Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Super trots *\o/*

Moderator: moderatorteam

grover
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
Aantal honden: 2
Contacteer:

Super trots *\o/*

Ongelezen bericht door grover »

Vorig seizoen zijn Ol en ik begonnen met behendigheid, eerste seizoen was vooral aanleren van toestellen, toen winterstop gehad en dit seizoen draaien we met de groep mee en is het dus de bedoeling dat we meer parcoursjes gaan lopen enzo.

Nou leek het er op dat Ol er een gewoonte van ging maken om, tijdens het los werken, er eventjes er tussen uit te piepen om een minuut of 2 konijntjes te gaan zoeken in de bosjes. Beetje kut en daardoor ging ik het ook steeds moeilijker vinden om 'm los te laten werken.. Drempel werd steeds hoger zeg maar.. En dat is toch lastig he, als je bezig bent met behendigheid :')

Dus de afgelopen weken zijn we echt bezig geweest met hele korte stukjes los, los>sprong>tunnel- vast>sprong>paaltjes bijvoorbeeld. Korte stukjes los. En dan peerde ie 'm wel soms, maar de bosjes ging ie niet meer in en hij kwam ook steeds beter terug.. Ging steeds beter dus, maar ik durfde het nog steeds niet aan om 'm echt los te laten.. Vandaag hadden we alleen een jumping staan. En dat is gewoon niet te doen aan de lijn :') Dus ik moest wel :') Los>wachten... sprong tunnel sprong sprong sprong tunnel sprong EN HET GING GOED :cheer: hij deed de tunnel wel ongeveer 3 keer extra (MIJN schuld, volledig mijn schuld :P ) maar dat mag de pret niet drukken toch :D En toen daarna nog een turborondje gedaan, 7 sprongen achter elkaar, en daar nam ie alleen een bocht wat wijder maar hij peerde 'm niet!! Ik ben zo trots op die gekke sproet van me :cheer:

Ik moest het gewoon even kwijt hahaha :P Aan wedstrijden enzo zijn we nog LANG niet toe, maar misschien gaat het toch nog eens wat worden met ons :P Extra jammer dat mijn trainers er mee gaan stoppen over een paar weken :(
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Re: Super trots *\o/*

Ongelezen bericht door LongFields »

Terecht dat je trots bent, ook op jezelf hoop ik! :E:
grover
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel