Net in m'n mailbox
Beste,
Ik doe mijn pups gratis weg, wegens tijdgebrek kan ik ze zelf niet meer onderhouden/verkopen.
Ik heb 11 Mechelse herders, waarvan 8 reuzen en 3 teven. Ze zijn 5 a 6 weken jong.
Contacteer:
Met vriendelijke groeten,
Moderator: moderatorteam
Beste,
Ik doe mijn pups gratis weg, wegens tijdgebrek kan ik ze zelf niet meer onderhouden/verkopen.
Ik heb 11 Mechelse herders, waarvan 8 reuzen en 3 teven. Ze zijn 5 a 6 weken jong.
Contacteer:
Met vriendelijke groeten,
Marjoleine schreef:Een bekende, Carmen?
Ga ik zomaar niet van uit. Zitten ook foto's bijtineke schreef:Zou het geen misplaatste grap zijn,als hij ze op mp zet voor 75 euro per pup is hij ze zo kwijt.

Dat is niet zo moeilijk natuurlijk foto's erbij zettencrutz schreef:Ga ik zomaar niet van uit. Zitten ook foto's bijtineke schreef:Zou het geen misplaatste grap zijn,als hij ze op mp zet voor 75 euro per pup is hij ze zo kwijt.

tineke schreef:Dat is niet zo moeilijk natuurlijk foto's erbij zettencrutz schreef:Ga ik zomaar niet van uit. Zitten ook foto's bijtineke schreef:Zou het geen misplaatste grap zijn,als hij ze op mp zet voor 75 euro per pup is hij ze zo kwijt.
![]()
Als je denkt dat het echt is zou ik ze naar pup in nood sturen die kunnen 11 pups wellicht wel opvangen en plaatsen.
Altijd nog beter dan dat ze aan jan en alleman worden meegegeven
Pup in nood is een nederlandse organisatie dus wellicht weten ze dat niet.crutz schreef:tineke schreef:Dat is niet zo moeilijk natuurlijk foto's erbij zettencrutz schreef:Ga ik zomaar niet van uit. Zitten ook foto's bijtineke schreef:Zou het geen misplaatste grap zijn,als hij ze op mp zet voor 75 euro per pup is hij ze zo kwijt.
![]()
Als je denkt dat het echt is zou ik ze naar pup in nood sturen die kunnen 11 pups wellicht wel opvangen en plaatsen.
Als ze mij kunnen mailen kunnen ze die toch ook wel vinden?
Je kan niet alle lot vd wereld dragen....
Had ik pas ook. Teef die ik zou kopen was bij röntgenen niet goed op de heupen. Beslist de eigenaar tot inslapen. Voelde niet goed, maar met de DA ook over gehad, nog haar hond, HAAR beslissing, je kan zo niet alle lot dragen.....
Hier ook, bij t dekken weet je toch dat er pups komen..& ja dat kost tijd & geld.....
Wat iemand anders al zegt, de teef gaat niet weg, dadelijk proberen ze het weer....
Liever dat hij er nu nog langer mee blijft zitten & niet meer fokt dan dat de teef over 6 mnd weer vol zit omdat als t niet verkoopt & ze geld gaan kosten (enten/chippen) hij er zo makkelijk vanaf komt.tineke schreef:Pup in nood is een nederlandse organisatie dus wellicht weten ze dat niet.crutz schreef:tineke schreef:Dat is niet zo moeilijk natuurlijk foto's erbij zettencrutz schreef: Ga ik zomaar niet van uit. Zitten ook foto's bij
![]()
Als ze mij kunnen mailen kunnen ze die toch ook wel vinden?
Je kan niet alle lot vd wereld dragen....
Had ik pas ook. Teef die ik zou kopen was bij röntgenen niet goed op de heupen. Beslist de eigenaar tot inslapen. Voelde niet goed, maar met de DA ook over gehad, nog haar hond, HAAR beslissing, je kan zo niet alle lot dragen.....
Hier ook, bij t dekken weet je toch dat er pups komen..& ja dat kost tijd & geld.....
Wat iemand anders al zegt, de teef gaat niet weg, dadelijk proberen ze het weer....
Ik zeg niet dat je het lot van de wereld moet dragen maar als het om mijn ras zou gaan dan zou ik wel even de moeite nemen om te antwoorden met een linkje erbij.
Kost minder moeite en tijd dan er een topic over openen
Hij blijft er sowieso nog even mee zitten want ze zijn nog geen zeven weken.crutz schreef:Liever dat hij er nu nog langer mee blijft zitten & niet meer fokt dan dat de teef over 6 mnd weer vol zit omdat als t niet verkoopt & ze geld gaan kosten (enten/chippen) hij er zo makkelijk vanaf komt.
Hij/zij heeft de schijn tegen, maar dit dacht ik ook.Maeve schreef:Maar het kan toch ook zijn dat hij echt niet meer de tijd heeft? Plotseling (ernstig) ziek, een sterfgeval in de familie, scheiding? Of denk ik nu te naief?
Ik zou die mensen ook ff mailen over hoe en wat, dan weet je 't.
Dat zou ik ook doen en als het dan om niets is kun je hem altijd nog in zijn sop gaar laten koken.Maeve schreef:Maar het kan toch ook zijn dat hij echt niet meer de tijd heeft? Plotseling (ernstig) ziek, een sterfgeval in de familie, scheiding? Of denk ik nu te naief?
Zo zat ik ook te denken.Maeve schreef:Maar het kan toch ook zijn dat hij echt niet meer de tijd heeft? Plotseling (ernstig) ziek, een sterfgeval in de familie, scheiding? Of denk ik nu te naief?

Nu moeite genomen, denk dat veel fokkers dit mailtje hebben gehad, BCCtoots schreef:Zo zat ik ook te denken.Maeve schreef:Maar het kan toch ook zijn dat hij echt niet meer de tijd heeft? Plotseling (ernstig) ziek, een sterfgeval in de familie, scheiding? Of denk ik nu te naief?
Ze hebben iig de moeite genomen om iemand te zoeken die mechels heeft en ervaring met pups.
Zomaar uitgaan van wat dan ook vind ik ook raar. Mischien raakt de beste meneer zijn huis wel kwijt of is hij ernstig ziek.
Ja ik vind het ook vreemd en kan van alles verzinnen en denken.crutz schreef:Nu moeite genomen, denk dat veel fokkers dit mailtje hebben gehad, BCCtoots schreef:Zo zat ik ook te denken.Maeve schreef:Maar het kan toch ook zijn dat hij echt niet meer de tijd heeft? Plotseling (ernstig) ziek, een sterfgeval in de familie, scheiding? Of denk ik nu te naief?
Ze hebben iig de moeite genomen om iemand te zoeken die mechels heeft en ervaring met pups.
Zomaar uitgaan van wat dan ook vind ik ook raar. Mischien raakt de beste meneer zijn huis wel kwijt of is hij ernstig ziek.![]()
In België geldt niet alleen 7 weken, maar ook chip & registratie verplichting & als "particulier" mag je niet online zomaar adverteren. Asiel, enten/chippen zal wel te duur zijn.

malinois schreef:He heb jij hem ook gehad?
Schijnbaar heel veel mensen aangezien je niet mag zien aan wie de mail verstuurd iscrutz schreef:malinois schreef:He heb jij hem ook gehad?je doet er zeker net zo veel mee...

Er staat niets bij waar t ismaart schreef:van waar is die in belgie?
Desnoods wil ik wel opvangen

maart schreef:van waar is die in belgie?
Desnoods wil ik wel opvangen