Alle teven daar staan nu loops , behalve de toekomstige moeder van ons pupje.
Hopelijk word ze snel loops , want 1 jaar geduld word nu toch wel behoorlijk op de proef gesteld
Moderator: moderatorteam
Heb hier een herder dame zitten die ik eind januari verwacht had....wacht ook nog steeds....** Angela ** schreef:Vorig jaar voor Ziva kwam hebben wij ons bij de fokker van Kyto op de wachtlijst voor een teefje laten zetten. De planning was dat de dame in kwestie begin mei loops zou worden
Alle teven daar staan nu loops , behalve de toekomstige moeder van ons pupje.
Hopelijk word ze snel loops , want 1 jaar geduld word nu toch wel behoorlijk op de proef gesteld
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite** Angela ** schreef:Vanavond de dekking ; en we zijn door fokker en dekreu eigenaar uitgenodigd om mee te komen.
Die kans laten we natuurlijk niet aan ons voorbij gaan , kan ik de dekreu eens in het echt zien en nog belangrijker zelf een mooi teefje erin kijken![]()
Hopen dat de dekking slaagt , komen weer een paar spannende weken aan
** Angela ** schreef:4 weken na de dekking en we kunnen toch wel zeggen dat ze dragend is , of ze moet iedereen voor de gek houden ....
Echo doet de fokker niet aan , dus t is nog even 4 weekjes spannend. Maar ik ga er gewoon vanuit dat we binnenkort gewoon weer zo'n heerlijk frutseltje hebben rondlopen![]()
Vriendlief word wel weer helemaal tureluurs, hij zei van de week al tegen een kennis ; die is helemaal aan t meezwangeren , en straks krijgt ze nog nesteldrang ook![]()
Binnenkort toch maar weer shoppen voor speeltjes en zo
Ik hoop het zo voor je** Angela ** schreef:Nou t zet toch ineens wel hard door, er lagen vanmiddag meerdere druppels bloed.
Dus binnenkort word ons puppenmeisje gemaakt
Shima schreef:Ik hoop het zo voor je** Angela ** schreef:Nou t zet toch ineens wel hard door, er lagen vanmiddag meerdere druppels bloed.
Dus binnenkort word ons puppenmeisje gemaaktMaar soms he...... dan wordt er maar zo een nest met 7 reuen geboren.
Niet om je hoop de grond in te boren, maar gewoon even om je te waarschuwen niet al te blij te worden voor ze geboren zijn.