Ja hoor, want jij bent de 18e en wij de 19e. Dus dat kan primaToby schreef:Weet je dat zeker? Wij staan met 27 shelties in ring 8 als laatste,als rasgr 1Cashel Vale schreef:18 tollers, en we zijn het laatst aan de beurt in ring 8.

Moderator: moderatorteam
Ja hoor, want jij bent de 18e en wij de 19e. Dus dat kan primaToby schreef:Weet je dat zeker? Wij staan met 27 shelties in ring 8 als laatste,als rasgr 1Cashel Vale schreef:18 tollers, en we zijn het laatst aan de beurt in ring 8.
Cashel Vale schreef:18 tollers, en we zijn het laatst aan de beurt in ring 8.
Zie ik je de 19de welTara schreef:Hmmm, wij zijn zo te zien met zijn drieën, en vrijwel meteen aan de beurt.
Hopelijk wil mijn enkel tegen die tijd weer een beetje gezellig meedoen.
Tara schreef:Gezello!crutz schreef:Zie ik je de 19de welTara schreef:Hmmm, wij zijn zo te zien met zijn drieën, en vrijwel meteen aan de beurt.
Hopelijk wil mijn enkel tegen die tijd weer een beetje gezellig meedoen.
Nou! Gaat vast goed komen hoor!Veronique & Kyra schreef:Ben erg benieuwd. Sari krijgt morgen haar eerste ringtraining, zodat ik tenminste een beetje weet wat de bedoeling is
Als jullie willen lachen moeten jullie zondag dus even bij de weimpjes kijken in de jeugdklasse
Ik heb vandaag de toegangskaart per post ontvangen.Tara schreef:Krijgen we eigenlijk nog een kaart per post? Ik kan het allemaal even niet zo gauw weervinden.
Ik kreeg vandaag een brief van de organisatie dat ik nog niet had betaaldTara schreef:Krijgen we eigenlijk nog een kaart per post? Ik kan het allemaal even niet zo gauw weervinden.
Ah, Marjoleine is er ook de 19de....Tara schreef: Jammer dat we gelijktijdig de ring in moeten, anders was ik graag komen kijken.
Ja, maar ik moet al tegen mezelf geloof ikcrutz schreef:Ah, Marjoleine is er ook de 19de....Tara schreef: Jammer dat we gelijktijdig de ring in moeten, anders was ik graag komen kijken.
Die kun je inderdaad daar ter plekke kopen hoorRomy_ schreef:Als bezoeker (zonder hond ) kun je toch gewoon kaartjes aan de deur kopen of moet ik die nog bestellen ? :$
Het was de laatste tijd toch ook alleen maar Ylona, en soms eens een langhaar teefje?Josee schreef:Als laatste ras zie ik en er zijn niet eens weimaraner langharen ingeschreven , dat gebeurt niet vaak dat die er niet bij zijn....
En dat teefje is inmiddels jeugdkamp.nathalie schreef:Het was de laatste tijd toch ook alleen maar Ylona, en soms eens een langhaar teefje?Josee schreef:Als laatste ras zie ik en er zijn niet eens weimaraner langharen ingeschreven , dat gebeurt niet vaak dat die er niet bij zijn....
Ik ga alleen die dag niet haha...anders kon je wel meerijden.veertje schreef:Ik zit te denken om zaterdag te gaan kijken. Iemand van hier die ik kan tegenkomen?
Zag wel dat er geen laekense herders zijn en ook geen markiesjesDan maar andere rassen bekijken, kan ik me weer eens wat orienteren wat er allemaal is
_Inge_ schreef:Ik ga alleen die dag niet haha...anders kon je wel meerijden.veertje schreef:Ik zit te denken om zaterdag te gaan kijken. Iemand van hier die ik kan tegenkomen?
Zag wel dat er geen laekense herders zijn en ook geen markiesjesDan maar andere rassen bekijken, kan ik me weer eens wat orienteren wat er allemaal is
Ik zag hem nog even in de erering voordat ik weg ging..knapperd.crutz schreef:Prince VB & bij de 8 geselecteerde pups in de ere ring.....ging super vandaag met de nieuwe Handler Linda
Hoe heb jij t gedaan....was hier ook dagje "socializen" (ook voor ons;-)) met nieuwe handlerTara schreef:Blij ei! Ik heb hem nog zien lopen in de erering. Leuk jullie te ontmoeten!