Dat is toch ook de bedoelingDeniseV schreef:Maar zoals rauw vlees, vraag ik me af is dat wel altijd goed met de tegenwoordige bacterieen die hier allemaal inzitten?

Moderator: moderatorteam
Dat is toch ook de bedoelingDeniseV schreef:Maar zoals rauw vlees, vraag ik me af is dat wel altijd goed met de tegenwoordige bacterieen die hier allemaal inzitten?
DeniseV schreef:Ja, dat snap ik maar wat je tegenwoordig allemaal hoort met hoe vlees word bewerkt,als het biologisch is het ander verhaal
Ik denk dat ik beiden doe, vers vlees en brok
Graag gedaan Denise. Lees je goed inDeniseV schreef:Goeie site met veel nuttige informatie, dierbewust.nl
Bedankt!
Die worden ook aangetroffen op bijna alle brokkenDeniseV schreef:Maar zoals rauw vlees, vraag ik me af is dat wel altijd goed met de tegenwoordige bacterieen die hier allemaal inzitten?
Tja ach... dan kun je niks meer eten. Ik eet ook niet biologisch dus mn honden ook niet.DeniseV schreef:Ja, dat snap ik maar wat je tegenwoordig allemaal hoort met hoe vlees word bewerkt,als het biologisch is het ander verhaal
Ik denk dat ik beiden doe, vers vlees en brok
Hoe is de naam van de brokken die je nu geeft?DeniseV schreef:Jaa, ik weet het allemaal ook niet.
had duidelijk aangegeven dat hij misschien een overgevoeligheid voor granen kon hebben.
hij heeft nu 2 soorten medicijnen, een injectie, en hele dure brokken. Er zitten wel goeie producten in maar jaa, ook weer granen,.?
+ ei, vis,mineralen, vlees, zaden,rijst, dierlijk vet, varkensvet, mineralen en vitaminen omega 3 vetzuren, en gist???
Tsjah ik kan ook niet alles weten, DA weet vast wel wat het beste voor hem is, ze heeft hem ook helemaal onderzocht dus.
en het gaat stukken beter met hem vandaag, niet meer overgegeven, of diarree dus, dat is wel positief!
En wat als al die medicatie uitgewerkt is? Dat lost niks op t verbergt alleen de symptomen...DeniseV schreef:Ja maar ik lees ook dat sommige honden helemaal niet over KVv kunnen en over brokken wel weer goed.
Het gaat nu een stuk beter met hem, daar is waar het uiteindelijk om draait voor mij.helemaal niet meer overgegeven, en geen diarree meer.
de naam is Specific heb ik eerder ook al gehad.
Het nadeel van een forum is dat je veel (wisselende) maar wel goedbedoelende mening en feedback (gevraagd en omgevraagd) krijg. Vooral belangrijk lijkt me dan vooral datgene wat je observeert en ziet aan je eigen hond. Alls je hond goed reageert op het ingezette beleid zou ik persoonlijk dat ingezette beleid blijven volgen. En zeker als je van mening bent dat het resultaat oplevert, want daar gaat het om. Al deze wijzen uit te oosten ( en daar hoor ik in dit geval ook bij, met alle goede bedoelingen) zijn daaraan naar mijn mening ondergeschikt..het gaat voraal om wat je ziet, waarneemt, en de feiten.DeniseV schreef:Ja maar ik lees ook dat sommige honden helemaal niet over KVv kunnen en over brokken wel weer goed.
Het gaat nu een stuk beter met hem, daar is waar het uiteindelijk om draait voor mij.helemaal niet meer overgegeven, en geen diarree meer.
jahhh Denise, en dan zit je nu te kijken, wat moet ik hier nu weer mee mee, denk jij danKells schreef:Alweer mee eens.malinois schreef:En wat als al die medicatie uitgewerkt is? Dat lost niks op t verbergt alleen de symptomen...DeniseV schreef:Ja maar ik lees ook dat sommige honden helemaal niet over KVv kunnen en over brokken wel weer goed.
Die Specific brokken zou ik niet willen voeren. Op de site van dat merk lees je alleen positieve verhaaltjes en dat het wordt aanbevolen door dierenartsen. Wat er nu werkelijk in die peperdure brokken zit is niet te vinden op het www en ook niet op de site van dat merk: http://www.specific.nl/voeding
Nou ik heb met geen van jullie onderonsjes dus jij kunt me dus exact vertellen wat er in zit?Rapi schreef:jahhh Denise, en dan zit je nu te kijken, wat moet ik hier nu weer mee mee, denk jij danKells schreef:Alweer mee eens.malinois schreef:En wat als al die medicatie uitgewerkt is? Dat lost niks op t verbergt alleen de symptomen...DeniseV schreef:Ja maar ik lees ook dat sommige honden helemaal niet over KVv kunnen en over brokken wel weer goed.
Die Specific brokken zou ik niet willen voeren. Op de site van dat merk lees je alleen positieve verhaaltjes en dat het wordt aanbevolen door dierenartsen. Wat er nu werkelijk in die peperdure brokken zit is niet te vinden op het www en ook niet op de site van dat merk: http://www.specific.nl/voeding(smiley voor kells, maar dat is een onderonsje tussen Kells en ik) Denise, volg vooral je gevoel, en datgene waar jij je goed bij voelt...(smiley voor kells)
Let wel op dat je goed vergelijkt: De prijs per kilo als je groot inkoopt. En, hoeveel je moet voeren.DeniseV schreef:Bedankt voor de site food4pets , ik zie wel dat deze brokken bijna net zo duur zijn als Specific.
Ik zal eens op zoek gaan na wat het beste voor hem is. Ik denk niet dat KVV voor hem goed zal zijn, met zijn gevoelige maag dat hij al heeft. Ben in ieder geval blij dat hij al een stuk is opgeknapt.
Let wel op dat je goed vergelijkt: De prijs per kilo als je groot inkoopt. En, hoeveel je moet voeren.DeniseV schreef:Bedankt voor de site food4pets , ik zie wel dat deze brokken bijna net zo duur zijn als Specific.
Ik zal eens op zoek gaan na wat het beste voor hem is. Ik denk niet dat KVV voor hem goed zal zijn, met zijn gevoelige maag dat hij al heeft. Ben in ieder geval blij dat hij al een stuk is opgeknapt.