Ik moet eerst stuk of 15 stallen mesten en dan door vanaf Amen naar Gieten, 12 uur, half 1 moet lukken, maar eerder sowieso niet.
Dus welke tijd wordt het? Als het 11 uur wordt, dan haak ik definitief af.
Moderator: moderatorteam
Maarten is aan de fiets in Duutslandjenny* schreef:Lijkt me wel leuk met willem.
Als ik mathijs zo ver keijg.om.mee.te.rijden..
En.is.maarten thuis?
Dan goa ik wel mit wandel'n
kloesje schreef:Ik weet niet of ik het zondag ga redden qua tijd
Ik moet eerst stuk of 15 stallen mesten en dan door vanaf Amen naar Gieten, 12 uur, half 1 moet lukken, maar eerder sowieso niet.
mercedes2803 schreef:kloesje schreef:Ik weet niet of ik het zondag ga redden qua tijd
maken we er toch 12.30 van ?![]()
Milou; ook goed voor jou? half 1 ?
Ik zal er proberen rond die tijd zijn, wachten jullie anders op het speelveldje of bij het water?Milou85 schreef:mercedes2803 schreef:kloesje schreef:Ik weet niet of ik het zondag ga redden qua tijd
maken we er toch 12.30 van ?![]()
Milou; ook goed voor jou? half 1 ?
Primalaat er dan juist net voetbal op zijn
dus kan ik mooi het huis ontvluchten
Neem je de kids toch gewoon meeMarieke74 schreef:Ik wil wel graag, maar moet morgen even kijken of het organisatorisch allemaal lukt (iets met manlief moet weg en 2 kids). Als het niet lukt: veel plezier!
Een doof been??Hutsje schreef:wij moeten helaas afzeggen, ik heb een doof been en kan dus niet zo goed lopen. jammer, het is prachtig weer, jullie heel veel plezier!
Leuklida82 schreef:ooohhhh gezellig, lijkt me zo leuk!!.
helaas is Lex toch echt nog een beetje te klein.
als hij wat groter is, dan gaan we zeker een keer mee.
wij wonen maar een kwartiertje bij Gieten vandaan.
mercedes2803 schreef:
Beterschap voor Boef Marieke...voelt hij zich er ziek van?