Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Luipaard vangt hond in appartement
Moderator: moderatorteam
- Sanne&Bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mocht 13 jaar het baasje zijn van Bo en Boets ♥️
- Aantal honden: 2
Re: Luipaard vangt hond in appartement
Jeetje... Hoezo is daar de voordeur open dan?
Bo en Boets, we denken nog elke dag aan jullie <3
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Ligt die hond nou gewoon te slapen en heeft hij het hele beest niet eens gezien 

- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull Terrier x Dogo Argentino
Old English Bulldog x Cane Corso - Locatie: amersfoort
Je zou maar net de kamer binnen komen.

Fan van de bredere rassen honden en paarden
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Kells schreef:Bizar!Ik snap niet dat als je in dergelijke contreien woont, je de voordeur gewoon hebt open staan.
Btw, waarom staat dit in "dier en leed?" Dat hondje heeft niet geleden en de kat had een smakelijke maaltijd.
Nou, je zal maar zo ruw uit je slaap gerukt worden. Snap eigenlijk niet waarom ze een camera aan hadden staan, verwachten ze het of zo.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Lisette1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
- Aantal honden: 3
Jeetje... het zou je hond maar zijn!
Gelukkig maar dat de hond eigenlijk gelijk dood is en geen gevecht aan hoeft te gaan.
Je zult de luipaard maar voorbij zien komen met je hond in zijn bek
Gelukkig maar dat de hond eigenlijk gelijk dood is en geen gevecht aan hoeft te gaan.
Je zult de luipaard maar voorbij zien komen met je hond in zijn bek

Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Dat vroeg ik me ook in eerste instantie af. Maar misschien gewoon voor beveiliging?gonnie schreef:Kells schreef:Bizar!Ik snap niet dat als je in dergelijke contreien woont, je de voordeur gewoon hebt open staan.
Btw, waarom staat dit in "dier en leed?" Dat hondje heeft niet geleden en de kat had een smakelijke maaltijd.
Nou, je zal maar zo ruw uit je slaap gerukt worden. Snap eigenlijk niet waarom ze een camera aan hadden staan, verwachten ze het of zo.
Ik wist wel dat daar mijn voordeur echt dicht bleef! Het zal je thuis gebeuren

- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
Ah nee, nu komt mijn jeugdtrauma boven, de kat van de buren die langsloopt met mijn hamster in de bek. 

Ik vind het een naar gezicht 

- iones
- Zeer actief
Ik heb niet gekeken want ik hou daar niet zo van.
Maar ik vind het zo raar dat een luipaard zich in de bewoonde wereld begeeft. Had ik niet gedacht.
Maar ik vind het zo raar dat een luipaard zich in de bewoonde wereld begeeft. Had ik niet gedacht.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Misschien stond het huis wel meer in zijn wereld.?iones schreef:Ik heb niet gekeken want ik hou daar niet zo van.
Ja wat moet je er van zeggen/vinden .?
Als je op bepaalde plekken gaat wonen dan moet je maar in calculeren dat zoiets gebeurt.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Krijg je er van als je oorspronkelijke leefgebieden steeds kleiner maakt.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- iones
- Zeer actief
Dat is een goeie. Mensen dringen met hun hebberige expansiegedrag inderdaad de leefwereld binnen van dieren. In Florida zie je dat, waar in elk plasje water wel een alligator aangetroffen kan worden. Daar kun je je hond echt niet zomaar ergens laten zwemmen.bouvierpoedel schreef:Misschien stond het huis wel meer in zijn wereld.?iones schreef:Ik heb niet gekeken want ik hou daar niet zo van.
Ja wat moet je er van zeggen/vinden .?
Als je op bepaalde plekken gaat wonen dan moet je maar in calculeren dat zoiets gebeurt.
Wat betreft incalculeren, ik denk dat mensen er inderdaad mee opgroeien en mee hebben leren leven. Zoals bijvoorbeeld giftige schorpioenen en grote insekten. Nederlanders kunnen daar niet mee uit de voeten, die zijn dat niet gewend. Maar als je in Zuid Amerika woont of in Australie, dan sta je daar anders in.
ik weet wel dat ik als ik wist dat zulke beesten er in de buurt rond liepen, dat IK geen deur open liet staan!
Maar dan nog verbaast het mij een beetje dat die luipaard daar kwam. Volgens mij zijn die heel schuw. Net als bijvoorbeeld wolven die (terecht) de mens en zijn wereld proberen te vermijden.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Als je als wild dier opgroeit in de nabijheid van huizen en mensen dan behoord dat natuurlijk ook tot hun wereld. Mooi voorbeeld zijn vossen die shuw zijn als de neten maar wel in steden leven , in Londen leven er geloof ik meer als op het platteland.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- iones
- Zeer actief
Bij ijsberen speelt dit ook, heb ik ooit op tv gezien. En ik ken dat van die vossen ja, in Engeland. Snap ik trouwens niets van. Engeland is niet half zo dichtbevolkt als Nederland. En hier zie je nauwelijks vossen, hoewel ze er zijn.bouvierpoedel schreef:Als je als wild dier opgroeit in de nabijheid van huizen en mensen dan behoord dat natuurlijk ook tot hun wereld. Mooi voorbeeld zijn vossen die shuw zijn als de neten maar wel in steden leven , in Londen leven er geloof ik meer als op het platteland.
Ik heb in mijn leven 3x ooit heel vluchtig een vos gezien en één x een nog vrij jonge vos die in de winter bij vergissing over straat liep, voor onze auto. Mijn vriend en ik zaten zowat met onze neuzen tegen de vooruit aan gedrukt om eens goed te kijken. Hij sloeg ineens af naar rechts de berm in, gleed nog uit. Ik was blij dat ik nog de kans had gehad om te remmen, anders had ik er overheen gereden.
-
- Zeer actief
Bah, had dat filmpje liever niet geopend. Wat eng zeg. 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gremlins
- Aantal honden: 5
Als hij op slag dood zou zijn zou hij ook geen ontlasting verliezen lijkt me...Inge O schreef:een gevecht aangaan zal inderdaad niet meer lukken maar dat 'gelijk dood' kan je wel vergeten - dit soort katten verstikt hun prooi door ze de keel toe te bijten - wat je hier goed kan zien.Lisette1985 schreef: Gelukkig maar dat de hond eigenlijk gelijk dood is en geen gevecht aan hoeft te gaan.
Pas als hij flora en fauna heeft verwoest, heeft de mens in de gaten dat hij geld niet kan eten.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Inderdaad.Drijver schreef:Als hij op slag dood zou zijn zou hij ook geen ontlasting verliezen lijkt me...Inge O schreef:een gevecht aangaan zal inderdaad niet meer lukken maar dat 'gelijk dood' kan je wel vergeten - dit soort katten verstikt hun prooi door ze de keel toe te bijten - wat je hier goed kan zien.Lisette1985 schreef: Gelukkig maar dat de hond eigenlijk gelijk dood is en geen gevecht aan hoeft te gaan.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.