Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gesplitst uit "Wie heeft er een paard of paarden
Moderator: moderatorteam
- Dragan2013
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Cane Corso en franse bulldog
- Aantal honden: 2
Re: Gesplitst uit "Wie heeft er een paard of paarden
Slik... Hier wordt ik stil van!
Vreselijk om te zien, zonder pardon een paar keer duidelijk om hem neer ploffen, z'n pootjes konden amper recht onder z'n lichaampje... Onvoorstelbaar!!
Vreselijk om te zien, zonder pardon een paar keer duidelijk om hem neer ploffen, z'n pootjes konden amper recht onder z'n lichaampje... Onvoorstelbaar!!
Groetjes Claudia en een poot van Dragan & Raisa

- SimoneV
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Contacteer:
http://m.dichtbij.nl/alkmaar/artikel/29 ... 24&index=0
De eerste verdachte is aangehouden.
Ik heb het filmpje maar niet bekeken, vond het verhaal zelf al misselijkmakend genoeg. Hoop dat ze de vrouw ook gauw aanhouden.
De eerste verdachte is aangehouden.
Ik heb het filmpje maar niet bekeken, vond het verhaal zelf al misselijkmakend genoeg. Hoop dat ze de vrouw ook gauw aanhouden.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
er is al nog een filmpje de ronde aan het doen ook.
Hoe kan iemand daar toch op kicken
En hoe bereiken zo'n "modeverschijnselen" toch al dat publiek 
Hoe kan iemand daar toch op kicken

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel , Duitse staande x stabij en een raad wat ik ben ras
- Aantal honden: 3
Kreeg net het filmpje te zien
Bah.. hoop dat dat mens gepakt wordt en goed gestraft wordt arm dier

groetjes Connie

Daantje,Faye,Pluk

Daantje,Faye,Pluk
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
nou dat zei ik vanmiddag tegen een vriendin: wat is hier nou erotisch aan... echt hoor, al kreeg ik een miljoen..maart schreef:er is al nog een filmpje de ronde aan het doen ook.
Hoe kan iemand daar toch op kicken![]()
En hoe bereiken zo'n "modeverschijnselen" toch al dat publiek
- Es
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack russell terriers, wat anders?
- Contacteer:
Bron: bokt.nl
www.hartvannederland.nl
Hart van Nederland weet ook nog het volgende te melden: Vermoedelijk waren er ten minste drie mensen betrokken bij het ponyfilmpje: degene die filmde, een man die in beeld loopt en de vrouw die de pony berijdt. De politie vermoedt dat de 57-jarige man die gearresteerd is een van deze drie personen is. De man zelf ontkent bij het tafereel aanwezig te zijn geweest.
De man die woensdagavond is opgepakt, beheert een site voor erotisch getinte filmpjes waarin vrouwen met pony’s te zien zijn. Vlak voor zijn arrestatie liet de man nog aan Hart van Nederland weten ernstig bedreigd te worden. Via social media zijn het telefoonnummer en het adres van de man verspreid en hij is overspoeld met dreigementen.
De video waar het om gaat is negen jaar geleden gemaakt. De man heeft tegenover onze redactie verklaard dat hij destijds wist hij dat de beelden gemaakt werden, maar hij wist niet dat het dier zo was toegetakeld. Toen hij ontdekte dat de pony mishandeld was tijdens de opnames, heeft hij de samenwerking met de makers verbroken en het filmpje offline gehaald, zo luidt zijn verweer.
De pony die in het bewuste filmpje te zien is, de inmiddels 15-jarige Cavallo, maakt het overigens goed.
www.hartvannederland.nl
Hart van Nederland weet ook nog het volgende te melden: Vermoedelijk waren er ten minste drie mensen betrokken bij het ponyfilmpje: degene die filmde, een man die in beeld loopt en de vrouw die de pony berijdt. De politie vermoedt dat de 57-jarige man die gearresteerd is een van deze drie personen is. De man zelf ontkent bij het tafereel aanwezig te zijn geweest.
De man die woensdagavond is opgepakt, beheert een site voor erotisch getinte filmpjes waarin vrouwen met pony’s te zien zijn. Vlak voor zijn arrestatie liet de man nog aan Hart van Nederland weten ernstig bedreigd te worden. Via social media zijn het telefoonnummer en het adres van de man verspreid en hij is overspoeld met dreigementen.
De video waar het om gaat is negen jaar geleden gemaakt. De man heeft tegenover onze redactie verklaard dat hij destijds wist hij dat de beelden gemaakt werden, maar hij wist niet dat het dier zo was toegetakeld. Toen hij ontdekte dat de pony mishandeld was tijdens de opnames, heeft hij de samenwerking met de makers verbroken en het filmpje offline gehaald, zo luidt zijn verweer.
De pony die in het bewuste filmpje te zien is, de inmiddels 15-jarige Cavallo, maakt het overigens goed.
Op elke wandeling is
Er eentje die ik mis.....
Er eentje die ik mis.....
- iones
- Zeer actief
Ik hoop dat ze dat lelijke wijf te pakken krijgen. Dat is de grootste dader.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Er is nog zo'n filmpje opgedoken; het bedrijf dat ze maakt zit in Alkmaar.
Volgens de Televaag dan.
Volgens de Televaag dan.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Ik moest er echt om janken en moest mezelf ook tegenhouden om daar heen te gaan. Barbaars of niet, met zulke mensen heb ik geen medelijden.Maeve schreef:TriestIk heb een deel van het filmpje gezien en toen geloofde ik het wel weer.
Mja, social media. Kennelijk is haar naam en adres gevonden en is er opgeroepen om daar naartoe te gaan met z'n allenDat is dan ook weer wat barbaars..
Wat een zieke, zieke mensen zijn er toch op de wereld

- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Blij dat ze er een te pakken hebben, het zal nu wel niet lang meer duren voordat ze de kamerolifant ook hebben. Wel vrees ik dat dit niet echt te stoppen is, omdat het hier om de een of andere fetisj blijkt te gaan. Wat een gekken lopen er toch vrij rond.

Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
Zag net op fb een soortgelijk filmpje voorbij komen walgelijk gewoon 

Luna 25-11-2011 27-12-2017
- iones
- Zeer actief
Nou, volgens mij had hij zijn rug wel kunnen breken....
Ik zit hier met een 3 jarig a-tje.
Er zijn geen kinderen ervaren genoeg om die pony zadelmak te maken.
En zelf durf ik het niet. Ben bang dat ik de rug beschadig.
Ik zit hier met een 3 jarig a-tje.
Er zijn geen kinderen ervaren genoeg om die pony zadelmak te maken.
En zelf durf ik het niet. Ben bang dat ik de rug beschadig.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Als dat filmpje tien jaar oud is word de kans dat ze die vrouw vinden wel veel kleiner natuurlijk...
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Filmpje bewust maar niet gekeken.
Foto's wel, en ook gedeeld op FB. Zulk soort gasten heb ik geen medelijden mee al krijgen ze 'bezoek' van half boos Nederland.
Foto's wel, en ook gedeeld op FB. Zulk soort gasten heb ik geen medelijden mee al krijgen ze 'bezoek' van half boos Nederland.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Cleva schreef:
Afgezien van het lelijke gedrag van de lelijke mevrouw is er nou ook weer niet zoveel aan de hand dat men zich zorgen moet maken over de pony naderhand.
Het is niet bepaald de eerste keer dat er een paard of pony op welke manier dan ook te zwaar beladen wordt.
gezond kan zo'n gewicht zeker niet zijn voor dat beest zijn rug en organen (want daar leunt ook een heel van dat gewicht)
dat anderen er zich ook schuldig aan maken, maakt het niet ineens gezond/normaal/aanvaardbaar. Het is mishandeling.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Begreep dat er 3 mensen opgepakt zijn waaronder vrouw(en). Dus misschien is die z..g er ook wel bij. Anders mag ze van mij ook bezoek ktijgen hoor geen medelijden mee...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- iones
- Zeer actief
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... pony.dhtml
De politie heeft donderdag een man van 57 en een 58-jarige vrouw aangehouden als verdachten van het maken van een video waarin een pony ernstig wordt mishandeld. Dat meldde de politie. De verdachten komen uit Lochem en hebben zichzelf op het bureau gemeld. Woensdag hield de politie al een 57-jarige verdachte uit Alkmaar aan.
De aanhoudingen zijn verricht op verzoek van de Dierenpolitie Noord-Holland. Die onderzoekt de rol van het drietal bij het maken van de video. Ook wordt er gekeken naar andere video's. De politie sluit meer aanhoudingen in de zaak niet uit. Sinds de melding woensdag dat de video op internet circuleert, zijn volgens de politie meerdere mensen via internet en telefonisch bedreigd en beledigd die niets met deze dierenmishandeling te maken hebben.
Die 58 jarige vrouw, dat moet die dikke trol zijn die op die pony zit...
De politie heeft donderdag een man van 57 en een 58-jarige vrouw aangehouden als verdachten van het maken van een video waarin een pony ernstig wordt mishandeld. Dat meldde de politie. De verdachten komen uit Lochem en hebben zichzelf op het bureau gemeld. Woensdag hield de politie al een 57-jarige verdachte uit Alkmaar aan.
De aanhoudingen zijn verricht op verzoek van de Dierenpolitie Noord-Holland. Die onderzoekt de rol van het drietal bij het maken van de video. Ook wordt er gekeken naar andere video's. De politie sluit meer aanhoudingen in de zaak niet uit. Sinds de melding woensdag dat de video op internet circuleert, zijn volgens de politie meerdere mensen via internet en telefonisch bedreigd en beledigd die niets met deze dierenmishandeling te maken hebben.
Die 58 jarige vrouw, dat moet die dikke trol zijn die op die pony zit...
- xSuzannex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezers
- Contacteer:
Wel erg sneu voor die Karen. Die heeft er dus niets mee te maken.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
- iones
- Zeer actief
Dat is heel erg!
Ik heb die link maar snel op facebook gedeeld, in de hoop dat het rechtgezet wordt.
Ik heb die link maar snel op facebook gedeeld, in de hoop dat het rechtgezet wordt.
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Gedeeld, want dat moet idd maar niet!
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier

Vanmorgen heb ik het filmpje op tv gezien, werd er misselijk van. Bah.
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.

- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
Het schijnt dat haar man de eigenaar is van JK design die de site in beheer had van de filmpjes. Het is nog steeds niet duidelijk of hij er nou wel of niet van af wist, lees ik net in reactie op fb.xSuzannex schreef:Wel erg sneu voor die Karen. Die heeft er dus niets mee te maken.
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
Ja het schijnt, bewust zo neergezet aangezien ik het trouwboekje niet gezien heb oid. Waarom ik het wel neerzette is omdat het zou kunnen verklaren waarom ze bij haar uitkomen. Niets meer en niets minder.Célie schreef:Het schijnt ??Selene schreef:Het schijnt dat haar man de eigenaar is van JK design die de site in beheer had van de filmpjes. Het is nog steeds niet duidelijk of hij er nou wel of niet van af wist, lees ik net in reactie op fb.xSuzannex schreef:Wel erg sneu voor die Karen. Die heeft er dus niets mee te maken.
Verder heb ik niets te maken met die hele heksenjacht en wil er niets mee te maken hebben.
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Dit is dus het gevaar van sociale media.
Er worden mensen zomaar beschuldigd en bedreigd, kapot gemaakt, terwijl ze onschuldig zijn!
Mensen die de daders (als ze dat zijn) bedreigen zijn zelf geen haar beter.
Oordeel toch niet zo snel, zo vallen er misschien onschuldige slachtoffers.
Neemt niet weg dat ik het verschrikkelijk vind hoe ze met de pony omgaan, dat doe je toch niet!?
Hier boos reageren is natuurlijk weer wat anders dan daadwerkelijk bedreigingen uiten.
Er worden mensen zomaar beschuldigd en bedreigd, kapot gemaakt, terwijl ze onschuldig zijn!
Mensen die de daders (als ze dat zijn) bedreigen zijn zelf geen haar beter.
Oordeel toch niet zo snel, zo vallen er misschien onschuldige slachtoffers.
Neemt niet weg dat ik het verschrikkelijk vind hoe ze met de pony omgaan, dat doe je toch niet!?
Hier boos reageren is natuurlijk weer wat anders dan daadwerkelijk bedreigingen uiten.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
http://www.politie.nl/mobile/nieuws/201 ... eling.html
Nog twee aanhoudingen voor dierenmishandeling
Laatste update: 05-07-2013 | 14:36
Lelystad/Alkmaar - Twee vrouwen van 42 en 33 jaar, beiden afkomstig uit Lelystad, zijn vrijdagochtend in hun woonplaats aangehouden op verdenking van dierenmishandeling.
Eerder werden al een 57-jarige man uit Alkmaar en 57-jarige man en een 58-jarige vrouw uit Lochem aangehouden vanwege verdenking van betrokkenheid bij het maken van een video met een shetlandpony. Op de video is te zien hoe de pony mishandeld wordt.
Video's
De politie meldde eerder dat er ook gekeken werd naar andere video’s en dat meer aanhoudingen niet werden uitgesloten. De twee vrouwen werden vrijdagochtend aangehouden. Zij worden eveneens verdacht van betrokkenheid bij het maken van video’s met een shetlandpony. Ook op deze video’s wordt een pony mishandeld.
Het vermoeden bestaat dat deze video’s afkomstig zijn van hetzelfde productiebedrijf als de video waar de eerdere aanhoudingen voor werden verricht.
Nog twee aanhoudingen voor dierenmishandeling
Laatste update: 05-07-2013 | 14:36
Lelystad/Alkmaar - Twee vrouwen van 42 en 33 jaar, beiden afkomstig uit Lelystad, zijn vrijdagochtend in hun woonplaats aangehouden op verdenking van dierenmishandeling.
Eerder werden al een 57-jarige man uit Alkmaar en 57-jarige man en een 58-jarige vrouw uit Lochem aangehouden vanwege verdenking van betrokkenheid bij het maken van een video met een shetlandpony. Op de video is te zien hoe de pony mishandeld wordt.
Video's
De politie meldde eerder dat er ook gekeken werd naar andere video’s en dat meer aanhoudingen niet werden uitgesloten. De twee vrouwen werden vrijdagochtend aangehouden. Zij worden eveneens verdacht van betrokkenheid bij het maken van video’s met een shetlandpony. Ook op deze video’s wordt een pony mishandeld.
Het vermoeden bestaat dat deze video’s afkomstig zijn van hetzelfde productiebedrijf als de video waar de eerdere aanhoudingen voor werden verricht.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradormix
Wat er erotisch is aan zo'n lelijk %^&$?
Het zal mij niet duidelijk zijn.
Wat er erotisch is aan dierenmishandeling?
Al helemaal niet.
Gelukkig hebben ze ze te pakken of hebben ze zich zelf aangegeven.
Wel jammer dat er door de sociale media weer verkeerde mensen beschuldigt worden (was toen ook bij die mishandeling in Eindhoven door die Belgische jongens)
Het zal mij niet duidelijk zijn.
Wat er erotisch is aan dierenmishandeling?
Al helemaal niet.
Gelukkig hebben ze ze te pakken of hebben ze zich zelf aangegeven.
Wel jammer dat er door de sociale media weer verkeerde mensen beschuldigt worden (was toen ook bij die mishandeling in Eindhoven door die Belgische jongens)

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Zonder de social media waren die kutten waarschijnijk nooit aangehouden, hadden ze een gestoorde mishandeling nog jaren kunnen doen. IK vind het niet verkeerd dat het via de social media gaat, binnen no time wist half nederland wie het waren en wat ze deden.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
mwa daar verschillen we dan van mening over...Cleva schreef:Het gaat me niet om of iemand gevonden moet worden, ik hou gewoon niet van woedende horden.malinois schreef:Zonder de social media waren die kutten waarschijnijk nooit aangehouden, hadden ze een gestoorde mishandeling nog jaren kunnen doen. IK vind het niet verkeerd dat het via de social media gaat, binnen no time wist half nederland wie het waren en wat ze deden.
Daar krijg je maar narigheid van.
Verder zijn mishandelde pony's amper zeldzaam te noemen. Waarom gaat die verontwaardigde kruistocht niet meteen verder naar de aanpalende manege waar soortgelijke pony's iedere zaterdag met vier verschillende kinderen op hun rug door het bos raggen om vervolgens na een paar jaar zo beschadigd te zijn dat ze kreupel en dampig naar de slacht kunnen?
Wat die bolle met die pony deed stinkt maar dat doet volkswoede ook.

- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Tja... ben het wel met Martijn eens. Want in die volkswoede werd wel een verkeerde naam genoemd. Later werd dat 'rechtgetrokken' waardoor er van degene die werd aangezien voor die bolle op die Shet nog meer persoonlijke gegevens op straat kwamen te liggen.