wie gaan we tegen komen

weet in elkgeval van een heel leuk & lief baby-klasse hondje die komt & wij hebben Prince, terriers en herders ingeschreven.....
Moderator: moderatorteam
gewoon komen, gezellig, lekker buiten.....maken er wel weer een feestje van hoorVeronique & Kyra schreef:Ik twijfel nog.
Op zich goede oefening en redelijk dicht in de buurt.
Maar de weekenden zitten al zo vol met wedstrijden etc dan een weekend niks ook wel lekker is.
janinca2002 schreef:Vice Voorzitter F.J.S. (Frank) van der Lee
vandaar dat jullie zo actief zijn bij de plaatselijke kc
ziet u ook wie de vernieuwde website gemaakt heeftjaninca2002 schreef:Vice Voorzitter F.J.S. (Frank) van der Lee
vandaar dat jullie zo actief zijn bij de plaatselijke kc
dat zeg ik, leuk, lief baby-klasse hondje......nathalie schreef:Chuckje meldt zich
Dat begreep hij (en ikcrutz schreef:dat zeg ik, leuk, lief baby-klasse hondje......nathalie schreef:Chuckje meldt zich
Dat verdient sowieso al een prijs natuurlijk!sbientje schreef:de jongste baby in show is ie dan
U niet???Mit schreef:Kans dat ik Io inschrijf!
Weet ik nog niet, Lars wil niet showen en ik kan er geen 2 tegelijk doen.crutz schreef:U niet???Mit schreef:Kans dat ik Io inschrijf!
Bij t bestuur & de webmaster over de schutting gegooid....Mit schreef:Wat ik trouwens wel mis op de website zijn de kosten, geen idee wat de babyklasse kost.
Ooooooooooh. Nou. Als ik iemand kan vinden die U voor me wil showen...Kan ik haar ook wel inschrijven...sbientje schreef:de babyklasse kost 7,50 merit, plus 5 euro lidmaatschap van de kc tot eind vh jaar
Okee die is wel echt heel geniaalNanna schreef:Eerste hond € 15,00crutz schreef:& site is aangepast, meer zaken die opvallen / missen graag roepen...
Tweede hond € 10,00
Baby's & Pups € 7,50
Koppelplasse € 5,00
Nou, geen idee of het kan omdat we beide babyklasse staan, maar U houdt zich aanbevolen! Of Io natuurlijk.nathalie schreef:Ik wil best wat honden showen als het te combineren is, doe vaker andere honden!
Vraag ik morgen na, maar dacht apart. Terrein is groot zat.Nanna schreef:Ik wil best drie honden inschrijven maar dan moet ik wel hulp hebben.![]()
Is rasloos en stamboom showen bij elkaar of ligt dat uit elkaar?
Want Glenn heeft geen stamboom en die twee andere mormels wel.
Simone neem ik dan voor de sier mee.
Staat gewoon koppelklasse hoorNanna schreef:Eerste hond € 15,00crutz schreef:& site is aangepast, meer zaken die opvallen / missen graag roepen...
Tweede hond € 10,00
Baby's & Pups € 7,50
Koppelplasse € 5,00