Hij krijgt nu hills j/d met een klein beetje smuldier er door.2x per dag een klein beetje.
Ik wil als tussendoortje die gedroogde visjes eens gaan proberen.
Hij krijgt nu op een dag niet meer dan 4 van die mini koekjes als beloning.
Die dingen zijn niet groter dan een cm.
Mijn buurvrouw wil hem nog wel eens iets lekkers geven,ik heb gezegd dat hij dat echt niet meer mag hebben.
Ondanks dat hij niet echt heel veel te eten krijgt komt hij wel aan.(Ouderdom???)
Ik vind hem de laatste weken achteruit gaan wat dat betreft.
Ik moet het even aan kijken en als het echt niet beter gaat weer even langs komen.
Op zich lijken de pijnstillers wel te werken maar tillen kan ik hem al een tijd niet meer,dan slaakt hij kreten van pijn.
Moeilijk hoor want voor de rest kijkt hij niet zo van"ik wil niet meer of ik heb te veel pijn"Hij lijkt volgens mij wel nog te genieten van het ontspannen in huis.
Nu is dit weer,al dat vocht,ook niet zo positief voor hem.
Maar toen het warmer was had ik wel verbetering verwacht.Maar ook toen,geen verschil.
Mij lijkt het dat als hij wat af kan vallen dat hij ook beter loopt.De vraag is alleen of dat gaat lukken.
Ik had hem vorige week even onder de douche gezet,lang stil staan kan hij dan niet meer.Heb een foto gemaakt van hoe hij er nu uit ziet onder al dat haar;

(Die twee bobbels zijn z`n ruggengraat)Zijn vriendinnetje heeft hem tot kluiven aan gezet!Hij wilde zelf nooit kluiven,maar nu zij dat wel doet wil hij ook.En dat is wel weer goed voor zijn tandjes en dat hij wat anders aan het doen is dan slapen.
Ik hoop dat hij afvalt komende tijd,anders toch verder laten onderzoeken.
Heeft iemand dat wel eens mee gemaakt hier,dat een oudere hond opeens binnen een paar weken heel veel aan kwam?