Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Raad gevraagd over onze loopse Chiwawa en dekgrage Reu

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Melanie 74

Re: Raad gevraagd over onze loopse Chiwawa en dekgrage Reu

Ongelezen bericht door Melanie 74 »

Inge schreef:Na het openingsbericht was ik al afgehaakt, dus respect voor diegenen die nog proberen wat gezond verstand bij TS te proberen te triggeren :roll:
Dit is gewoon het zoveelste pretnest waar niemand eigenlijk op zat te wachten

Precies, waarom doen er zoveel fokkers juist zoveel moeite?
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

jennyplaisier schreef:Nou nogmaals bedankt voor de positieve reacties.
En alle negatieve jammer, ik zou dan reageren om te waarschuwen en raad te geven.
Dit drukt voor mij gelijk een stempel op dit forum en dat lijkt mij niet de bedoeling.
Ik kan ervaren mensen begrijpen, maar om gelijk zo negatief te reageren vind ik dan on professioneel.

Wij hebben al 20 jaar honden en zijn geen fokkers, en onze rottweiler en collie hebben ook nestjes gehad welke perfect zijn verlopen dus aan onze zorg voor de honden hoeft niemand zich zorgen te maken.

Nog even ter info het zijn Chihuahua's (weet heus wel hoe je het schrijft maar chiwawa is algemeen bekend google er maar eens op) hebben allebei een stamboom zijn totaal onderzocht en gezond verklaart.
En wij doen dit niet voor het geld of marktplaats.

Als je nestjes op de wereld zet ben je een fokker PUNT
Of je een goede of slechte bent, daar dit het onderscheid
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Lunatic »

Het antwoord was niet te vinden op internet.....wat is er gebeurt met zelf logisch nadenken?

1,5 jaar is veel te jong! Mijn teefje van een jaar is ook loops, mijn reu wil erg heel graag op, maar beiden hebben ze vette pech Baby's horen geen baby's te krijgen namelijk :mep: dus zitten ze al bijna 3 weken gescheiden, zo simpel kan het zijn in het leven!
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
semmyboy
Zeer actief
Mijn ras(sen): De duitse herdershond!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door semmyboy »

jennyplaisier schreef:Nou nogmaals bedankt voor de positieve reacties.
En alle negatieve jammer, ik zou dan reageren om te waarschuwen en raad te geven.
Dit drukt voor mij gelijk een stempel op dit forum en dat lijkt mij niet de bedoeling.
Ik kan ervaren mensen begrijpen, maar om gelijk zo negatief te reageren vind ik dan on professioneel.

Wij hebben al 20 jaar honden en zijn geen fokkers, en onze rottweiler en collie hebben ook nestjes gehad welke perfect zijn verlopen dus aan onze zorg voor de honden hoeft niemand zich zorgen te maken.

Nog even ter info het zijn Chihuahua's (weet heus wel hoe je het schrijft maar chiwawa is algemeen bekend google er maar eens op) hebben allebei een stamboom zijn totaal onderzocht en gezond verklaart.
En wij doen dit niet voor het geld of marktplaats.
Hoe jij bezig bent is zeker wel professioneel??
Ik weet niet, maar dit forum leeft vaak mee met andere honden.
En vinden de gezondheid belangrijk van de honden.
Daarom dat ze misschien wat negatiever reageren, maar dat had je kunnen verwachten als je zo'n bericht plaatst.
Leer nooit een taal af, die je zelf niet spreekt!
Afbeelding
[/URL]Afbeelding[/url]
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Je schrijft dat ze onderzocht zijn, zijn ze beiden getest op Patella Luxatie? Dat is verplicht bij hondjes na 2011, als je volgens de regels fokt.
Ik ben wel benieuwd wat de vraagprijs van de pups wordt. Vraag je stambomen aan? De prijzen van Chihuahua's lopen enorm uiteen valt me op, en vaak vragen fokkers die volgens de regeltjes fokken minder dan de zogenaamde Teacupbroodfukkers.

Ik ben wel benieuwd naar foto's van de ouders trouwens!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”