Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ongelooflijk
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ESS
- Aantal honden: 1
Ongelooflijk
De met pijlen beschoten eend is momenteel in therapie volgens RTV Utrecht
Het "beestje"ondergaat magneetveldtherapie
De eend krijgt 2x per dag een behandeling.
Nederland moet 6 miljard bezuinigen,bejaarden worden gekort en kunnen maar 1 of 2 x per week douchen,ontslag dreigt,alles MOET minder, en dan gaan ze een eend revalideren .
Bij mij had hij/zij een warmtebehandeling ondergaan op zondagnamiddag.
Nederland moet 6 miljard bezuinigen,bejaarden worden gekort en kunnen maar 1 of 2 x per week douchen,ontslag dreigt,alles MOET minder, en dan gaan ze een eend revalideren .
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
Re: Ongelooflijk
Veenmug schreef:De met pijlen beschoten eend is momenteel in therapie volgens RTV Utrecht
Tja, hij is in het nieuws geweest he

Zie je ook met die honden uit het asiel. Breng ze (via sbs) onder de aandacht en ze zijn onder de pannen

Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
- Zeer actief
Mocht je 1of meerdere van deze ganzen "tegenkomen" :Nanna schreef:Hoor trouwens net dat er iets van een half miljoen ganzen dood moeten. Daar kan die eend ook makkelijk bij
Benodigdheden:1 flinke ui-1 prei 1 bl. tomatenpuree of bl. gepelde tomaten-1 paprika rood + event. wat je verder lekker vind { paddestoelene.d.} mespuntje cayennepeper of paar druppels devil in a bottle {tabasco saus} 1/2 eetlepel herbes de provence o.i.d. Borsten klein snijden, peper en zout naar smaak, aanbraden met boter en olijfolie. ui fruiten {glazig} en tomatenpuree toevoegen, even sudderen vlees weer toevoegen + prei, 1/4 ltr. rode wijn + kruiden, warm water toevoegen, zodat het vlees net onderstaat, geheel 4-6 uur zachtjes sudderen{blub-blub}. Half uurtje voortdat het vlees van het vuur gaat, even controleren of het lekker zacht is paddestoelen en paprika erbij doen. Lekkerste met goede rijst - bashmati.
Eet smakelijk en niet alles in een keer.
Veenmug schreef:Mocht je 1of meerdere van deze ganzen "tegenkomen" :Nanna schreef:Hoor trouwens net dat er iets van een half miljoen ganzen dood moeten. Daar kan die eend ook makkelijk bij
Benodigdheden:1 flinke ui-1 prei 1 bl. tomatenpuree of bl. gepelde tomaten-1 paprika rood + event. wat je verder lekker vind { paddestoelene.d.} mespuntje cayennepeper of paar druppels devil in a bottle {tabasco saus} 1/2 eetlepel herbes de provence o.i.d. Borsten klein snijden, peper en zout naar smaak, aanbraden met boter en olijfolie. ui fruiten {glazig} en tomatenpuree toevoegen, even sudderen vlees weer toevoegen + prei, 1/4 ltr. rode wijn + kruiden, warm water toevoegen, zodat het vlees net onderstaat, geheel 4-6 uur zachtjes sudderen{blub-blub}. Half uurtje voortdat het vlees van het vuur gaat, even controleren of het lekker zacht is paddestoelen en paprika erbij doen. Lekkerste met goede rijst - bashmati.
Eet smakelijk en niet alles in een keer.

Top recept, die sla ik even op

- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Mijn honden weten er ook wel raad mee 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
God al machtig hoe triest en zielig kun je zijn in je redden. 

Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
En je punt is?? Appelsxperen. Wilde geschoten ganzen en gefokte dwangmatig gevoerde ganzen vergelijken.smoekie schreef:Foie Gras is ook reuze lekker![]()
https://www.youtube.com/watch?v=dtN5LoM ... verified=1
- Hanneke2
- Zeer actief
Het moet niet gekker worden, ik ben het eens met Veenmug.Veenmug schreef:En je punt is?? Appelsxperen. Wilde geschoten ganzen en gefokte dwangmatig gevoerde ganzen vergelijken.smoekie schreef:Foie Gras is ook reuze lekker![]()
https://www.youtube.com/watch?v=dtN5LoM ... verified=1

Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes