Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
die laatste foto is ook niet slecht, maar meer een toevallige meevaller dan iets wat ik vaker produceer zeg maar,, maar ik ga er over ophouden ik loop dit topic te verzuren , ga ik niet meer doen, ik hoop dat mensen heel veel foto`s gaan plaatsen over van alles en nog wat, - veul leuker
jawel, maar zou t met een camera van dit kaliber niet mogelijk moeten zijn op de gewone WB, zonder bakken met ruis
ik geef t nog niet op, worstel door, maar spaar wel voor iets anders
Ik bewerk de witbalans eigenlijk altijd op de computer, aangezien hij bijv. met bewolkt weer wisselt. En soms vind ik een andere stand net wat mooier.
De witbalans moet je aanpassen aan het weer (of aan je persoonlijke voorkeur). Dus bij dit weer op het 'zonnetje'. En dan heb je nog 'bewolkt', en nog meer bende. Maar ik gebruik eigenlijk alleen de zon en de bewolking.
Meer weet ik er ook niet van.
tja, ik schiet alles in RAW en bewerk ze ook zoveel als mogelijk , maar er zijn grenzen natuurlijk,
die foto van gisteren heb k alleen even omgezet om te laten zien wat de camera doet met die instellingen,
verder gaat alles door PS heen
S@ndr@ schreef:tja, ik schiet alles in RAW en bewerk ze ook zoveel als mogelijk , maar er zijn grenzen natuurlijk,
die foto van gisteren heb k alleen even omgezet om te laten zien wat de camera doet met die instellingen,
S@ndr@ schreef:tja, ik schiet alles in RAW en bewerk ze ook zoveel als mogelijk , maar er zijn grenzen natuurlijk,
Oooooh dan heb ik niks gezegd.
Je mag alles zeggen hoor
je weet maar nooit.
Maureen zo zou t gewoon moeten zijn, mooie plaatjes
Elmo/maureen schreef:wel raar dat die van jou dan zo moeilijk doet
ja, best heel raar ja, maar ik ga winnen hoor echt wel, kan een week duren of een half jaar, maar hij zal er aan geloven
maar ik spaar toch maar even lekker door
Ik moet ook wel mijn witbalns altijd instellen op de sony anders word het ook niks.
Met een beetje bewolking en voor de rest heel mooi weer doe ik al snel bewolking 2 en geen wolkje aan de lucht en heel mooi weer kies ik daglicht 3 bijv. In het bos kies ik voor schaduw. Als ik aw gebruik zijn de kleuren ook gewoon minder mooi. Maar voor binnen vind ik het juist wel fijn om AW te gebruiken.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Dan ook maar even wat foto's van mij.
Ik fotografeer sinds enkele weken met de Canon Eos 650D.
Onderstaande foto's zijn gemaakt met volle zon. En ik stel alles zelf in, fotografeer alles in JPEG (bij verkleinen in Adobe photoshop verliezen de foto's wel aardig wat scherpte). Lens die gebruikt is Tamron 55-200mm.
F/4.0 iso 400 1/4000
F/4.0 iso 400 1/4000
Ben benieuwd of er op en aanmerkingen zijn op mijn foto's.
Machie schreef:Sandra, ik vind het gek, het was super zonnig vandaag en met de instellingen die jij had is hier met het licht van vandaag een foto gewoon overbelicht
Prachtige foto`s Magnum, jammer bij de onderste dat zijn staart een stukje mist, en misschien nog even je foto`s naverscherpen, met t scherp onscherp masker, in Photoshop, als je klaar bent met verkleinen- , verder prima opnames voor zover ik het kan zien
S@ndr@ schreef:Prachtige foto`s Magnum, jammer bij de onderste dat zijn staart een stukje mist, en misschien nog even je foto`s naverscherpen, met t scherp onscherp masker, in Photoshop, als je klaar bent met verkleinen- , verder prima opnames voor zover ik het kan zien
Dank je wel ,
Al zet ik er in photoshop het onscherpe masker overheen na verkleinen dan nog ben ik behoorlijke veel scherpte kwijt, t/o het orgineel.
En ja van zijn staartpuntje is jammer, maar Magnum is zo vliegensvlug dat je het met je toestel bijna niet kan bijhouden/volgen, dus ja dan verlies je soms wel eens een stukkie staart. Maar ben het ermee eens had mooier geweest als de staart er compleet op had gestaan. (vanmiddag gaan we weer wandelen, dus gaan we nogmaals puzzelen)