Maar hij lost het anders op

http://www.dumpert.nl/mediabase/6551257 ... s_ook.html
Moderator: moderatorteam
Nanna schreef:Hij geeft dat beest een beste trap in zijn pens.kleine2758 schreef: En ik moet zeggen dat die agent wel heel handig ontwijkt de eerste keer.
Zeer on-HF'sHij had moeten strooien met koekjes.
Dat dacht ik ook, hij had een mooie timingkleine2758 schreef:Ja zo kan het ook. Maar moet je wel een taser hebben hè.
En ik moet zeggen dat die agent wel heel handig ontwijkt de eerste keer.
Célie schreef:Nou volgens mij had hij echt wel de bedoeling om te bijten, het was dat die agent 'm een trap tegen z'n borst gaf.laeken schreef:Die hond is 6 maanden oud en volgens mij was het meer kabaal dan wat anders want ik zie hem niet echt bijten. Meer dreigen. Niet dat het geen lijp beest is/wordt maar daar zal de eigenaar wel voor gezorgd hebben. Misschien moet die eigenaar eens een beste trap voor zijn bek krijgen en die hond een ander baasje. Want als ik zo'n hond had kwam hij in elk geval nooit los als er iemand voorbij liep.
Lijkt mij ook niet helemaal normaal dat als iemand gewoon langs loopt (dus niet rennen of gillen) dat zo'n hond er als een idioot op afspurt toch. Natuurlijk is het baasjes schuld maar daar heeft die hond weinig aan.