Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Goeie agility in omg Helmond?

Moderator: moderatorteam

Dino&denise
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Apbt,
Staffordshire bull terrier
Aantal honden: 2

Goeie agility in omg Helmond?

Ongelezen bericht door Dino&denise »

Ik was benieuwd of iemand tips heeft waar goed les gegeven wordt in agility in de omg van Helmond.

Mijn vriendin doet met jadie al langer behendigheid en heeft de 26e voor het eerst een debutanten wedstrijd :D (spannend..) en ze mag volgend weekend een demo geven op de familiedag van sbtcn :D
Ze traind bij kc de Kempen in Geldrop. Maa ik ken hier pas einde van het jaar terecht met onze andere hond kenzo.
Dus vandaar dat ik nu een andere school zoek waar ik evt een jaartje terecht kan.
Heb al bij 2 gekeken maar dat was niks.

Dus tips zijn welkom
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Re: Goeie agility in omg Helmond?

Ongelezen bericht door Lysette »

Ik train (o.a.) bij Dogaction in Eindhoven (vlakbij Ikea).
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Dino&denise
Vaste gebruiker

Hey, ik had voor ik dit onderwerp starte uiteraard eerst de zoekfunctie gebruikt en daar kwam maar 1 resultaat uit en die was idd van jou.
Met jip als et goed is toch?
Maar dat was een onderwerp van een paar jaar terug.

Maar dog action was ik idd al tegengekomen in me zoektocht. Alleen op hun site staat dat ze met de clicker werken, en ik beloon em liever met spelen vandaar.
Maar dat was wel het enigste nadeel want wel fijn dat hun ook een binnenhal heben toch?
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

De binnenhal hebben ze helaas niet meer, maar verder kan ik ze van harte aanbevelen!

Suzanne
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Dino&denise schreef:Hey, ik had voor ik dit onderwerp starte uiteraard eerst de zoekfunctie gebruikt en daar kwam maar 1 resultaat uit en die was idd van jou.

Maar dog action was ik idd al tegengekomen in me zoektocht. Alleen op hun site staat dat ze met de clicker werken, en ik beloon em liever met spelen vandaar.
Maar dat was wel het enigste nadeel want wel fijn dat hun ook een binnenhal heben toch?
Ik train daar inderdaad met Jip. Ze werken met de clicker maar dat kun je heel goed combineren met spelen hoor. Met aanleren vind ik voer soms wel handiger maar het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Als ze alles al beheersen is de clicker sowieso veel minder van toepassing.

Het is geen echt wedstrijd club ( ik train bijv. Ook bij Trust en daar wordt wel alleen door wedstrijdlopers getraind) maar qua aanleren vind ik ze heel erg goed en ook daarna beter dan de gemiddelde club.

Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Dino&denise schreef:Hey, ik had voor ik dit onderwerp starte uiteraard eerst de zoekfunctie gebruikt en daar kwam maar 1 resultaat uit en die was idd van jou.

Ik train daar inderdaad met Jip. Ze werken met de clicker maar dat kun je heel goed combineren met spelen hoor. Met aanleren vind ik voer soms wel handiger maar het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Als ze alles al beheersen is de clicker sowieso veel minder van toepassing.

Het is geen echt wedstrijd club ( ik train bijv. Ook bij Trust en daar wordt wel alleen door wedstrijdlopers getraind) maar qua aanleren vind ik ze heel erg goed en ook daarna beter dan de gemiddelde club.

Dino&denise
Vaste gebruiker

Bedankt voor de reacties,
Oké van die binnenhalen is zonde dat ze die nie meer hebben maar was toch maar luxe, ken ook wel zonder dak :wink:

Maar met speeltje belonen is dus geen probleem?
In dat geval zal ik denk ik is contact met ze opnemen.

Heb namelijk g&g 1 t/m 3 ook dmv van het "woehoe" speeltje gedaan en beviel heel goed dus vandaar dat ik dat zo wil blijven doen.
lonneke
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door lonneke »

Ik train bij de pijnhorst in sint oedenrode :cheer:
Zowel binnen als buiten :cheer:
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
Afbeelding
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Dino&denise schreef:Bedankt voor de reacties,
Oké van die binnenhalen is zonde dat ze die nie meer hebben maar was toch maar luxe, ken ook wel zonder dak :wink:

Maar met speeltje belonen is dus geen probleem?
In dat geval zal ik denk ik is contact met ze opnemen.

Heb namelijk g&g 1 t/m 3 ook dmv van het "woehoe" speeltje gedaan en beviel heel goed dus vandaar dat ik dat zo wil blijven doen.
Ik beloon ook veel met spel en dat is geen probleem. Een clicker is niet alleen te gebruiken met voer, het gaat erom dat de click wordt gevolgd door een beloning. En die beloning kan ook spelen zijn, als dat voor jouw hond beter werkt.

Zou gewoon bellen en gaan kijken. Het moet toch bij jou goed voelen.

Tulp
Zeer actief
Mijn ras(sen): boerboel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tulp »

Geen idee of de agility goed is maar hier doen ze het ook: Het Peelhofke in Ospel
* * *
People say that money cannot buy you happiness..............
but you can buy a boerboel and that is pretty damn close
Dino&denise
Vaste gebruiker

Ik heb contact gehad met de pijnhorst maar moet te lang wachten om daar te beginnen dus tegen die tijd ken ik bij kc de Kempen beginnen dus had geen nut.

En ik heb zelf met kenzo de g&g cursussen bij peelhofke en die bevielen heel goed.
Alleen me vriendin is daar begonnen met behendigheid en daar vond ik dat iets minder door de 2 vrouwe die toen lesgaven.

Ga denk ik volgende week bij kc de Peel langs. Deze zondag heb ik daar helaas geen tijd voor want dan heeft me vriendin der eerste wedstrijd met jadie.
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”