plaats hiervoor maximaal 3 foto's met de Exif data erbij.
Dit topic zal bovenaan blijven staan en dus goed terug te vinden!
Veel plezier!
(mocht ik in mijn oneindige fotogafie-kennis iets héél raars hebben getypt gil dan even

Moderator: moderatorteam
Die is wel heel kleinJobienn schreef:Hier wil ik ook graag bij. Altijd interessant, een fotografie topic.
Ik heb nu een sony alpha 200 spiegelreflex camera, maar wil na wat sparen overgaan op een canon eos 600d. Iemand ervaring mee?
Dit is een foto van onze hond, laatst gemaakt. Zeker niet een van m'n beste foto's, maar heb de andere op m'n laptop staan.
Hopelijk doet de foto het?!
Ik heb zelf een EOS 450D, een voorloper van de 600D dus en ben er erg tevreden mee. Na er een jaar of 3 gefotografeerd mee te hebben ben ik nu wel op zoek naar een opvolger maar de camera die je op het oog hebt is echt niet verkeerd!!Jobienn schreef:Hier wil ik ook graag bij. Altijd interessant, een fotografie topic.
Ik heb nu een sony alpha 200 spiegelreflex camera, maar wil na wat sparen overgaan op een canon eos 600d. Iemand ervaring mee?
Dit is een foto van onze hond, laatst gemaakt. Zeker niet een van m'n beste foto's, maar heb de andere op m'n laptop staan.
Hopelijk doet de foto het?!
Klopt inderdaad.. bedankt voor de tipMachie schreef:Ik had de bloem aan de andere kant gedaan zodat het paars van de andere bloemen minder afleiding geeft denk ik. Maar ik vind het wel een mooie foto!
Helemaal mee eens!HaddockandFriends schreef:Wauw, die eerste vind ik echt super!
Ik heb er één keer mee gefotografeerd. Wel scherpe lens, heel fijn. Ik vond hem ook wel snel - diegene gebruikte hem vooral voor potretfotografie. Maar dat kan natuurlijk ook met honden.S@ndr@ schreef:ik overweeg de plastic fantastic ( 50 mm) 1.4 aan te schaffen doen of niet,
ervaringen graag over deze lens
De plastic fantastic is de 50/1.8, de 1.4 is van een andere klasse.S@ndr@ schreef:ik overweeg de plastic fantastic ( 50 mm) 1.4 aan te schaffen doen of niet,
ervaringen graag over deze lens