Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kleine brokjes zoals Orijen
Moderator: moderatorteam
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
kleine brokjes zoals Orijen
Ik ben op zoek naar kleine brokken, zoals die van Orijen of Purizon, die zijn plat en zo groot als een nagel. Kent iemand nog een ander (goed) merk, het liefst ook graanvrij?
Ik vind Orijen iets te duur, en Purizon vindt ze niet lekker....
Ik vind Orijen iets te duur, en Purizon vindt ze niet lekker....
- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Re: kleine brokjes zoals Orijen
Applaws misschien?
Ik ken eigenlijk alleen de kattenvariant maar ik kan me voorstellen dat ook de hondenbrokken klein zijn en in elk geval graanvrij
Ik ken eigenlijk alleen de kattenvariant maar ik kan me voorstellen dat ook de hondenbrokken klein zijn en in elk geval graanvrij
- runninggirl
- Zeer actief
Dank je voor de tipSarah5 schreef:Applaws misschien?

Ik zie dat ze 2kg zakken hebben dus kan het in ieder geval makkelijk uitproberen.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Mechelse herder en een X Labrador.
- Aantal honden: 2
Taste of the wild?
- runninggirl
- Zeer actief
Zijn die qua formaat ook zo klein? Ik zie dat de kleinste verpakking 6,8 kg is dus voor ik bestel is dat handig om te weten.Lieke87 schreef:Taste of the wild?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Mechelse herder en een X Labrador.
Dat zijn ook kleine brokjes, ik ken de maat van orijen niet precies. Maar het zijn kleine platte brokjes
- runninggirl
- Zeer actief
Dat klinkt wel vergelijkbaarLieke87 schreef:Dat zijn ook kleine brokjes, ik ken de maat van orijen niet precies. Maar het zijn kleine platte brokjes

- Sarah5
- Zeer actief
Misschien kan je ook proefzakjes online bestellen de leverancier geeft deze wel nml bij bestellingen bij mij staan de proefzakjes ook gewoon te bestellen in de shop maar wat ik al schreef ik heb alleen de kattenvariant anders had ik je een zakje opgestuurd.runninggirl schreef:Dank je voor de tipSarah5 schreef:Applaws misschien?
Ik zie dat ze 2kg zakken hebben dus kan het in ieder geval makkelijk uitproberen.
- runninggirl
- Zeer actief
Ja ik ga inderdaad even rondshoppen voor proefverpakkingen, dat is een goed idee.Sarah5 schreef:Misschien kan je ook proefzakjes online bestellen de leverancier geeft deze wel nml bij bestellingen bij mij staan de proefzakjes ook gewoon te bestellen in de shop maar wat ik al schreef ik heb alleen de kattenvariant anders had ik je een zakje opgestuurd.runninggirl schreef:Dank je voor de tipSarah5 schreef:Applaws misschien?

Ik gebruik dit soort brokken als voerbeloning op lange wandelingen en voor training. En aangezien Jura veel training nodig heeft gaat er best wel wat doorheen.

- Sarah5
- Zeer actief
Veel mensen die bij mij bestellen gaan voor Ziwipeak als (graanvrije) beloning naast KVV / BARFrunninggirl schreef:Ja ik ga inderdaad even rondshoppen voor proefverpakkingen, dat is een goed idee.Sarah5 schreef:Misschien kan je ook proefzakjes online bestellen de leverancier geeft deze wel nml bij bestellingen bij mij staan de proefzakjes ook gewoon te bestellen in de shop maar wat ik al schreef ik heb alleen de kattenvariant anders had ik je een zakje opgestuurd.runninggirl schreef:Dank je voor de tipSarah5 schreef:Applaws misschien?
Ik zie dat ze 2kg zakken hebben dus kan het in ieder geval makkelijk uitproberen.![]()
Ik gebruik dit soort brokken als voerbeloning op lange wandelingen en voor training. En aangezien Jura veel training nodig heeft gaat er best wel wat doorheen.Dan geef ik haar liever een goede brok ipv trainingssnoepjes.
Omdat het een luchtgedroogd 'brokje' is en heel makkelijk hap-slik-weg tijdens trainen. Daar kan ik je wel een proefzakje van sturen

- runninggirl
- Zeer actief
Lief aangebodenSarah5 schreef:Veel mensen die bij mij bestellen gaan voor Ziwipeak als (graanvrije) beloning naast KVV / BARFrunninggirl schreef: Ja ik ga inderdaad even rondshoppen voor proefverpakkingen, dat is een goed idee.![]()
Ik gebruik dit soort brokken als voerbeloning op lange wandelingen en voor training. En aangezien Jura veel training nodig heeft gaat er best wel wat doorheen.Dan geef ik haar liever een goede brok ipv trainingssnoepjes.
Omdat het een luchtgedroogd 'brokje' is en heel makkelijk hap-slik-weg tijdens trainen. Daar kan ik je wel een proefzakje van sturen

- *Annieke*
- Actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder & Mechelse Herder
Dog Lovers Gold Passion is ook heel klein, formaatje pinknagel.
Zwitserse Witte Herder Luna, 8 jaar.
Mechelse Herder Fun, 6 maanden.
Mechelse Herder Fun, 6 maanden.
- Rovio
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Ouderlijk huis honden
Beagle 1994*2007
Engelse staffordshire bull terrier 2001
Geïnteresseerd in Mechelse herder. - Contacteer:
carocroc