Maar het bospad is ook niet heel breed als je een hond hebt die niet graag andere honden op korte afstand passeert... Ik had ook wat meer ruimte verwacht, als ik eerlijk ben..._Inge_ schreef:Als je naar die presentatie kijkt zie je het bospad die je ook kan nemen om naar de start te lopen..je hoeft dus niet langs de baan te lopen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Renbaandag HF 2 juni = vol!
Moderator: moderatorteam
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Renbaandag HF 2 juni = vol!
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
ligt eraan welke start je moet nemen_Inge_ schreef:Als je naar die presentatie kijkt zie je het bospad die je ook kan nemen om naar de start te lopen..je hoeft dus niet langs de baan te lopen

-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Zoveel honden lopen daar niet..ze roepen mensen steeds per 2 om en dan kan je dus 2 paden kiezen om naar de baan te gaan.Scooby schreef:Maar het bospad is ook niet heel breed als je een hond hebt die niet graag andere honden op korte afstand passeert... Ik had ook wat meer ruimte verwacht, als ik eerlijk ben..._Inge_ schreef:Als je naar die presentatie kijkt zie je het bospad die je ook kan nemen om naar de start te lopen..je hoeft dus niet langs de baan te lopen
heb pas ook zo'n dag gehad en daar heeft niemand er problemen mee gehad, voor dat forum organiseer ik nog 2 dagen op een andere baan, omdat ze het zo leuk vonden.

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
We gaan het zien. Ik kan wel een stukje afzetten met gaas daar Inge?
- Browny
- Zeer actief
dat snap ik, omdat de baan zelf heel groot is natuurlijk, maar de ruimte eromheen is nu flink dichtgegroeid en niet een leuk veld eromheen waar je bv tenten kan opzetten.. parkeerplaats erachter (is maar een klein stukje lopen) is wel groot..Scooby schreef:Maar het bospad is ook niet heel breed als je een hond hebt die niet graag andere honden op korte afstand passeert... Ik had ook wat meer ruimte verwacht, als ik eerlijk ben..._Inge_ schreef:Als je naar die presentatie kijkt zie je het bospad die je ook kan nemen om naar de start te lopen..je hoeft dus niet langs de baan te lopen
maar ik wil mensen niet bezorg maken ofzo hoor.. maar is misschien wel handig om te weten, omdat ik lees dat een aantal mensen hun tent mee willen nemen en misschien een ander beeld ervan hadden.. maar zoals ik zei, misschien zijn er wel manieren om die ruimte alsnog te creëren

-
_Jules_
- Zeer actief
Ze zeiden dat er die dag sowieso verder geen grote evenementen zijn dus de grasstrook bij de parkeerplaats kan je gebruiken en stukje wat het hoekje omgaat.
De Ridgeback club heeft daar ook altijd een dag waar 80 Ridgebacks aan meedoen en waar alles goed gaat, ook al zijn dat niet altijd de makkelijkste honden. Dus ga ervan uit dat het met HF ook geen probleem is. 12 mei met het buitenlandse hondenforum was ook een leuke dag!
Op de Doe dag let iedereen ook altijd op dat ze niet te dicht op elkaar lopen, zal hier net zo zijn.
De Ridgeback club heeft daar ook altijd een dag waar 80 Ridgebacks aan meedoen en waar alles goed gaat, ook al zijn dat niet altijd de makkelijkste honden. Dus ga ervan uit dat het met HF ook geen probleem is. 12 mei met het buitenlandse hondenforum was ook een leuke dag!
Op de Doe dag let iedereen ook altijd op dat ze niet te dicht op elkaar lopen, zal hier net zo zijn.

- frank1985
- Zeer actief
Op de baan is inderdaad geen tot weinig ruimte. Als je dat niets lijkt met de honden kun je je tent opzetten net buiten de baan.
Daar is meer dan genoeg ruimte en je zit op nog geen paar meter van de baan.
Wellicht is het een idee om het stuk net achter het gebouw auto vrij te houden. Zodat mensen daar hun tent neer kunnen zetten of rustig kunnen zitten zonder vlak langs anders honden te moeten. Dat lijkt mij de makkelijkste oplossing. Maar ik zit niet in de organisatie
Wellicht is het een idee om het stuk net achter het gebouw auto vrij te houden. Zodat mensen daar hun tent neer kunnen zetten of rustig kunnen zitten zonder vlak langs anders honden te moeten. Dat lijkt mij de makkelijkste oplossing. Maar ik zit niet in de organisatie
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Maar wel goed dat je gewoon meedenktfrank1985 schreef:Op de baan is inderdaad geen tot weinig ruimte. Als je dat niets lijkt met de honden kun je je tent opzetten net buiten de baan.
Ik heb geen rothonden, maar ik neem er wel 5 mee. Dan maak ik het mezelf wel makkelijk als ik ze ergens achter een net kan zetten
- frank1985
- Zeer actief
Snap ik. Ik zal zo ff een tekening maken. Volgens mij is dit probleem heel makkelijk op te lossen voor iedereen.Machie schreef:Maar wel goed dat je gewoon meedenktfrank1985 schreef:Op de baan is inderdaad geen tot weinig ruimte. Als je dat niets lijkt met de honden kun je je tent opzetten net buiten de baan.
Ik heb geen rothonden, maar ik neem er wel 5 mee. Dan maak ik het mezelf wel makkelijk als ik ze ergens achter een net kan zetten
Ik moet nu ff heel stil zijn voor gtst

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
ik ben er ook om foto's te maken maar wil lijf en peer ook mee laten lopen, maar dit is afhankelijk van vrijwilligers die op ze willen passen. bij deze dus de vraag of daar liefhebbers voor zijn? 

- Hutsje
- Zeer actief
maak je zoveel lawaai met tikken?frank1985 schreef: Ik moet nu ff heel stil zijn voor gtst

- Browny
- Zeer actief
nee hij moet zelf in alle concentratie kijken, anders moeten we weer terug spoelen enz..Hutsje schreef:maak je zoveel lawaai met tikken?frank1985 schreef: Ik moet nu ff heel stil zijn voor gtst

- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
Neuh, ik denk met vloeken omdat z'n paint dan niet doet wat hij wilHutsje schreef:maak je zoveel lawaai met tikken?frank1985 schreef: Ik moet nu ff heel stil zijn voor gtst

-
Brigitte
- Zeer actief
Ik ga het wel zien, kan daar altijd even kijken hoe het is en desnoods laten we ze lekker bij de auto en halen we ze 1 voor 1 eruit. Phantom is ook niet de makkelijkste met dichtbij passeren dus die zou dan toch in een bench gaan en de andere kunnen wel aan een hek vast.
-
Brigitte
- Zeer actief
Ik had het graag gedaan maar heb 1 arm in een mitellaHutsje schreef:ik ben er ook om foto's te maken maar wil lijf en peer ook mee laten lopen, maar dit is afhankelijk van vrijwilligers die op ze willen passen. bij deze dus de vraag of daar liefhebbers voor zijn?
- Char7
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
No problemHutsje schreef:ik ben er ook om foto's te maken maar wil lijf en peer ook mee laten lopen, maar dit is afhankelijk van vrijwilligers die op ze willen passen. bij deze dus de vraag of daar liefhebbers voor zijn?
- frank1985
- Zeer actief
Ik wil best zaterdagavond alvast een stuk afzetten hoor.

-
_Jules_
- Zeer actief
frank1985 schreef:Ik wil best zaterdagavond alvast een stuk afzetten hoor.

- frank1985
- Zeer actief
Dat is de parkeerplaats. Moet je zelf weten hoor maar ik ben meer van het " we kunnen het altijd nog weghalen "_Inge_ schreef:frank1985 schreef:Ik wil best zaterdagavond alvast een stuk afzetten hoor.Zal ff aan die man vragen of dat goed is.

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Mits ze (of een van beide) met Coda kan mag je ze bij mij brengen hoorHutsje schreef:ik ben er ook om foto's te maken maar wil lijf en peer ook mee laten lopen, maar dit is afhankelijk van vrijwilligers die op ze willen passen. bij deze dus de vraag of daar liefhebbers voor zijn?
- Machie
- Zeer actief
Nou, het komt vast allemaal goed! Ik heb er iig heel veel zin in!
- Browny
- Zeer actief
natuurlijk komt het goedMachie schreef:Nou, het komt vast allemaal goed! Ik heb er iig heel veel zin in!

- Machie
- Zeer actief
Behalve Luca, ik denk zomaar dat hij niet gaat rennenBrowny schreef:natuurlijk komt het goedMachie schreef:Nou, het komt vast allemaal goed! Ik heb er iig heel veel zin in!
- Char7
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Mchumba gaat ook niet hoorMachie schreef:Behalve Luca, ik denk zomaar dat hij niet gaat rennenBrowny schreef:natuurlijk komt het goedMachie schreef:Nou, het komt vast allemaal goed! Ik heb er iig heel veel zin in!
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
En Yana niet.Char7 schreef:Mchumba gaat ook niet hoorMachie schreef:Behalve Luca, ik denk zomaar dat hij niet gaat rennenBrowny schreef:natuurlijk komt het goedMachie schreef:Nou, het komt vast allemaal goed! Ik heb er iig heel veel zin in!
Groetjes, Karen
- Browny
- Zeer actief
Browny ook nietMachie schreef:Behalve Luca, ik denk zomaar dat hij niet gaat rennenBrowny schreef:natuurlijk komt het goedMachie schreef:Nou, het komt vast allemaal goed! Ik heb er iig heel veel zin in!

- Hailfall
- Zeer actief
Ben benieuwd hoe mijn aapje het gaat doen.
Het kan trouwens zijn dat Loki nog steeds niest, dat is vanwege de pollen en niet besmettelijk, dus niet denken dat ik met een zieke hond zou komen.
Het kan trouwens zijn dat Loki nog steeds niest, dat is vanwege de pollen en niet besmettelijk, dus niet denken dat ik met een zieke hond zou komen.
-
Brigitte
- Zeer actief
Ik denk dat Sjon alle kanten op gaat behalve de goede 
-
irwi
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
ok, fijn!Char7 schreef:No problemHutsje schreef:ik ben er ook om foto's te maken maar wil lijf en peer ook mee laten lopen, maar dit is afhankelijk van vrijwilligers die op ze willen passen. bij deze dus de vraag of daar liefhebbers voor zijn?