Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sociale en pupvriendelijke honden gezocht
Moderator: moderatorteam
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- Aantal honden: 2
Sociale en pupvriendelijke honden gezocht
Voor de komende weken ben ik op zoek naar sociale en pupvriendelijke honden. Ze hoeven niet te spelen met een pup, maar negeren en mee laten lopen in de groep is heel fijn! Ik woon in Zuid-Holland, vlak bij Zoetermeer. Vanaf 27 juli zijn we een week op vakantie in Limburg. Het zullen geen lange wandelingen zijn, want dat kan hij nog niet aan, maar het gaat ook meer om de ervaring.
Is er iemand die me wil helpen?
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Re: Sociale en pupvriendelijke honden gezocht
TessaThomas schreef:Voor de komende weken ben ik op zoek naar sociale en pupvriendelijke honden. Ze hoeven niet te spelen met een pup, maar negeren en mee laten lopen in de groep is heel fijn! Ik woon in Zuid-Holland, vlak bij Zoetermeer. Vanaf 27 juli zijn we een week op vakantie in Limburg. Het zullen geen lange wandelingen zijn, want dat kan hij nog niet aan, maar het gaat ook meer om de ervaring.
Jammer, een beetje uit de buurt. Mijn drie meiden zijn geweldig met pups. En voor Kyra vind ik het leuk als ze met een pup kan kennismaken omdat pups zo ongeveer het enige zijn (buiten het eten dan

- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Hier hetzelfde, te ver voor mij. Al mijn honden zijn goed en ontzettend leuk met een pup
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Boomer is vooral erg goed in het negeren van een pup.. Hij wil geen polonaise aan zijn lijf en zodra de pup erg druk tegen hem opbotst/klimt, geeft hij een snauw.
Hij maakt alleen lawaai, maar geeft wel duidelijk zijn grenzen aan, als de pup te druk is.
Hij doet dus aan 'negeren en doorlopen'.
Hij maakt alleen lawaai, maar geeft wel duidelijk zijn grenzen aan, als de pup te druk is.
Hij doet dus aan 'negeren en doorlopen'.
- TessaThomas
- Zeer actief
Maakt mij niet uit, Marleen! Dat doet Tessa ook als hij te ver gaat. Hij hoeft niet met elke hond te spelen en leren dat je ook gewoon met andere kan lopen vind ik juist ideaal!
@ Lieke en Demi, jammer zeg! Dat is idd een beetje uit de richting
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
PrimaTessaThomas schreef:Maakt mij niet uit, Marleen! Dat doet Tessa ook als hij te ver gaat. Hij hoeft niet met elke hond te spelen en leren dat je ook gewoon met andere kan lopen vind ik juist ideaal!

Laat maar weten als, wanneer en waar je wilt wandelen

Ik kan in het weekend en op maandag of woensdag.
- KarinW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
- Aantal honden: 1
Levi vind eigenlijk elke hond wel leuk, maar kan alleen op zondag meestal
speelt graag
speelt graag
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
pom is denk ik iets te vreidnelijk hahaha.. die wil alleen maar spelenspelenspelenspelenspelen
- Romy_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer
Mn moeder heeft wel een hond maar die negeert honden op een manier dat jij misschien niet bedoeld:P Ze doet ze niks maar snauwt ze wel weg als ze willen spelen.. ze is een ouwe bok maar kan ver wandelen .. Samen wandelen gaat prima maar het is alsof andere honden lucht zijn:P Bedoel je dit? (Landgraaf, Limburg) (of bedoel je niet tijdens de vakantie?:P)
- dre
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Zor is goed met pups. Even begroeten en verder negeren wat pup ook doet.
Sjuun durf ik niet te zeggen, de pups die we tegen zijn gekomen negeert ze voornamelijk.
Laat maar weten of je het ziet zitten
Sjuun durf ik niet te zeggen, de pups die we tegen zijn gekomen negeert ze voornamelijk.

TessaThomas schreef:Voor de komende weken ben ik op zoek naar sociale en pupvriendelijke honden. Ze hoeven niet te spelen met een pup, maar negeren en mee laten lopen in de groep is heel fijn! Ik woon in Zuid-Holland, vlak bij Zoetermeer. Vanaf 27 juli zijn we een week op vakantie in Limburg. Het zullen geen lange wandelingen zijn, want dat kan hij nog niet aan, maar het gaat ook meer om de ervaring.
hoe je dat kan doen , is naar een honden uitlaat park te gaan , en dan met een groepje mee wandelen
je ziet er genoeg die elke dag zelfs met elkaar afspreken , allemaal met sociale honden ( anders gaat het niet )
ik heb dat ook een tijdje gedaan
.
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Als Amersfoort te doen is voor je dan heb ik Bleza voor je in de aanbieding.
En de honden van Allison (Demi).
En de honden van Allison (Demi).

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Hanneke2
- Zeer actief
Hoe oud is je pup? Ik moet met Kirry nog een datum plannen om te wandelen, misschien niet gek om dat te combineren, hebben we een soort mini-forum-wandeling.TessaThomas schreef:Voor de komende weken ben ik op zoek naar sociale en pupvriendelijke honden. Ze hoeven niet te spelen met een pup, maar negeren en mee laten lopen in de groep is heel fijn! Ik woon in Zuid-Holland, vlak bij Zoetermeer. Vanaf 27 juli zijn we een week op vakantie in Limburg. Het zullen geen lange wandelingen zijn, want dat kan hij nog niet aan, maar het gaat ook meer om de ervaring.
Lilo is stiklief met pups, maar begint de conversatie met grotere pups (groter dan zij zelf is) steevast met een grauw, waarmee ze maar wil zeggen van 'Ik wil wel met je spelen maar IK BEN DE BAAS' . Daarna is het meestal dikkemikkrentenbrood en rennen en spelen. Jack (maar die gaat niet mee lopen, is er dus alleen tijdens het koffie drinken na de wandeling) is makkelijk met alles en heel tolerant naar pups van alle rassen. Pups en pubers die 'meneer' zeggen tegen Jack mogen mee vreten uit zijn bak en tegen Jack aan liggen om lekker veilig te dutten.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Hanneke2
- Zeer actief
Oh, kom jij dan ook hier! Maken we er echt een soort van forumwandeling van! Zoro deed het vorige keren prima met mijn stel en ik ben stikbenieuwd naar je nieuwe hondje!dre schreef:Zor is goed met pups. Even begroeten en verder negeren wat pup ook doet.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- TessaThomas
- Zeer actief
@ Pakdebal, de honden die hier in het losloopgebied komen vind ik niet erg puppygeschikt. Lomp en alles wordt bij elkaar gegooid waardoor er regelmatig vechtpartijen zijn.
@Hanneke, Tay is nu 9 weken en een snauw is hij gewend van Tessa
Dus het lijkt me gezellig en dan gaat dre mee!
@ Moosje, nu is amersfoort nog te ver rijden, hij wordt nog wat wagenziek en vindt het erg spannend in de auto, dus we doen korte afstanden. Maar misschien als hij een paar weken ouder is?
@Hanneke, Tay is nu 9 weken en een snauw is hij gewend van Tessa

@ Moosje, nu is amersfoort nog te ver rijden, hij wordt nog wat wagenziek en vindt het erg spannend in de auto, dus we doen korte afstanden. Maar misschien als hij een paar weken ouder is?
TessaThomas schreef:@ Pakdebal, de honden die hier in het losloopgebied komen vind ik niet erg puppygeschikt. Lomp en alles wordt bij elkaar gegooid waardoor er regelmatig vechtpartijen zijn.
oeps , ik spreek dan ook van 9 jaar geleden , de tijden zijn veranderd ..

- dre
- Zeer actief
Hanneke2 schreef:Oh, kom jij dan ook hier! Maken we er echt een soort van forumwandeling van! Zoro deed het vorige keren prima met mijn stel en ik ben stikbenieuwd naar je nieuwe hondje!dre schreef:Zor is goed met pups. Even begroeten en verder negeren wat pup ook doet.
Ik vind best. GezelligTessaThomas schreef:@Hanneke, Tay is nu 9 weken en een snauw is hij gewend van TessaDus het lijkt me gezellig en dan gaat dre mee!

- nelleke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater
Moos is ook een lieverd met pups. Dus ik wil ook wel met je wandelen hoor.

Neeltje
- Saschesfloor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairn Terrier
Ik wil ook wel met je afspreken met Floor en eventueel Penny. Die zijn prima met pups. Ik woon in Zoetermeer. Het zijn wel kleine hondjes.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Mocht je eens in de Loonse en Drunense duinen ofzo willen wandelen, dan heb ik 2 leuke pupvriendelijke honden in de aanbieding.
RIP Cena

- Lizzie
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Ik woon in de buurt van Zoetermeer, heb zelf een hondje van nu 9,5 maand. Super sociaal, maar speelt wel (dus negeren is er niet bij) Geen idee of je dat wat vindt maar wil best eens wandelen hoor!
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje - Aantal honden: 5
mocht je een keertje in rotterdam willen wandelen, mijn honden zijn goed sociaal en 1 is puppy verslaafd
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
a.s vrijdag gaan een x aantal mensen om 19 uur lopen in het balijbos. het zijn allemaal tollers en vredelievend naar puppen toe. ik kom ook met mijn pup en ik neem de doogyride mee zodat ze daar in kan. als je zin hebt om 19 uur verzamelen bij de kinderboerderij bij het balij.
ellen
ellen
- TessaThomas
- Zeer actief
Wat een hoop reacties zeg! Super bedankt allemaal! Ik ga wel even de agenda erbij pakken en wat PB's sturen
Vrijdag ga ik even overleggen hier thuis, Ellen!
Vrijdag ga ik even overleggen hier thuis, Ellen!
- Sigrid,Sandy en Diva
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sandy Shi tzu kruising, Diva Nova Scotia Duck Tolling Retriever, Nala Bulgaar
- Contacteer:
Van het Tollerforum ?ellen en de birmanen schreef:a.s vrijdag gaan een x aantal mensen om 19 uur lopen in het balijbos. het zijn allemaal tollers en vredelievend naar puppen toe. ik kom ook met mijn pup en ik neem de doogyride mee zodat ze daar in kan. als je zin hebt om 19 uur verzamelen bij de kinderboerderij bij het balij.
ellen
Misschien kan ik wel mee ga het even vragen