misschien de 1e keer even met 'n hamer wat "pletten"?
edit fotos toegevoegd, geen kop maar zalm karkas opeten

Moderator: moderatorteam

tineke schreef:Hier lusten ze wel zalmmix en gerookte zalmmaar geen zalmkop.
Vandaag hadden ze makreel,een hele , en dat ging er wel weer in.
Zamkoppen moet niemand hier ,zelfs veelvraat Rio niet.dagmar88 schreef:tineke schreef:Hier lusten ze wel zalmmix en gerookte zalmmaar geen zalmkop.
Vandaag hadden ze makreel,een hele , en dat ging er wel weer in.
Oh, bij Charlie is het net zo.
Zalm is niet haar lievelingseten; de lijven en zalmmix eet ze wel en de koppen niet.
Platvis vindt ze te goor voor woorden, waarschijnlijk vanwege het 'schuurpapier' velletje.
Maar makrelen, die zijn inderdaad zo weg![]()
De mannen dondert het niet wat je ze voor zet

Ik heb het nog nooit aangedurfd, maar ik vind jouw voerplek wel ideaal marian! Daar had ik nooit aan gedacht, zo'n gladde 'mand' is natuurlijk makkelijk schoon te maken. En ieder z'n eigen plek. Als de twee oudsten hier overleden zijn wil ik weer meer gaan barfen, dan kan dit goed van pas komen!

MirandaH schreef:Ik heb het nog nooit aangedurfd, maar ik vind jouw voerplek wel ideaal marian! Daar had ik nooit aan gedacht, zo'n gladde 'mand' is natuurlijk makkelijk schoon te maken. En ieder z'n eigen plek. Als de twee oudsten hier overleden zijn wil ik weer meer gaan barfen, dan kan dit goed van pas komen!

massam schreef:
geven, omdraaien, niet kijken en vooral niet luisteren
Buiten is nog idealerMirandaH schreef:Ik heb het nog nooit aangedurfd, maar ik vind jouw voerplek wel ideaal marian! Daar had ik nooit aan gedacht, zo'n gladde 'mand' is natuurlijk makkelijk schoon te maken. En ieder z'n eigen plek. Als de twee oudsten hier overleden zijn wil ik weer meer gaan barfen, dan kan dit goed van pas komen!
en volgens sjaak moet je dan vooral niet zelf etenmassam schreef:hier barfen ze niet maar sam eet sonder problemen soms een zalmkop.
Elmo/maureen schreef:en volgens sjaak moet je dan vooral niet zelf etenmassam schreef:hier barfen ze niet maar sam eet sonder problemen soms een zalmkop.

Elmo/maureen schreef:Ik heb nog nooit zo gelachen, de tv ging steeds harder
"Issie al klaar"

De eerste keer dat Bluf hem kreeg was het in een mum weg, en lag het ook net zo snel weer eruit.. en ze moest het niet meer. Nu ruim 2 jaar later bood ik het weer eens aan. Maar madam belieft het niet.nathalie schreef:Hier kotsen ze ze altijd weer uit en eten het dan niet meer op. Dus ze krijgen ze niet meer, want van viskots ga ik ook over m'n nek.
Prima voor een ervaren barfer maar als je twijfelt zou ik zalmstaart nemen, net wat zachteralinelaila schreef:Ik zag je dat Herby ook zalmkoppen kunt bestellen. Is dat iets voor de ervaren barfer of is het vrij simpel weg te knagen?
Is zalmkop erg hard of vergelijkbaar met een kippennek ofzo?