En nu zo door blijven gaan

https://www.youtube.com/watch?v=zcRfUQm ... ata_player
Moderator: moderatorteam
Haha ja niet helemaal eerlijk want hij heeft een jaar geleden wel even behendigheid gedaan.. maar hij doet echt een moord voor een balletje dus hij had het spelletje snel doorKaiou schreef:4e les?? Wat knap!
Daar heeft Kaiou heel wat langer over gedaan
Ja, dat balletje, daar ligt Kaiou zijn hart dan weer niet. Wel bij de beloning voor het halen van dat dingBrowny schreef:Haha ja niet helemaal eerlijk want hij heeft een jaar geleden wel even behendigheid gedaan.. maar hij doet echt een moord voor een balletje dus hij had het spelletje snel doorKaiou schreef:4e les?? Wat knap!
Daar heeft Kaiou heel wat langer over gedaan
Uhm ja het is zo snel gegaan dat ik daar nog niet over na heb gedacht, of ik wedstrijden wil lopen en welke dagen dat gegeven wordt (zaterdag kunnen wij meestal niet). Ik dacht hier nog wel even zoet mee te zijn, vorige week 3 hindernissen en vandaag de hele baan en gaan nu op snelheid wisselen en baanvast trainen. Ik gok dat ook dit niet heel lang gaat durenKaiou schreef:Ja, dat balletje, daar ligt Kaiou zijn hart dan weer niet. Wel bij de beloning voor het halen van dat dingBrowny schreef:Haha ja niet helemaal eerlijk want hij heeft een jaar geleden wel even behendigheid gedaan.. maar hij doet echt een moord voor een balletje dus hij had het spelletje snel doorKaiou schreef:4e les?? Wat knap!
Daar heeft Kaiou heel wat langer over gedaan![]()
Maarre...op naar een competitieteam dan maar hè
Dankje, ik ben ook echt trots op hem hij doet het zo leukJoera schreef:4 lessen?! Jeetje dat is een goede prestatie om trots op te zijn
Klik: alles over de flyballcompetitie.Browny schreef:Uhm ja het is zo snel gegaan dat ik daar nog niet over na heb gedacht, of ik wedstrijden wil lopen en welke dagen dat gegeven wordt (zaterdag kunnen wij meestal niet). Ik dacht hier nog wel even zoet mee te zijn, vorige week 3 hindernissen en vandaag de hele baan en gaan nu op snelheid wisselen en baanvast trainen. Ik gok dat ook dit niet heel lang gaat durenKaiou schreef:Ja, dat balletje, daar ligt Kaiou zijn hart dan weer niet. Wel bij de beloning voor het halen van dat dingBrowny schreef:Haha ja niet helemaal eerlijk want hij heeft een jaar geleden wel even behendigheid gedaan.. maar hij doet echt een moord voor een balletje dus hij had het spelletje snel doorKaiou schreef:4e les?? Wat knap!
Daar heeft Kaiou heel wat langer over gedaan![]()
Oh leuk! eerste les wist Chiko nog niet wat hij met de bak moest , maar toen dat pootje erop ging en de bal kwam eruit bleef hij aan dat ding krabben ookal lag er geen bal in_Inge_ schreef:Knap hoor!
Met Sadie ga ik binnenkort een proefles doen
Dankje! Er werd net inderdaad over verteld even kijken hoe laat het is en of we erheen gaan, lijkt me wel leuk. Maar wedstrijden was eigenlijk niet de bedoeling haha gewoon recreatief bezig zijn, maar Chiko moet wel veel uitdaging hebben anders is hij het al snel beu..Kaiou schreef:Klik: alles over de flyballcompetitie.Browny schreef:Uhm ja het is zo snel gegaan dat ik daar nog niet over na heb gedacht, of ik wedstrijden wil lopen en welke dagen dat gegeven wordt (zaterdag kunnen wij meestal niet). Ik dacht hier nog wel even zoet mee te zijn, vorige week 3 hindernissen en vandaag de hele baan en gaan nu op snelheid wisselen en baanvast trainen. Ik gok dat ook dit niet heel lang gaat durenKaiou schreef:Ja, dat balletje, daar ligt Kaiou zijn hart dan weer niet. Wel bij de beloning voor het halen van dat dingBrowny schreef:Haha ja niet helemaal eerlijk want hij heeft een jaar geleden wel even behendigheid gedaan.. maar hij doet echt een moord voor een balletje dus hij had het spelletje snel door![]()
Zo'n 10 wedstrijden per jaar, bijna allemaal op zondag.
Dit weekend, de 19de is er ene in Almere, bij KC Pampus.
Dus als je tijd hebt kun je het dan van dichtbij zien (en mij en Kaiou ook, als publiek).
Pff geen idee, onder de 40cm in ieder geval..en rond de 6kg denk ik.Browny schreef:Oh leuk! eerste les wist Chiko nog niet wat hij met de bak moest , maar toen dat pootje erop ging en de bal kwam eruit bleef hij aan dat ding krabben ookal lag er geen bal in_Inge_ schreef:Knap hoor!
Met Sadie ga ik binnenkort een proefles doenHoe hoog is sadie?
Bij de bak heb ik niet met de clicker aangeleerd.. gewoon zelf laten prutsen eigenlijk en commando pootje eraan gekoppeld. . Eerste keer zette hij ook geen kracht toen deed hij eerst 1 pootje en daarna het andere pootje erbij als het niet in 1 keer lukte_Inge_ schreef:Pff geen idee, onder de 40cm in ieder geval..en rond de 6kg denk ik.Browny schreef:Oh leuk! eerste les wist Chiko nog niet wat hij met de bak moest , maar toen dat pootje erop ging en de bal kwam eruit bleef hij aan dat ding krabben ookal lag er geen bal in_Inge_ schreef:Knap hoor!
Met Sadie ga ik binnenkort een proefles doenHoe hoog is sadie?
Als je het met de clicker mag aanleren, heeft ze het met dr pootje in ieder geval snel door..touch spelletjes vind ze altijd leuk. Alleen dan nog genoeg kracht zetten en goed draaien natuurlijkZe heeft van die lange, dunne sprietenpootjes
Vandaag kregen we te horen vanwel en ook dat ze een nieuw nood gebouw hebben.. en het materiaal stond niet in de kantineJacksel schreef:Gaat die wedstrijd wel door? gezien het afbranden van het clubgebouw?
Bij kcf (lelystad). Als ik wedstrijden zou willen lopen dan denk ik dat ik een andere club met meer capaciteit zou moeten zoeken, niet om kc af te vallen alleen die zijn erg klein en hebben geen wedstrijd honden of team. Maar ik zie wel wat die kleine rat blijft doen. Hij heeft het spelletje door en vind het prachtig dus geniet ik zo al. Voor wedstrijden zouden we nog heel veel moeten trainen om hem baanvast en de wissel laten snappen.. want hij is errug fanatiek als het om een balletje gaatJR Fan schreef:Goed van Chiko! Waar train je?
Hier een balgekke Border Collie, maar zelfs die had het niet in 4 lessen voor elkaar. Maar hij loopt nu wel mee met de wedstrijden en stabiel!
Die wedstrijd 19 mei bij Pampus gaat wel door, ik loop daar dan met mijn hond.
massam schreef:wat knap! ik ga het filmpje niet kijken want dan ga ik huilen.. na 2 jaar lola perfect heen, perfect bal pakken om vervolgens die bal aan IEDEREEN op het veld te gaan laten zien met haar stomme triomfantelijke hoofd heb ik de flyballbak maar aan de wilgen gehangen
ah ok. de agilitywedstrijd is wel verplaatst. Nu moeten we naar AmsterdamBrowny schreef:Vandaag kregen we te horen vanwel en ook dat ze een nieuw nood gebouw hebben.. en het materiaal stond niet in de kantineJacksel schreef:Gaat die wedstrijd wel door? gezien het afbranden van het clubgebouw?
Inge O schreef:dat is snel
!
massam schreef:wat knap! ik ga het filmpje niet kijken want dan ga ik huilen.. na 2 jaar lola perfect heen, perfect bal pakken om vervolgens die bal aan IEDEREEN op het veld te gaan laten zien met haar stomme triomfantelijke hoofd heb ik de flyballbak maar aan de wilgen gehangen![]()
ze moesten er een aparte sport van maken!
massam schreef:Inge O schreef:dat is snel
!
massam schreef:wat knap! ik ga het filmpje niet kijken want dan ga ik huilen.. na 2 jaar lola perfect heen, perfect bal pakken om vervolgens die bal aan IEDEREEN op het veld te gaan laten zien met haar stomme triomfantelijke hoofd heb ik de flyballbak maar aan de wilgen gehangen![]()
ze moesten er een aparte sport van maken!
vind ik ook!4 hekjes, bal pakken, ererondje en dan met een zo cool mogelijke sliding terug naar het vrouwtje. de meest onschuldige blik na deze actie (ikke isse lief he vrouwtje!) wint!
ik heb echt geen idee, dit is de eerste keer dat ik flyball doeduitse herder schreef:Wow das wel heel snel zeg! Noah liep met 10 lessen volledig de baan, normaal staat er ongeveer een jaar voor![]()
Je kan ook kijken bij www.fhn.nl voor wedstrijden
Je kan naar Abbenes komen, dan maken we tegen die tijd een eigen HF teamBrowny schreef:ik heb echt geen idee, dit is de eerste keer dat ik flyball doeduitse herder schreef:Wow das wel heel snel zeg! Noah liep met 10 lessen volledig de baan, normaal staat er ongeveer een jaar voor![]()
Je kan ook kijken bij www.fhn.nl voor wedstrijdenmaar de andere hondjes waren ook niet zo snel en volgens mij moeten we al naar de gevorderde groep
gisteren waren we alleen, maar dan is het echt veelte intensief dus moesten we eerder stoppen..
ik heb even gekeken en alle wedstrijden zijn op zondagals dat elk jaar zo is.. dan denk ik er wel over om tegen die tijd wedstrijden doen, maar moet ik mij even in verdiepen want dan heb je ook een team nodig
Je kan naar Abbenes komen, dan maken we tegen die tijd een eigen HF teamBrowny schreef:ik heb echt geen idee, dit is de eerste keer dat ik flyball doeduitse herder schreef:Wow das wel heel snel zeg! Noah liep met 10 lessen volledig de baan, normaal staat er ongeveer een jaar voor![]()
Je kan ook kijken bij www.fhn.nl voor wedstrijdenmaar de andere hondjes waren ook niet zo snel en volgens mij moeten we al naar de gevorderde groep
gisteren waren we alleen, maar dan is het echt veelte intensief dus moesten we eerder stoppen..
ik heb even gekeken en alle wedstrijden zijn op zondagals dat elk jaar zo is.. dan denk ik er wel over om tegen die tijd wedstrijden doen, maar moet ik mij even in verdiepen want dan heb je ook een team nodig
Nou we gaat het zien. Misschien gooit hij aan het einde van de cursus er wel met de pet naarduitse herder schreef:Je kan naar Abbenes komen, dan maken we tegen die tijd een eigen HF teamBrowny schreef:ik heb echt geen idee, dit is de eerste keer dat ik flyball doeduitse herder schreef:Wow das wel heel snel zeg! Noah liep met 10 lessen volledig de baan, normaal staat er ongeveer een jaar voor![]()
![]()
Meestal duurt het een jaar voordat een hond stabiel de baan loopt, dat wil zeggen 4 poortjes bal vangen en dan 4 poortjes terug. Maar dan komt het echte werkDan ga je het kruisen leren, zodat je zo min mogelijk tijd verliest. Het is een leuke sport en zeker niet saai
We hebben dan een leuk team hoorBrowny schreef: Hmm bedankt voor het aanbod, maar abbenes is wel een beetje ver weg om elke week te trainen voor een uurtje
daar twijfel ik niet aan! lijkt me ook heel erg leuk.. alleen die afstand hèduitse herder schreef:We hebben dan een leuk team hoorBrowny schreef: Hmm bedankt voor het aanbod, maar abbenes is wel een beetje ver weg om elke week te trainen voor een uurtjeEen poedel (Dana), een corgi (Apple) en Duitse Herder (Noah). Missen we er nog 1