Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lotgering Pens
Moderator: moderatorteam
- ZomerStorm
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Akita, Akita
- Aantal honden: 1
Lotgering Pens
Ik heb al vaker de Pensmix van Lotgering besteld en die was altijd mooi vlezig en rood van kleur. Nu heb ik dit keer alleen maar pakjes gekregen waarin het vlees echt heel grijzig van kleur is. Het ziet er niet echt smakelijk uit. Is dit normaal voor pensmixen? Ik heb het zelf nog nooit zo grijs gezien namelijk. Het stinkt overigens niet echt.
- Hylos
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Lotgering Pens
Dt is al de zoveelste klacht die ik lees over lotgering.. En dan met name de laatste leveringen. Heb het zelf idd ook dat het het grijs is en anders ruikt. Dat hoort niet zo, het is echt een stuk minder vers.

- ZomerStorm
- Zeer actief
Dan ga ik vragen of ik er een verse variant voor kan terugkrijgen of het geld terug kan krijgen. Zomer ruikt eraan en loopt weg. Ik ga het haar niet nog een keer voorschotelen. De overige pakjes vlees zien er wel normaal rood uit.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
De ene pens is de andere niet natuurlijk day heb ik al bij penslappen. Ik heb die ook gehad en prima hoor. Honden hebben genoten

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Riboet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse bulldog
- Aantal honden: 13
- Contacteer:
Welke mix bedoel je dan? Want de totaalvoer met pens is inderdaad rozig, maar de pensmix, met overwegend pens kan dat niet zijn, want pens is niet rozerood. Die is groengrijzig, zoals de kleur van pens (Smuldier pens is ook die kleur).

- ZomerStorm
- Zeer actief
Ja, dat is een beetje het probleem. Zomer wil het absoluut niet eten.malinois schreef:De ene pens is de andere niet natuurlijk day heb ik al bij penslappen. Ik heb die ook gehad en prima hoor. Honden hebben genoten
- ZomerStorm
- Zeer actief
Ik bedoel het totaalvoer met pens.Riboet schreef:Welke mix bedoel je dan? Want de totaalvoer met pens is inderdaad rozig, maar de pensmix, met overwegend pens kan dat niet zijn, want pens is niet rozerood. Die is groengrijzig, zoals de kleur van pens (Smuldier pens is ook die kleur).
- ZomerStorm
- Zeer actief
Ze hebben inderdaad per ongeluk gewoon de pensmix gegeven, in plaats van het totaalvoer waar ook rund en lam in zit. Vandaar dat het zo grijzig is. Ze komen dit weekend de andere variant brengen en dan nemen ze de pens mee terug. Wel heel fijn, want Zomer lust/eet het gewoon niet en dan zou ik dus anders vijf pakjes weg moeten gooien. Dat is ook zonde.
- Hylos
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ja, dat ruikt idd heel anders en ziet er anders uit.
Logt het iig niet aan de kwaliteit, gelukkig maar!

Logt het iig niet aan de kwaliteit, gelukkig maar!

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ah kijk ik heb de mix en die is grijs sons wat groener soms wat zwarter hangt can de gebruikte pens afZomerStorm schreef:Ik bedoel het totaalvoer met pens.Riboet schreef:Welke mix bedoel je dan? Want de totaalvoer met pens is inderdaad rozig, maar de pensmix, met overwegend pens kan dat niet zijn, want pens is niet rozerood. Die is groengrijzig, zoals de kleur van pens (Smuldier pens is ook die kleur).

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi