Dee schreef:Mas moet zich schamen?
Ja ga eens bijlezen joh.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pitbull/stafford aangevallen
Moderator: moderatorteam
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Re: Pitbull/stafford aangevallen
Dan kennen ze Xavi zeker niet, die zou zulks direct doen verstommen. Terwijl men het hoofd in deemoed buigt.Nanna schreef:"Mijn hondjuh is lekkah gespierder dan de joune"
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Waarom denk je dat ze je hond uittesten?dolores schreef:Het is wat.
Dat heb ik dus ook steeds, dat andere honden los lopen, en dan mijn hond uit testen, door op ons af te rennen en te grommen.
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

- M@scha
- Zeer actief
Nanna schreef:massam schreef: ik heb de discussie over wat atletisch en of voedingssupplementen ok zijn wel gezien..Ja, daar was ik al bang voor.
"Mijn hondjuh is lekkah gespierder dan de joune"
dat ook, maar ook waar begint en stopt atletisch (windhond/vette kroket) en wat mag atletisch heten.. moeten de ouders uit bepaalde lijnen komen of mag een toevallig smal hondje ook atletisch heten en-zo-voooooooooort

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Welke Xavi van de 3Miranda schreef:Dan kennen ze Xavi zeker niet, die zou zulks direct doen verstommen. Terwijl men het hoofd in deemoed buigt.Nanna schreef:"Mijn hondjuh is lekkah gespierder dan de joune"

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Miranda
- Erelid
Niet naar de bekende weg vragen, Malmalinois schreef:Welke Xavi van de 3Miranda schreef:Dan kennen ze Xavi zeker niet, die zou zulks direct doen verstommen. Terwijl men het hoofd in deemoed buigt.Nanna schreef:"Mijn hondjuh is lekkah gespierder dan de joune"

And few will ever climb
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ahhhh mijn moppie 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Miranda
- Erelid
Ik vind dat toch zo'n waanzinnig mooie hond, hè.
Die kop. Die blik. Die uitstraling. Die spieren.
Daar staat een hond die heerscht!
And few will ever climb
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Thanks! Wordt er verlegen vanMiranda schreef:Ik vind dat toch zo'n waanzinnig mooie hond, hè.
Maar ja geen 'steffert' he... dus vast niet goei genoeg voor dat forum

- Melissa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
- Aantal honden: 4
massam schreef:Rapi schreef:Als je er niet meer komt kun je er ook niet over oordelen. Hoe lang ben je er niet meer geweest? Er zitten wel degelijk mensen met raskennis, sterker nog, ze weten waar ze het over hebben. Ga daar nog maar eens kijken, jij moet je schamen!massam schreef:Op staffordforum zitten nog maar een paar mensen met raskennis. Ik kom er nooit meer.
dat klopt, ze zitten er.. een handje vol.. niet meer wat het 10 jaar geleden was. je moet zoeken tussen de ohhh ahhh foto's, wannabee sporters (op een heeeeeel klein aantal na die écht weten wat ze doen) en topics over hun poepie dat na 1.5 jaar ineens gemeen doet tegen andere hondjes...
oh en ik kom er wel hoor, zo eens in de maand.. maar ik heb de discussie over wat atletisch en of voedingssupplementen ok zijn wel gezien.. ik maak mij liever druk over andere problemen binnen het ras. gelukkig offeren 1 of 2 mensen zich nog op om soms wat gezond verstand in mensen te krijgen
de mensen die de echte kennis hebben spreek ik gewoon prive als dat nodig is en onder elkaar discussiëren wij over het ras. staffordforum is niet meer de kennisbank die het was
ik schaam mij dood, echt...
Ben het helemaal met je eens Massam!

- Melissa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
- Aantal honden: 4
malinois schreef:Thanks! Wordt er verlegen vanMiranda schreef:Ik vind dat toch zo'n waanzinnig mooie hond, hè.
Daar staat een hond die heerscht!Hij is soms idd erg fotogeniek.
Haha geen steffert, maar wel een prachtige hond!

- Yvet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Pepper, Dwergpinscher x Podenco uit La Línea de la Concepción
Melissa schreef:massam schreef:Rapi schreef:Als je er niet meer komt kun je er ook niet over oordelen. Hoe lang ben je er niet meer geweest? Er zitten wel degelijk mensen met raskennis, sterker nog, ze weten waar ze het over hebben. Ga daar nog maar eens kijken, jij moet je schamen!massam schreef:Op staffordforum zitten nog maar een paar mensen met raskennis. Ik kom er nooit meer.
dat klopt, ze zitten er.. een handje vol.. niet meer wat het 10 jaar geleden was. je moet zoeken tussen de ohhh ahhh foto's, wannabee sporters (op een heeeeeel klein aantal na die écht weten wat ze doen) en topics over hun poepie dat na 1.5 jaar ineens gemeen doet tegen andere hondjes...
oh en ik kom er wel hoor, zo eens in de maand.. maar ik heb de discussie over wat atletisch en of voedingssupplementen ok zijn wel gezien.. ik maak mij liever druk over andere problemen binnen het ras. gelukkig offeren 1 of 2 mensen zich nog op om soms wat gezond verstand in mensen te krijgen
de mensen die de echte kennis hebben spreek ik gewoon prive als dat nodig is en onder elkaar discussiëren wij over het ras. staffordforum is niet meer de kennisbank die het was
ik schaam mij dood, echt...
Ben het helemaal met je eens Massam!
En ik ook!!!
En dit zijn ook de leukste honden die zich een grote groep met honden kunnen gedragen en niet over de kill gaan zoals bij mensen die onkundig zijn met dit ras of dit ras als wapen gebruiken. En lekker ze gaan ophitsen wat staat namelijk stoer. Alleen de laatste categorie mensen hebben dit ras naar de klote geholpen en ze tonen ook geen berouw naar de mensen toe waarvan hun hond is gegrepen door ze. Zodat aantal mensen met kleine honden hun hondje gaan optillen of met een hele grote boog om hun heen lopen. Of al dat gevraag van hij doet toch niets. Dan waren ook veel minder problemen zoals honden die andermans hond doodbijten, zeer ernstige bijtwonden.
Ik denk waren al honden van dit ras zoals zij op deze foto die ik even maar weer naar voren gehaald heb.

Hoe je mensen beter leert kennen des te meer je van dieren gaat houden
Kom eens in mijn fotoboekje kijken
viewtopic.php?f=26&t=235201

Kom eens in mijn fotoboekje kijken
viewtopic.php?f=26&t=235201

- M@scha
- Zeer actief
malinois schreef:Thanks! Wordt er verlegen vanMiranda schreef:Ik vind dat toch zo'n waanzinnig mooie hond, hè.
Daar staat een hond die heerscht!Hij is soms idd erg fotogeniek.
het gaat niet om het ras bij mij fenel, maar om de kont.. jajaja dat is raar maar echt waar

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zal dit topic netjes voor hem verbergen, straks gaat ie naast zn pootjes lopen

- Miranda
- Erelid
Lijkt me zeer verstandig, ja 
And few will ever climb
-
Pakdebal
duitse herder schreef:Dit is mijn ervaring ook met herders, die krijgen al snel de neiging om alles te willen regelenTessaThomas schreef: Ik ben het helemaal met je eens, ik heb 2 duitse herders en dat zijn (om Renee-uk haar woorden te gebruiken) geen hondenspeelveld honden.Het voordeel is wel dat zij vaak ook prima andere honden kunnen negeren, dan zijn ze te druk met de baas of het balletje. Het ergste is nog wel dat mijn eigen herder erg argwanend is naar andere herders
Je hebt 2 types Duitse Herders, de eerste is te druk met het baasje en negeert alles, de tweede gaat sluipen en duikt op laatste moment op mijn hond. Gelukkig zie je meteen het verschil, de eerste groep zijn vaak ook baasjes die op zichzelf zijn, de tweede weet niet wat voor hond ze in huis gehaald hebben helaas. Overigens kan Noah prima met andere honden, zelfs op een spreekwoordelijk speelveld. Als ik er bij ben heeft ze nog wel de neiging om te gaan "herderen", zonder mij doet ze dat niet
eerlijk stukje , wat goed dat jullie het erkennen , de tijden gaan vooruit
heb veel last altijd van Duitse herders gehad , ik begon als een leek in het honden- park , maar dit leerde ik wel heel erg snel ..
.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou prima leermoment dus.Pakdebal schreef:duitse herder schreef:Dit is mijn ervaring ook met herders, die krijgen al snel de neiging om alles te willen regelenTessaThomas schreef: Ik ben het helemaal met je eens, ik heb 2 duitse herders en dat zijn (om Renee-uk haar woorden te gebruiken) geen hondenspeelveld honden.Het voordeel is wel dat zij vaak ook prima andere honden kunnen negeren, dan zijn ze te druk met de baas of het balletje. Het ergste is nog wel dat mijn eigen herder erg argwanend is naar andere herders
Je hebt 2 types Duitse Herders, de eerste is te druk met het baasje en negeert alles, de tweede gaat sluipen en duikt op laatste moment op mijn hond. Gelukkig zie je meteen het verschil, de eerste groep zijn vaak ook baasjes die op zichzelf zijn, de tweede weet niet wat voor hond ze in huis gehaald hebben helaas. Overigens kan Noah prima met andere honden, zelfs op een spreekwoordelijk speelveld. Als ik er bij ben heeft ze nog wel de neiging om te gaan "herderen", zonder mij doet ze dat niet
heb veel last altijd van Duitse herders gehad , ik begon als een leek in het honden- park , maar dit leerde ik wel heel erg snel ..![]()
.

- MirandaH
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairns!!!
- Contacteer:
Ik pik dit er even uit, misschien mosterd na de maaltijd want ik ben nog niet klaar met lezen. Dat gaan sluipen is inderdaad niet vriendelijk. Eventueel gekwispel duidt wat mij betreft eerder op opwinding dan speelsigheid - in combinatie met loeren en sluipen vind ik dat een aandachtspunt, het is onderdeel van een aanval.DeniseV schreef:Fizgig ,
Bedankt voor deze reactie en tips.
Misschien mis ik inderdaad dingen, het sluipen herken ik wel, dat doet hij wel als hij een andere hond ziet, en dan gaat hij altijd helemaal plat liggen, maar wel altijd kwispelend en speels.

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Moet ik wel eerlijk melden dat de mijne niet van stabij's en spanielen houd, de meeste stabij's die ik ken zijn nogal schichtig en angstig, waardoor mijn hond de neiging heeft om te gaan jagen. Vertrouw ik het niet dan hou ik Noah even bij me, liever een keer teveel dan te weinigPakdebal schreef:duitse herder schreef:Dit is mijn ervaring ook met herders, die krijgen al snel de neiging om alles te willen regelenTessaThomas schreef: Ik ben het helemaal met je eens, ik heb 2 duitse herders en dat zijn (om Renee-uk haar woorden te gebruiken) geen hondenspeelveld honden.Het voordeel is wel dat zij vaak ook prima andere honden kunnen negeren, dan zijn ze te druk met de baas of het balletje. Het ergste is nog wel dat mijn eigen herder erg argwanend is naar andere herders
heb veel last altijd van Duitse herders gehad , ik begon als een leek in het honden- park , maar dit leerde ik wel heel erg snel ..![]()
.
-
Pakdebal
duitse herder schreef:Moet ik wel eerlijk melden dat de mijne niet van stabij's en spanielen houd, de meeste stabij's die ik ken zijn nogal schichtig en angstig, waardoor mijn hond de neiging heeft om te gaan jagen. Vertrouw ik het niet dan hou ik Noah even bij me, liever een keer teveel dan te weinigPakdebal schreef:duitse herder schreef:Dit is mijn ervaring ook met herders, die krijgen al snel de neiging om alles te willen regelenTessaThomas schreef: Ik ben het helemaal met je eens, ik heb 2 duitse herders en dat zijn (om Renee-uk haar woorden te gebruiken) geen hondenspeelveld honden.Het voordeel is wel dat zij vaak ook prima andere honden kunnen negeren, dan zijn ze te druk met de baas of het balletje. Het ergste is nog wel dat mijn eigen herder erg argwanend is naar andere herders
.Bedenk me nu dat het eigenlijk ook niet meer nodig is, ze laat ze met rust
mijn stabij werd in de rug gegrepen door een Duitse herder , dus terwijl hij wegliep , om hem te ontwijken ..
ik vind en vond ze altijd heel geniepig doen , .. een steek in de rug is heel laag !..
was echt zielig voor mijn hond ., bah !
ik denk dat ik daarom een hekel aan ze heb gekregen
.
.