Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bruce moet volgende week naar de kapper, dus dat zit tegen die tijd ook nog wel redelijk in model, hihi!
Volgens mij moet 23 juni geen enkel probleem worden, mn vriend gaat kijken of ie vrij is, en anders vrij regelen voor Rox (die kan niet goed met andere teven, dus die laat ik lekker thuis) en anders kan ze waarschijnlijk naar mijn ouders!
Helemaal leuk, eindelijk wat foto's van Bruce.. Van zn mega-zuster hebben we er veel meer, maar van dat hyper-piepertje is t een stuk lastiger!
Heb er zin in! Ook wat super leuke (denk ik, hihi) forum hondjes ontmoeten! Ik ben heel benieuwd hoe Bruce op Sjonnie reageert.. In principe is ie nergens bang voor behalve Doggen,, dat vind ie toch HE-LE-MAAL niets en rent ie hard weg, haha!
Bruce-Roxy schreef:Ik ben heel benieuwd hoe Bruce op Sjonnie reageert.. In principe is ie nergens bang voor behalve Doggen,, dat vind ie toch HE-LE-MAAL niets en rent ie hard weg, haha!
Ilan begint nu heel hard te huilen!
Ohhh hahahaha die had ik nog niet gezien!! Nou komt vast goed hoor! Hij moet t maar leren!
Brigitte schreef:
Bruce-Roxy schreef:Oh wat leuk!
Bruce moet volgende week naar de kapper, dus dat zit tegen die tijd ook nog wel redelijk in model, hihi!
Volgens mij moet 23 juni geen enkel probleem worden, mn vriend gaat kijken of ie vrij is, en anders vrij regelen voor Rox (die kan niet goed met andere teven, dus die laat ik lekker thuis) en anders kan ze waarschijnlijk naar mijn ouders!
Helemaal leuk, eindelijk wat foto's van Bruce.. Van zn mega-zuster hebben we er veel meer, maar van dat hyper-piepertje is t een stuk lastiger!
Heb er zin in! Ook wat super leuke (denk ik, hihi) forum hondjes ontmoeten! Ik ben heel benieuwd hoe Bruce op Sjonnie reageert.. In principe is ie nergens bang voor behalve Doggen,, dat vind ie toch HE-LE-MAAL niets en rent ie hard weg, haha!
Sjon is gelukkig geen dog
Hahaha, nee dat wist ik hoor! Maar wel groot en imponerend!! Hihi! Oh, en prachtig, had ik dat al gezegd?
Scooby schreef:
Maar Ilan wel...
Maar nog wel een kleintje.
Uhhm.. Volgens mij was Ilan bij zn geboorte al groter dan Bruce nu! Hahaha! Nee komt goed hoor! Hij gaat vast van Ilan leren dat Duitse Doggen best leuk zijn!
Scooby schreef:
Maar Ilan wel...
Uhhm.. Volgens mij was Ilan bij zn geboorte al groter dan Bruce nu! Hahaha! Nee komt goed hoor! Hij gaat vast van Ilan leren dat Duitse Doggen best leuk zijn!
Ilan is nog kleiner dan een gemiddelde herder. Of is Bruce niet de herder?
Rox is net loops geweest en hoop niet dat ze weer zo erg schijnzwanger is dan wordt ze nog kaler en een beetje humeurig (doet niets hoor) maar ze mot geen geklooi aan haar lijf van andere honden
Hoe wordt het eigenlijk georganiseerd? Krijgen de honden een 'plek' toegewezen waar de fotograven rouleren?
Scooby schreef:
Maar Ilan wel...
Hihi Nee, Bruce is de Hussel-Chi. Maar als ie kleiner is dan de gemiddelde herder dan komt het vast goed, want Rox is groter dan de gemiddelde herder!
Wij hadden in het oude park een MEGA DD rondlopen, die was echt mega.. haha! Die vond ie erg eng.. Misschien dat het gewoon alleen die hond was, in dit park nog nooit 1 tegen gekomen eigenlijk! Dus Ilan gaat Bruce laten zien dat Doggen heel lief en leuk zijn (waarschijnlijk liever en leuker dan zn lompe zuster!)
Scooby schreef:
Maar Ilan wel...
Hihi Nee, Bruce is de Hussel-Chi. Maar als ie kleiner is dan de gemiddelde herder dan komt het vast goed, want Rox is groter dan de gemiddelde herder!
23 Juni is Ilan wel weer een maandje ouder natuurlijk. Ilan is namelijk pas vier maanden.
Scooby schreef:
23 Juni is Ilan wel weer een maandje ouder natuurlijk. Ilan is namelijk pas vier maanden.
Ohhhh... een puppenkind! Hihi, Over het algemeen is ie gek op puppen! Weet je wat, haha, we gaan het zien! Ik denk dat het helemaal goed komt!
Dan nog even een praktische opmerking.. Ik kom uit omgeving Hoorn NH, als er nog mensen vervoer nodig hebben ergens op de weg (of er iets vanaf, haha) naar Soesterduinen, geef maar een gil!
Browny schreef:
Hoe wordt het eigenlijk georganiseerd? Krijgen de honden een 'plek' toegewezen waar de fotograven rouleren?
En gaan we ook nog met zn alle een stuk wandelen? Of iig de gene die willen dan
Lijkt me hartstikke leuk. Mits Bommel niet halverwege de shoot dood neergevallen is. Het is natuurlijk juni en vermoedelijk al een stuk warmer. Ik laat het gewoon van hem afhangen.
Safari, heb je een koelmat? Anders kan ik die wel meenemen voor Bommeltje. Het helpt Haddock altijd erg goed. En veeeel water meenemen.
Ik denk dat ik voor de zekerheid een jerrycan water in mijn auto zet mochten mensen te kort komen.
HaddockandFriends schreef:Safari, heb je een koelmat? Anders kan ik die wel meenemen voor Bommeltje. Het helpt Haddock altijd erg goed. En veeeel water meenemen.
Ik denk dat ik voor de zekerheid een jerrycan water in mijn auto zet mochten mensen te kort komen.
Eerst maar eens afwachten wat het weer tegen die tijd gaat doen...
HaddockandFriends schreef:Safari, heb je een koelmat? Anders kan ik die wel meenemen voor Bommeltje. Het helpt Haddock altijd erg goed. En veeeel water meenemen.
Eerst maar eens afwachten wat het weer tegen die tijd gaat doen...
Ik heb geen koelmat (alsof dat eigenwijze mormel er op zou gaan liggen) maar ik neem wel water mee.
Binnen bepaalde grenzen laat ik hem alles doen waar hij zin in heeft. Met een beetje pech heeft hij nog maar een aantal maanden te leven dus eerlijk gezegd teken ik ervoor dat hij plezier heeft en dood neervalt. Natuurlijk ga ik daar niet op aansturen. Er is vast wel een plekje in de schaduw ergens.
Browny schreef:
En gaan we ook nog met zn alle een stuk wandelen? Of iig de gene die willen dan
Geen idee 1 van ons moet dan aan de lijn anders gaat ze haar eigen route wandelen maar dan achter de konijnen aan en met meerdere honden gebruik ik geen speeltje/balletje omdat ik geen zin heb ik mot onderling verder moeten ze alle 3 niets zoveel van andere honden hebben zijn geen speel honden gaan hun eigen weg en negeren andere meestal, dus ik weet niet of er honden mee gaan die zich opdringen om te spelen
Bruce is helemaal gestoord volgens mij.. Hij is merendeels zwart, en zodra er ook maar een zonnestraaltje te vinden is gaat ie in de zon zitten! Hij houdt t uren vol! Als ik m dan even aanhaal is ie helemaal heet!! Idioot beest!
We hopen natuurlijk gewoon op lekker weer! En dan vertroetelen we de hondjes gewoon wat meer (of ik gooi Bruce even in het water, is ook een optie..)
Semmy gekozen? Mijn Semmy?
Wat leuuuukk!! Ik had het echt niet verwacht...
Ik ga er natuurlijk vanuit dat wij er gewoon bij zijn 23 juni. Nu zijn we wel bezig met het openen van een eigen winkel die in het weekend open zal zijn. Ook zondag. Mocht het nog onverhoopt (ik hoop van niet!) dat we niet kunnen komen dan laat ik het zo snel mogelijk weten. Er kan dan gewoon iemand in onze plaats komen, toch?