Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

royal canin in zakken van 800 gram?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

dretje
Zeer actief

royal canin in zakken van 800 gram?

Ongelezen bericht door dretje »

op animal event hebben we meegedaan aan "kraak de kluis"om op die manier mee te dingen naar een jaar lang gratis hondevoer.
Helaas hebben we geen JAAR voeding gewonnen maar wel een WEEK (ook leuk) wat voor takkii betekend 800 gram ongeveer volgens RC.
Nu hebben we een brief ontvangen dat we die zak van 800 gram gratis kunnen halen bij de dieren speciaal zaak maar ik kan geen zaak vinden die die kleine zakken verkoopt.
Heeft iemand van jullie een idee of die kleine zakjes uberhaubt ergens verkocht worden.

ik ga maandag even bellen naar royal canin (want ik blijf een nederlander he en als ik iets gratis kan krijgen wil ik er wel wat moeite voor doen)
Tanja Simba&Bella
Zeer actief

Re: royal canin in zakken van 800 gram?

Ongelezen bericht door Tanja Simba&Bella »

Kan de dierenwinkel die niet gewoon voor je bestellen?
Groetjes, Tanja

Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015

Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
dretje
Zeer actief

Re: royal canin in zakken van 800 gram?

Ongelezen bericht door dretje »

ze gaan idd voor me informeren
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”