Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gekke halfuurtje
Moderator: moderatorteam
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
Gekke halfuurtje
Iedere dag heeft Harrie een gek half uurtje.
Wij kunnen de klok hier op gelijk zetten. Als wij gegeten hebben doe ik de afwasmachine open om de troep er in te zetten en Harrie krijgt zijn eten.
Ik ga naar de kamer en als Harrie klaar is met eten loopt hij naar zijn bed en begint zijn deken er uit te slepen. Soms haalt hij nog zijn deken uit zijn 2e bed beneden en sleept die de trap op.
Hij gaat dan bij mijn vriend zitten met een punt van de deken in zijn bek en wil dan dat mijn vriend de deken vasthoud zodat hij kan gaan sjorren.
Ook gaat hij wel eens in de mouwen van mijn vriend hangen (spelen).
Even later gaat hij op zijn deken rijden.
Dit gebeurt iedere dag, op precies hetzelfde moment (na zijn eten dus).
Op een ander moment komt het echt nóóit voor.
Wij vragen ons al heel lang af wat dit nu precies betekent en waarom altijd meteen nadat hij gegeten heeft.
Zijn er meer honden die dit doen?
Wij kunnen de klok hier op gelijk zetten. Als wij gegeten hebben doe ik de afwasmachine open om de troep er in te zetten en Harrie krijgt zijn eten.
Ik ga naar de kamer en als Harrie klaar is met eten loopt hij naar zijn bed en begint zijn deken er uit te slepen. Soms haalt hij nog zijn deken uit zijn 2e bed beneden en sleept die de trap op.
Hij gaat dan bij mijn vriend zitten met een punt van de deken in zijn bek en wil dan dat mijn vriend de deken vasthoud zodat hij kan gaan sjorren.
Ook gaat hij wel eens in de mouwen van mijn vriend hangen (spelen).
Even later gaat hij op zijn deken rijden.
Dit gebeurt iedere dag, op precies hetzelfde moment (na zijn eten dus).
Op een ander moment komt het echt nóóit voor.
Wij vragen ons al heel lang af wat dit nu precies betekent en waarom altijd meteen nadat hij gegeten heeft.
Zijn er meer honden die dit doen?

- Maartje
- Zeer actief
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
whooper heeft iedere dag zijn gekke 6 uurtjes. hahahaha
waarom hij het nou na het eten doet zou ik ook niet weten. ze hebben soms rare gewoontes. onze orbis gaat altijd als hij blikvoer krijgt kei hard loeien. dit doe hij alleen bij blikvoer. heel vreemd
ik snap best dat je bang bent voor een maagkanteling. ik hou onze honden ook altijd rustig na het eten. ik heb het pas een keer zien gebeuren bij een bordeaudog zo'n maagkanteling en ben hier heel erg van geschrokken!!!

waarom hij het nou na het eten doet zou ik ook niet weten. ze hebben soms rare gewoontes. onze orbis gaat altijd als hij blikvoer krijgt kei hard loeien. dit doe hij alleen bij blikvoer. heel vreemd

ik snap best dat je bang bent voor een maagkanteling. ik hou onze honden ook altijd rustig na het eten. ik heb het pas een keer zien gebeuren bij een bordeaudog zo'n maagkanteling en ben hier heel erg van geschrokken!!!

groetjes
caroline, whooper en orbis
- *Silvia*
- Zeer actief
.
hier is heel de dag door de gekke uurtjes
balou is na het eten eigenlijk alleen snoetenpoetsen en dan rustig dan zijn ook de gekke uurtjes afgelopen.
enne maagkanteling ken ook zo maar ineens komen hoor.
balou was 8 weken toen ik er had gehaald en drie dagen daarna kreeg ze ook een maagkanteling gelukkig hadden we dit snel door en heeft ze het overleeft.
groetjes sil en balou
:
:
balou is na het eten eigenlijk alleen snoetenpoetsen en dan rustig dan zijn ook de gekke uurtjes afgelopen.
balou was 8 weken toen ik er had gehaald en drie dagen daarna kreeg ze ook een maagkanteling gelukkig hadden we dit snel door en heeft ze het overleeft.
groetjes sil en balou

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: .
hé sil, bij jullie ook heel de dag gekke uurtjes, je heb zeker een bullterrierbaloutjuh schreef:hier is heel de dag door de gekke uurtjes
groetjes sil en balou:
:

wist niet dat balou een maagkanteling heeft gehad. en het kan idd zo ook gebeuren maar met een volle maag en dan druk maken verhoogt het risico enorm

groetjes
caroline, whooper en orbis
-
- Zeer actief
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- Désiré
- Vaste gebruiker