Gaf altijd graag KVV. Alleen nu begreep ik dat je met elimineren een diersoort moet geven 6 weken lang die ze nog nooit gehad heeft. Klopt dit?
Ze heeft volgens mij alle diersoorten KVV wel eens gehad alleen

Moderator: moderatorteam
Klopt, 10 weken is nog beter. Denk ook eens aan paard of kangoeroe. Degomeat heeft heel veel soorten. Als beloning gaf ik bananenchips, wortel of appel.hondje schreef:Ik heb vandaag Royal Canin Hyopallergenic meegekregen bij de dierenarts. Mijn hondje heeft last van haar maag en volgens de dierenarts is dit voedingsgerelateerd. Moet haar dit voer geven en als dit goed gaat zou ik weer terug op ander voer kunnen. Moet het igg 2 weken geven om te kijken of het beter gaat.
Gaf altijd graag KVV. Alleen nu begreep ik dat je met elimineren een diersoort moet geven 6 weken lang die ze nog nooit gehad heeft. Klopt dit?
zijn bananenchips niet te zout? wel handigSafari schreef:Klopt, 10 weken is nog beter. Denk ook eens aan paard of kangoeroe. Degomeat heeft heel veel soorten. Als beloning gaf ik bananenchips, wortel of appel.hondje schreef:Ik heb vandaag Royal Canin Hyopallergenic meegekregen bij de dierenarts. Mijn hondje heeft last van haar maag en volgens de dierenarts is dit voedingsgerelateerd. Moet haar dit voer geven en als dit goed gaat zou ik weer terug op ander voer kunnen. Moet het igg 2 weken geven om te kijken of het beter gaat.
Er zijn twee soorten. De zoute (uit de toko) en de gewone zonder zout. Die verkopen ze bv bij de notenkraam op de markt. Mijn DA was er zeer over te spreken in ieder geval. Mocht het Bommel gewoon geven tijdens het eliminatiedieet.Hutsje schreef: zijn bananenchips niet te zout? wel handig
Paard heeft ze wel gehad, kangoeroe niet. Bedankt voor de tip.Safari schreef:Klopt, 10 weken is nog beter. Denk ook eens aan paard of kangoeroe. Degomeat heeft heel veel soorten. Als beloning gaf ik bananenchips, wortel of appel.hondje schreef:Ik heb vandaag Royal Canin Hyopallergenic meegekregen bij de dierenarts. Mijn hondje heeft last van haar maag en volgens de dierenarts is dit voedingsgerelateerd. Moet haar dit voer geven en als dit goed gaat zou ik weer terug op ander voer kunnen. Moet het igg 2 weken geven om te kijken of het beter gaat.
Ja die at ze wekelijks lam en eend. Verder heeft ze ook kwartel gegeten (zachte poep/diarree van), paard, konijn, wild, zalm (zachte poep), makreel (diarree, overgeven), rund, kip, schaap, buffel etc op.Sanne&Bo schreef:Lam? Heeft ze dat ooit gehad?
Of eend bv?
Ik zou sowieso geen rund- of kip producten geven.
volgens mij kan je die vrij eenvoudig zelf makenHutsje schreef:zijn bananenchips niet te zout? wel handigSafari schreef:Klopt, 10 weken is nog beter. Denk ook eens aan paard of kangoeroe. Degomeat heeft heel veel soorten. Als beloning gaf ik bananenchips, wortel of appel.hondje schreef:Ik heb vandaag Royal Canin Hyopallergenic meegekregen bij de dierenarts. Mijn hondje heeft last van haar maag en volgens de dierenarts is dit voedingsgerelateerd. Moet haar dit voer geven en als dit goed gaat zou ik weer terug op ander voer kunnen. Moet het igg 2 weken geven om te kijken of het beter gaat.