Ooooh, Yara is liefff

Die graaffoto, haha.
Nog zo'n leuk Pippa-verhaal. Normaal slaapt ze 's nachts in de bench (beetje overblijfsel van toen ze pup was, hoeft voor mij niet per se maar goed, mijn moeder denkt dat ze het halve huis zal opvreten en achter de katten zal aanrennen en een feestje bouwen). Maandagochtend is ze op de één of andere manier losgeraakt, dus toen mijn ouders beneden kwam stond Pippa te dansen. "Ha, jullie ook hier

" Het is een stoffen bench dus ze heeft gewoon de rits open gekregen.
Dinsdagavond gaat Pippa terug in de bench, met de rits omhoog deze keer, dus onmogelijk om open te maken. Heeft ze zitten janken van 22u tot 1u30

Twee keer met haar naar buiten gegaan, met het idee van "misschien moet ze iets doen?", maar nee. Om 1u30 was mijn moeder het zat en heeft ze haar maar uit de bench gehaald

Geen piepje meer gehoord.
Gisterennacht wilden mijn ouders kijken of het toch niet zou lukken om haar in de bench te laten slapen... Nee, natuurlijk niet, Pippa is niet gek

Dus weer om 1u Pippa eruit. Ik ben later die nacht nog even naar beneden gegaan om te plassen, en snel even gekeken... Ligt mevrouw prins(essen)heerlijk op de bank te slapen, tussen allemaal dekentjes en kussentjes

Eén oog open, maar snel weer dicht want ik ben braaafffff en als ik jou niet zie ben jij er ook niet en zzzzzzzzzzzzzzzz ikganietweerindiebench hoor.
Mevrouw heeft het dus voor elkaar, ze hoeft niet meer in de bench 's nachts