Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Muk schreef: Maar ja, mensen die hier liegen en andere een ban proberen aan te smeren die niet met jou gedachten meegaan, zoals jij dus Ad dy / Loek, neem ik per definitie niet serieus.
Je hebt een Ad dy fobie geloof ik
En verder smeer ik niemand een ban aan behalve als je zelf loopt te janken over anderen terwijl je wel de meest gore uitspraken op je eigen conto mag schrijven
tineke schreef:
Nou je hebt anders aardig lopen slijmen en lopen te leuren met je veranderde zelf en nee toen was je niet kritisch naar de mods toe ,je kuste de grond nog net niet waar ze liepen tot je niet gekozen werd en jij weer je eigen gezellige zelf werd
Is dat mode trouwens het woord zuurpruim ik zal me eens gaan beraden op een troetelnaampje voor jou
Slijmen? Lol, nee, slijmen heb ik hier nog nooit gedaan, tenzij jij misschien een compliment (als ik dat al eens heb gegeven aan de mods?) slijmen vindt. Daarin verschillen wij dan van mening.
Joh hou toch op ,je deed me denken aan een deelnemer van een quizje ,die rollen ook door de stront om een prijs te krijgen.
Ik vond het in ieder geval een behoorlijk dec(f)orumverlies om te zien.
Oh en je was ook een voorstander van de 24 uurs ban ,alles om maar in het team en de modhoek te komen ,maar helaas pindakaas.
tineke schreef:
Nou je hebt anders aardig lopen slijmen en lopen te leuren met je veranderde zelf en nee toen was je niet kritisch naar de mods toe ,je kuste de grond nog net niet waar ze liepen tot je niet gekozen werd en jij weer je eigen gezellige zelf werd
Is dat mode trouwens het woord zuurpruim ik zal me eens gaan beraden op een troetelnaampje voor jou
Slijmen? Lol, nee, slijmen heb ik hier nog nooit gedaan, tenzij jij misschien een compliment (als ik dat al eens heb gegeven aan de mods?) slijmen vindt. Daarin verschillen wij dan van mening.
Joh hou toch op ,je deed me denken aan een deelnemer van een quizje ,die rollen ook door de stront om een prijs te krijgen.
Oh en je was ook een voorstander van de 24 uurs ban ,alles om maar in het team en de modhoek te komen ,maar helaas pindakaas.
Hoe kom jij toch zo goed op de hoogte van al dit soort zaken Tineke?
Ik geloof dat ik de helft nog niet meekrijg van wat er hier op het forum allemaal speelt. Godzijdank trouwens.
Muk schreef: Maar ja, mensen die hier liegen en andere een ban proberen aan te smeren die niet met jou gedachten meegaan, zoals jij dus Ad dy / Loek, neem ik per definitie niet serieus.
En verder smeer ik niemand een ban aan behalve als je zelf loopt te janken over anderen terwijl je wel de meest gore uitspraken op je eigen conto mag schrijven
Hhhmm, en hier voel ik me nou beledigd...
Waarom Silvester ? mijn opmerking was absoluut niet op jou van toepassing dus begrijp niet zo goed waarom je je aangesproken voelt ?
tineke schreef:
Hoe kom jij toch zo goed op de hoogte van al dit soort zaken Tineke?
Ik geloof dat ik de helft nog niet meekrijg van wat er hier op het forum allemaal speelt. Godzijdank trouwens.
Jij zit ook veels te veel op facebook
Ze heeft dat overigens zelf gewoon aangegeven ,of het moest haar alterego zijn
Hhhmm, en hier voel ik me nou beledigd...
Waarom Silvester ? mijn opmerking was absoluut niet op jou van toepassing dus begrijp niet zo goed waarom je je aangesproken voelt ?
Omdat IK de persoon ben die de meest gore uitspraken doe
(En niet iemand anders)
Voel me nu zwaar gepasseerd..
silvester schreef:Ben er ook heel trots op, het is een gave
1 ding moet ik je nageven
het lukt jou elke keer weer om mij te verbazen
Mij niet want ik ken de hele Silvester niet, schijnt zichzelf nogal beroemd en berucht te vinden maar mij zegt het niets
haha
nou zo is hij er en dan worden het meestal ook heftige rellen en dan is ie weer een tijd pleite en dan duikt hij weer eens op
dus zo gek is het niet dat je hem niet herkend
silvester schreef:Ben er ook heel trots op, het is een gave
1 ding moet ik je nageven
het lukt jou elke keer weer om mij te verbazen
Mij niet want ik ken de hele Silvester niet, schijnt zichzelf nogal beroemd en berucht te vinden maar mij zegt het niets
haha
nou zo is hij er en dan worden het meestal ook heftige rellen en dan is ie weer een tijd pleite en dan duikt hij weer eens op
dus zo gek is het niet dat je hem niet herkend
oh nou dan moet die onmiddellijk maar een ban krijgen, hier komen om te rellen, wat denkt hij wel niet
Wat mij verbaast is dat er toch wel een berg forumers hier zitten die blijkbaar niets anders te doen hebben dan onderzoek te doen naar andere forumers. Ik heb nog een gewoon leven naast internet, deze blijkbaar niet, en komen tevoorschijn zodra ze een slachtoffer gespot hebben.
Dan doen ze dat met veel bla bla, zond enige vorm van inhoud op de lopende discussie, met uitspraken die kant nog wal raken en duidelijk aangeven dat ze niet eens gelezen hebben wat de ander heeft geschreven.
Ik zie die forumers (waarvan ik de namen niet zal noemen) zo voor me:
23 uur per dag achter hun pc'tje, voedend met magnetron voedsel, volgevreten door de stress en vaak zwaar deprie. Daardoor zo lelijk als de nacht geworden dat zelfs hun viberator het voor gezien houd, waardoor ze nog maar één opgave in hun leven hebben, en dat is andere mensen het leven zo zwaar mogelijk te maken.
silvester schreef:Wat mij verbaast is dat er toch wel een berg forumers hier zitten die blijkbaar niets anders te doen hebben dan onderzoek te doen naar andere forumers. Ik heb nog een gewoon leven naast internet, deze blijkbaar niet, en komen tevoorschijn zodra ze een slachtoffer gespot hebben.
Dan doen ze dat met veel bla bla, zond enige vorm van inhoud op de lopende discussie, met uitspraken die kant nog wal raken en duidelijk aangeven dat ze niet eens gelezen hebben wat de ander heeft geschreven.
23 uur per dag achter hun pc'tje, voedend met magnetron voedsel, volgevreten door de stress en vaak zwaar deprie. Daardoor zo lelijk als de nacht geworden dat zelfs hun viberator het voor gezien houd, waardoor ze nog maar één opgave in hun leven hebben, en dat is andere mensen het leven zo zwaar mogelijk te maken.
silvester schreef:Wat mij verbaast is dat er toch wel een berg forumers hier zitten die blijkbaar niets anders te doen hebben dan onderzoek te doen naar andere forumers. Ik heb nog een gewoon leven naast internet, deze blijkbaar niet, en komen tevoorschijn zodra ze een slachtoffer gespot hebben.
Maar dat is mijn visie.
Oh je had het over Tineke, ja die heeft daar een handje aan, moet je niet al te serieus nemen hoor
Maar dat is mijn visie.
wat moeten we hier nou nog van zeggen
Daar kunnen we niets maar dan ook helemaal niets tegen in brengen, net zoals een koe meer schijt dan een geit, is ook een feit
Maar dat is mijn visie.
Oh je had het over Tineke, ja die heeft daar een handje aan, moet je niet al te serieus nemen hoor
Proest nou Tineke lijd itt tot jou in ieder geval niet aan ptbss wat staat voor het post traumatisch ban stress syndroom
tineke schreef:
Proest nou Tineke lijd itt tot jou in ieder geval niet aan ptbss wat staat voor het post traumatisch ban stress syndroom
Joh hoe kom je daar nou bij, niemand is toch nog geband sinds vandaag
Maar wel een handige manier van je om er onder uit te komen, dat dan wel weer, snel de aandacht op een ander
lets have fun schreef:
Nee, dat is zeker ook niet leuk.
Het valt mij wel op dat de personen die gestalkt worden zelf ook flinke kopstoten nkunnen uitdelen. De 1 open en bloot de ander geniepig en achterbaks. Zo heel slachtofferig zijn ze nniet hoor.
Weet je....
In mijn reltijd, kreeg ik regelmatig pb's van personen die nu mod om mij te wijzen op weer een nieuwe rel. Natuurlijk relde ik graag mee, dus dat vond ik niet erg. Maar eigenlijk is het best triest dat een aantal mods nu heel schijnheilig en achterbaks zijn, terwijl zij nog niet zo heel lang geleden maar wat graag smulden van een goede rel. Beetje hypocriet nu iedereen terecht wijzen terwijl tot nog niet zo heel lang geleden achter de schermen de rel werd opgepookt.
En dit vind je wel normaal?
Wat een zielige vertoning... Jij bent altijd even braaf geweest altijd!
lets have fun schreef:
Nee, dat is zeker ook niet leuk.
Het valt mij wel op dat de personen die gestalkt worden zelf ook flinke kopstoten nkunnen uitdelen. De 1 open en bloot de ander geniepig en achterbaks. Zo heel slachtofferig zijn ze nniet hoor.
Weet je....
In mijn reltijd, kreeg ik regelmatig pb's van personen die nu mod om mij te wijzen op weer een nieuwe rel. Natuurlijk relde ik graag mee, dus dat vond ik niet erg. Maar eigenlijk is het best triest dat een aantal mods nu heel schijnheilig en achterbaks zijn, terwijl zij nog niet zo heel lang geleden maar wat graag smulden van een goede rel. Beetje hypocriet nu iedereen terecht wijzen terwijl tot nog niet zo heel lang geleden achter de schermen de rel werd opgepookt.
Oh echt?? Bahhhhh
Ja, en dan gaat het om een aantal mods, dus niet één mod. Is niet erg, ik vond het rellen destijds leuk en vond het ook leuk dat ik ingelicht werd over rellen en topics die weleens zouden kunnen ontsporen. Die personen relden dan zelf niet of nauwelijks mee, maar vonden het maar wat leuk om een topic te zien ontsporen. En die zijn nu dus mod. Heb ik geen problemen mee (voor het geval iemand daar weer over gaat vallen), maar het komt nogal hypocriet over zo, zeker in de recentere topics. En dat is hier ook het geval, iemand die recht voor zijn raap is wordt geband, terwijl mensen die veel geniepiger bezig zijn, zoals nu weer een Ariane in dit topic, ongestoord hun gang kunnen gaan.
Namen noem ik overigens niet, daar gaat het mij namelijk niet om.
Nou én?! Nu zijn die/wij (wie dan ook) mods en doen zij/wij dat niet meer, so what?! Als ik een bepaalde baan aanneem mag ik ook misschien niet allemaal meer wat ik nu wel mag...
Ik denk dat het juist goed is dat dingen uitgesproken worden. Er heerst blijkbaar sinds kort een enorme onvrede over het beleid op het forum, dat los je niet op door buiten in de zon te gaan zitten.
Weet je het is NOOIT goed... en dat is niet zo vreemd met zoveel leden. Zoveel mensen zoveel meningen, want hier lees je het van een aantal mensen... de grootste meerderheid zal het een zorg zijn blijkbaar en vind het wel prima, zo slecht zal het dus wel niet zijn.
Jaap* schreef:Ik denk dat het helemaal niet zo meevalt, als er op elk bericht dat je plaatst een denigrerende en kleinerende opmerking (of 20) volgt. Die als enig doel hebben om je klein te maken.
Zulk gestalk, waar je niks tegen kunt doen, zou mijn plezier in ieder geval danig verzieken.
Dat je alles zou mógen zeggen, bijvoorbeeld omdat je 'nu eenmaal zo bent' , betekent nog niet dat je dat ook elke keer moet doen.
Daar heb je best gelijk in Jaap, maar geldt het ook niet omgekeerd? Ik kreeg gisteravond de indruk dat er eigenlijk op Smoek gejaagd werd en ik ben best objectief hoor.
By the way zijn er ook andere manieren om iemand erop te wijzen dat die te ver gaat. Ik denk dat Smoekie echt wel geluisterd zou hebben als haar werd gezegd even te dimmen. Het rode knopje was echt een brug te ver imo, al dan niet in overleg (waar ik trouwens ook mijn bedenkingen bij heb).
De laatste zin is dan een mooie reden om het in de modhoek even te hebben over hoe er overlegd dient te worden . Zit op Tapatalk dus om geen gedoe met quoten te krijgen laat ik de hele tekst even staan .
En dat doen we niet denk je? Denken jullie nu echt dat 1 persoon even bepaald of er geband gaat worden ofzo?
Ik snap echt niet hoe mensen daarbij komen. Daarnaast is bijv. Nanna iemand die het prima kan verwoorden als ik het bijv. doe gaat het op een hele andere manier en waarschijnlijk een stuk minder netjes. Dus daarom zegt Nanna het op dat moment en niet ik... wat dus niet wil zeggen dat Nanna ff gaat bepalen wat er gebeurd... die mag het wel eventjes hier schrijven als ze dat wil.
tineke schreef:
Joh hoe kom je daar nou bij, niemand is toch nog geband sinds vandaag
Maar wel een handige manier van je om er onder uit te komen, dat dan wel weer, snel de aandacht op een ander
En waar zou ik de aandacht dan op moeten richten ,op een opmerking over vibrators
Ik zit geen 23 uur achter de pc ,heb namelijk nog een baan ,ben verre van depressief en en heb een leuke partner ,die nu ligt te slapen omdat hij moet werken vannacht.
Ik voel me dus niet aangesproken door het bericht van Silvester dus klaarblijkelijk past die schoen jou beter.
En nee er is ook niemand geband vandaag ,wel ooit iemand uitgekotst omdat ze ,zo staat het nog te lezen vooralsnog koploopster in de race om de goorste forumstinkstreekflikster was
silvester schreef:Nha, gaat het niet toevallig meer om het feit dat de Mod's nu veel meer aan het "Godmodden" zijn?
Zodra er een berichtje staat wat hun persoonlijk aanvalt dan verwijderen ze het simpelweg gewoon, om dan nu vervolgens er ook nog een ban achteraan te gooien, lijkt mij niet de manier van modereren. (Maar ik kan me vergissen)
Ow echt... levert het ook wat extra's op zoiets? Ik wil me ook aanmelden voor Godmod!