Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Royal Canin Applicatie
Moderator: moderatorteam
-
LVervloed
Royal Canin Applicatie
Beste honden- en kattenbezitters (en liefhebbers),
Op school ben ik bezig met mijn proeve van bekwaamheid voor de opleiding Dier & Gezondheidszorg aan de CAH Dronten. Samen met vier anderen moet ik een marketingplan schrijven voor Royal Canin, bij de meeste wel bekend denk ik.
Dit marketingplan betreft het ontwikkelen van een applicatie om o.a. de juiste voeding en hoeveelheid voeding te berekenen en te onderhouden, sport- en dieetschema's, verkooppunten en een forum waarop vragen gesteld kunnen worden, die beantwoord worden door een deskundig persoon.
Dit alles met als doel om het unieke van ieder dier te benutten (dus voeding per dier af te stemmen) en rasspecifieke voeding van Royal Canin optimaal in de markt te zetten.
Mijn vraag is daarom: zouden jullie deze enquête willen invullen om te kunnen onderzoeken hoe de applicatie ontwikkelt moet gaan worden. Het neemt slechts enkele minuten tijd in beslag!!
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=151019
Tips en/of opmerkingen zijn ook welkom!
Alvast bedankt!!
Op school ben ik bezig met mijn proeve van bekwaamheid voor de opleiding Dier & Gezondheidszorg aan de CAH Dronten. Samen met vier anderen moet ik een marketingplan schrijven voor Royal Canin, bij de meeste wel bekend denk ik.
Dit marketingplan betreft het ontwikkelen van een applicatie om o.a. de juiste voeding en hoeveelheid voeding te berekenen en te onderhouden, sport- en dieetschema's, verkooppunten en een forum waarop vragen gesteld kunnen worden, die beantwoord worden door een deskundig persoon.
Dit alles met als doel om het unieke van ieder dier te benutten (dus voeding per dier af te stemmen) en rasspecifieke voeding van Royal Canin optimaal in de markt te zetten.
Mijn vraag is daarom: zouden jullie deze enquête willen invullen om te kunnen onderzoeken hoe de applicatie ontwikkelt moet gaan worden. Het neemt slechts enkele minuten tijd in beslag!!
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=151019
Tips en/of opmerkingen zijn ook welkom!
Alvast bedankt!!
- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
- Aantal honden: 2
Re: Royal Canin Applicatie
Ik ben halverwege afgehaakt.
Ik heb aangegeven geen belang te hebben bij een applicatie maar moet wel al mijn wensen
hieromtrent in gaan vullen.
Ik heb aangegeven geen belang te hebben bij een applicatie maar moet wel al mijn wensen
Groetjes, Marjan
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Nawosh schreef:Ik ben halverwege afgehaakt.
ik heb hem wel afgemaakt maar heb dezelfde kritiek. als ik nee zeg wil niet toch nog vragen daarover krijgen

- semmyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De duitse herdershond!
Royal canin is troep!
Als ze hun product willen verbeteren hebben ze een hele hoop te doen!
Weg met de graan, weg met de kankerverwekkende stoffen, en houdbaarheids stoffen, de E nummers enz!
Ik heb geen applicatie nodig voor royal canin omdat het een slecht merk is!
Als ze hun product willen verbeteren hebben ze een hele hoop te doen!
Weg met de graan, weg met de kankerverwekkende stoffen, en houdbaarheids stoffen, de E nummers enz!
Ik heb geen applicatie nodig voor royal canin omdat het een slecht merk is!
-
Goldendelicious
Ik vind RC geen goede voeding, dus zal de enquête ook niet invullen.
- Liesbeth
- Zeer actief
Als het een applicatie zou zijn voor diervoeders in het algemeen, dan zou ik de enquête wel invullen. Nu die specifiek voor RC is, niet.
Ik vind RC over the top met zijn hele marketinggebeuren en werk daar niet nog verder aan mee. Daarnaast vind ik het nou niet echt goed voer. Ik denk dan ook dat RC niet zonder al die poespas kan, want als ze het van het voer zelf moeten hebben, dan verkoopt het lang zo goed niet.
Ik vind RC over the top met zijn hele marketinggebeuren en werk daar niet nog verder aan mee. Daarnaast vind ik het nou niet echt goed voer. Ik denk dan ook dat RC niet zonder al die poespas kan, want als ze het van het voer zelf moeten hebben, dan verkoopt het lang zo goed niet.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- Annabel
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Border collie x Friese stabij en Border collie x border terrier
Ik heb hem wel ingevuld maar inderdaad jammer dat het van Royal Canin is. Een groeicurve tabel en sport/spel app zou wel leuk zijn.
- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
Ik ben ook geen fan van RC maar dit is een schoolopdracht, ik ga ervanuit dat RC gewoon gekozen is omdat het een bekend merk is 
Groetjes, Marjan
-
Chris78
- Actief
Ben ik de enige die het heel vreemd vind dat je voor zo'n opleiding een marketing-verhaal voor 1 leverancier moet maken???
- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Ik ben gestopt met invullen toen na de keuze of ik een applicatie zou willen nee antwoordde en toch allerlei vragen moest gaan beantwoorden alsof ik ja had ingevuld..
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

- Liesbeth
- Zeer actief
Nee, dat ben je niet. Kijk maar naar mijn reactieChris78 schreef:Ben ik de enige die het heel vreemd vind dat je voor zo'n opleiding een marketing-verhaal voor 1 leverancier moet maken???
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
- Terre
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner sennen
- Contacteer:
-
LVervloed
Bedankt voor degene die hem wel in hebben gevuld! De enquête is inmiddels alweer even gedeactiveerd. Nu ons cijfer nog afwachten. Voor degene die afvroegen waarom we deze opdracht voor één leverancier doen is omdat RC open stond voor een samenwerking met onze school en ze ook tijd in ons wilden steken bij het begeleiden van deze opdracht, voor ons was het doel om een goed marketingplan te kunnen schrijven.

[/url]