Dag allemaal,
Voor mijn teckel ben ik op zoek naar een andere brok.
Ze staat nu op Cavom, en in principe gaat dit hartstikke goed.
Het probleem is echter dat er altijd een brok dwars gaat zitten doen en naast haar kiezen vast gaat zitten.
Dit krijgt ze zelf niet weg, en gaat dan gekke bekken zitten trekken net zolang tot ik haar bevrijd van het dwarszittende brokje. De brok valt helaas niet snel uit elkaar.
Denk dat de brokken toch wat te groot voor haar zijn(zitten soms echt grote stukken tussen).
Ze heeft een klein beetje last van tandsteen, en helaas laat ze dit niet vrijwillig verwijderen.
Ik zoek dus een brok waar ze wel goed op moet kauwen, maar niet dwars gaat zitten doen. Of eventueel snel oplost in combinatie met speeksel.
Volledig op barf is nu helaas geen optie.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Andere brok gezocht
Moderator: moderatorteam
- billyboy2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- dre
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Andere brok gezocht
Ik heb vanwege de tandplak/tandsteen en het eeuwig brokresten naast de kiezen een aantal maanden de overstap gemaakt van farmfood naar Canex brokken.
Bevalt mij en de honden prima! Geen brokken en brokresten meer naast de kiezen voor halve dagen, minder tandplak hierdoor en geloof dat het ook met iets meer smaak wordt gegeten.
Bevalt mij en de honden prima! Geen brokken en brokresten meer naast de kiezen voor halve dagen, minder tandplak hierdoor en geloof dat het ook met iets meer smaak wordt gegeten.

- billyboy2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Bedankt voor de tip!
Ik heb canex een mail gestuurd of ze ook proefzakjes hebben om het te testen...mevrouw eet namelijk niet alles..
Ik heb canex een mail gestuurd of ze ook proefzakjes hebben om het te testen...mevrouw eet namelijk niet alles..
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Met knipkiezen kan een hond niet kauwen. Daarvoor heb je kauwvlakken nodig.
- dre
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Vast wel, ik heb toen op een beurs een aantal proefzakjes meegekregen van iemand om te testen. En omdat ik goed moest kunnen proberen van die beste meneer kreeg ik geloof ik 3 zakjes van elke smaakbillyboy2 schreef:Bedankt voor de tip!

-
S@ndr@
- Zeer actief
toch maken ze er kleinere stukjes van en de omschrijving kauwen vind ik dan heel passenRosita Compagner schreef:Met knipkiezen kan een hond niet kauwen. Daarvoor heb je kauwvlakken nodig.
tja die geperste meuk dat blijft plakken