Het was weer heerlijk en gezellig vandaag dus meteen afgesproken om weer een topic open te gooien voor volgende week zondag
Zondag 5 mei
Gieten
Nijslootseweg
12.30uur
Muis is er dan ook bij

Moderator: moderatorteam
Maar dan moet het wel 12 uur worden, minimaal, desnoods gaat de rest alvast naar het water ofzo..Hilde schreef:Oh, dat zou echt ook tof zijn!
Regels? Neuh, nie echt. Gewoon lekker lopen, altijd leuke honden. We houden de honden altijd in de gaten.Sijtje schreef:Hoi hoi,
Hebben jullie nog bepaalde regels voor het lopen en uit welke honden bestaat het gezelschap?
Ik wil eventueel ook wel een keer mee wandelen, dat doen we wel vaker in Gieten.
mwah...wat zijn regelsSijtje schreef:Hoi hoi,
Hebben jullie nog bepaalde regels voor het lopen en uit welke honden bestaat het gezelschap?
Ik wil eventueel ook wel een keer mee wandelen, dat doen we wel vaker in Gieten.
Dat is ze ook, geef toemercedes2803 schreef: En dat ze Prinses of Gieten is![]()
mercedes2803 schreef: reuen die op alles rijden wat beweegt zijn niet echt gezellig.
Milou85 schreef:mercedes2803 schreef: reuen die op alles rijden wat beweegt zijn niet echt gezellig.: misschien haak ik maar af dan
Wij wonen in Boven Pekela en gaan met enige regelmaat even in Gieten lopen. Godard is een Beauceronreu (intact) en dus in dit geval een loeier van een hondmercedes2803 schreef:mwah...wat zijn regelsSijtje schreef:Hoi hoi,
Ik wil eventueel ook wel een keer mee wandelen, dat doen we wel vaker in Gieten.![]()
Vrijwel alle honden lopen los
Er wordt wat gespeeld en gedaan en af en toe valt er eens een blaf of kleine correctie
Loopse teven of verschrikkelijk dominantie reuen die op alles rijden wat beweegt zijn niet echt gezellig en
al kletsend oplopen kun je ook wel shaken als er een loeier van hond met een kleintje tussen zijn kaken aan het rennen slaat![]()
![]()
Nah goed...ik doe er wel lacherig over,maar je zult nog verbaasd staan dat ik verhalen ken van wandelingen![]()
Dus eigenlijk zijn er geen regels ( ik ben zowiezo niet zo van de autoriteit maar goed)
Hondenforum wandelingen zijn eigenlijk gewoon altijd hartstikke leuk![]()
Ik kom in elk geval met Muis...(mijn Sharpei laat ik thuis)
Muis is een Beagle/Hussel kruising - geholpen teefje van 11 -die denkt dat ze 3 isEn dat ze Prinses of Gieten is
![]()
maar vertel...ik ben een nieuwsgierig mens...
Je woont in de buurt dat je weleens wandelt in Gieten?
Leuk
Oh er lopen wel veel vaker Beauceronreu loeiers mee op hondenforum wandelingenSijtje schreef:Wij wonen in Boven Pekela en gaan met enige regelmaat even in Gieten lopen. Godard is een Beauceronreu (intact) en dus in dit geval een loeier van een hondmercedes2803 schreef:mwah...wat zijn regelsSijtje schreef:Hoi hoi,
Ik wil eventueel ook wel een keer mee wandelen, dat doen we wel vaker in Gieten.![]()
Er wordt wat gespeeld en gedaan en af en toe valt er eens een blaf of kleine correctie
Loopse teven of verschrikkelijk dominantie reuen die op alles rijden wat beweegt zijn niet echt gezellig en
al kletsend oplopen kun je ook wel shaken als er een loeier van hond met een kleintje tussen zijn kaken aan het rennen slaat![]()
![]()
Nah goed...ik doe er wel lacherig over,maar je zult nog verbaasd staan dat ik verhalen ken van wandelingen![]()
Dus eigenlijk zijn er geen regels ( ik ben zowiezo niet zo van de autoriteit maar goed)
Muis is een Beagle/Hussel kruising - geholpen teefje van 11 -die denkt dat ze 3 isEn dat ze Prinses of Gieten is
![]()
Leuk![]()
Wel eerlijk en zoekt beslist geen confrontatie. Zijn er echter dominante reuen die het gevecht met hem aan willen gaan, gaat hij het dus niet uit de weg. Maar nogmaals, hij zoekt het zelf niet op.
Klopt helemaalEllen. schreef:Is Godard niet de zoon van Huette? Die terugkwam en als herplaatser naar deze mensen gegaan is?
Wat een leuk bericht en het lijkt mij ook erg leuk eens mee te gaan wandelen.mercedes2803 schreef:Oh er lopen wel veel vaker Beauceronreu loeiers mee op hondenforum wandelingenSijtje schreef:Wij wonen in Boven Pekela en gaan met enige regelmaat even in Gieten lopen. Godard is een Beauceronreu (intact) en dus in dit geval een loeier van een hondmercedes2803 schreef:mwah...wat zijn regelsSijtje schreef:Hoi hoi,
![]()
![]()
Leuk![]()
Wel eerlijk en zoekt beslist geen confrontatie. Zijn er echter dominante reuen die het gevecht met hem aan willen gaan, gaat hij het dus niet uit de weg. Maar nogmaals, hij zoekt het zelf niet op.![]()
Het is de reden dat ik er "in het wild" dus een keer 1 zag lopen en meteen wist wat het ras was![]()
TROTS dat ik op mezelf was![]()
En de baas die ik erop aansprak was echt helemaal in zijn nopjes en stond te glunderen van a tot z dat ik zomaar goed had wat voor ras hij had hahaha
Erg leuk!
Bas Rouge hier op het forum heeft ook Beauceron loeiers.
Ik vind het wat jij ook omschrijft; eerlijke honden die niets opzoeken maar het ook niet over zich heen laten komen en dat is hun goed recht ook![]()
Kan prima hoor wat mij betreft dus ik zou zeggen; tot zondag ! Leuk !