Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vraag over zelf samenstellen BARF

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Loek
Zeer actief

Re: vraag over zelf samenstellen BARF

Ongelezen bericht door Loek »

Caat* schreef:
Goldendelicious schreef:Mag ik vragen bij wat voor onderzoek je betrokken bent? Je hebt gegevens nodig, maar meld je daarvoor niet aan bij diverse rauwe voedingsfora, daar waar de bron is.
Zoals beschreven is het een onderzoek naar voor- en nadelen van BARF (gebaseerd op wetenschappelijke literatuur). Het is echter ook wel relevant om een algemeen beeld te krijgen over waar de voeding gekocht/gehaald wordt, om de impact van voor- en/of nadelen te bepalen. Aangezien ik hier al langer lid ben heb ik de vraag hier gesteld. Ik zie nu de meerwaarde niet om me alleen daarvoor bij andere fora aan te melden. Approved? ;)
Ik heb het altijd gekocht bij de islamtische slager, op de markt en online, 9 verschillende vleessoorten :wink:
Caat*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berger Piekhaar ;)
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Caat* »

Loek schreef:Ik heb het altijd gekocht bij de islamtische slager, op de markt en online, 9 verschillende vleessoorten :wink:
Bedankt! :ok:
We hebben zo wel een mooie algemene indruk gekregen. Nogmaals bedankt voor alle antwoorden! Ze zullen niet letterlijk gebruikt worden in het onderzoek, maar geven welk ons wel een indruk van de manieren om aan vlees/botten te komen.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

TessaThomas schreef:Daar moeten jullie je eigenlijk voor aanmelden op barfplaats, daar zijn regelmatig lijntjes met hele mooie konijnkarkassen. Ik weet er 1 die volgens mij vanuit belgie richting brabant gaat.
'Vroeguh' hadden we hiet toch ook vleesdagen??
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”