! Lijkt wel een brindle Ridgeback (als dat had gekund
)
Ellen. schreef:Gaaaave foto's!
Ik dacht hetzelfdeMaeve schreef:Hele mooie foto's!Wat is Rover mooi! Lijkt wel een brindle Ridgeback (als dat had gekund
)
Het is ook een ridgeback x labrador... alleen kan ik met de labrador de brindle kleur niet plaatsen... maar ridgeback is ie iig...Maeve schreef:Hele mooie foto's!Wat is Rover mooi! Lijkt wel een brindle Ridgeback (als dat had gekund
)

Of het mogelijk is weet ik zo niet. Labradors kunnen in zeldzame gevallen wel brindle-point (aftekening aan poten) hebben dus theoretisch gezien zou volledig brindle ook mogelijk zijn. Hoe dan ook een prachtige hond!Annestiekje schreef:Het is ook een ridgeback x labrador... alleen kan ik met de labrador de brindle kleur niet plaatsen... maar ridgeback is ie iig...Maeve schreef:Hele mooie foto's!Wat is Rover mooi! Lijkt wel een brindle Ridgeback (als dat had gekund
)
Ik geloof dat het vroeger niet raar was om Ridgebacks in brindle kleuren tegen te komen. In het topic van Nanna had ik dit filmpje ook al geplaatst maar hier zie je ze dus ook. http://www.britishpathe.com/video/lion-dogsMaeve schreef:Of het mogelijk is weet ik zo niet. Labradors kunnen in zeldzame gevallen wel brindle-point (aftekening aan poten) hebben dus theoretisch gezien zou volledig brindle ook mogelijk zijn. Hoe dan ook een prachtige hond!Annestiekje schreef:Het is ook een ridgeback x labrador... alleen kan ik met de labrador de brindle kleur niet plaatsen... maar ridgeback is ie iig...Maeve schreef:Hele mooie foto's!Wat is Rover mooi! Lijkt wel een brindle Ridgeback (als dat had gekund
)

Huhummm....Maeve schreef:Of het mogelijk is weet ik zo niet. Labradors kunnen in zeldzame gevallen wel brindle-point (aftekening aan poten) hebben dus theoretisch gezien zou volledig brindle ook mogelijk zijn. Hoe dan ook een prachtige hond!Annestiekje schreef:Het is ook een ridgeback x labrador... alleen kan ik met de labrador de brindle kleur niet plaatsen... maar ridgeback is ie iig...Maeve schreef:Hele mooie foto's!Wat is Rover mooi! Lijkt wel een brindle Ridgeback (als dat had gekund
)