Dat heeft een bull terrier ook. daarom zie ik er pei niet in.Inge O schreef:aan de iets gezwollen neus/neusrug en de diepliggende ogen met neiging tot losse (onderste) oogleden.Devel schreef:Ik vraag me af, waaraan zie je dan dat er een sharpei in zal zitten? Ik zie dat helemaal niet terug.Habibi schreef:Precies wat mijn eerste gedachte was!Barnsley schreef:Ik moest meteen denken aan Zazou*.
Dat was een kruising goldenxsharpei meende ik? Dat hier sharpei in zit ben ik het ook wel mee eens!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie weet wat voor ras mijn Mischa is?
Moderator: moderatorteam
-
Devel
Re: Wie weet wat voor ras mijn Mischa is?
- dagmar88
- Zeer actief
Uit een mastino x stafford komt in ieder geval geen hond smaller dan een stafford van +- 20 kilo en met een droog hoofd.Devel schreef:Wat denk jij dan wat voor kruising dit is?dagmar88 schreef:Ik geloof er geen drol van.nathalie71 schreef:Nou.....deze hond lijkt er veel op en is een Stafort x Mastino
Of die verkopers zijn erg goedgelovig, of ze zijn zelf de boel aan het flessen.
-
nathalie71
dagmar88 schreef:Ik geloof er geen drol van.nathalie71 schreef:Nou.....deze hond lijkt er veel op en is een Stafort x Mastino
Tja,zo staat hij wel op internet benoemd.......en ik vond het wel lijken.....
- MirandaH
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairns!!!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik dacht dat die Mastino kruising nog een pup was, dus dan zou het wel kunnen denk ik. Je moet het bij kruisingen toch wel in veel voorkomende rassen zoeken denk ik en dan vooral ook waarmee veel kruisingen gemaakt worden. Dus stafmix en dan denk ik idd de Staffordshire Bullterrier, niet de American Staffordshire Terrier.
Ik vind het altijd wel vreemd, dan neem je een kruising en dan wil je weten welke 'rassen' erin zitten?
Ik vind het altijd wel vreemd, dan neem je een kruising en dan wil je weten welke 'rassen' erin zitten?

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**