Ik heb lopen kijken en kletsen met Kryn , wij hadden geen zin om te lopen !

Moderator: moderatorteam
***puppy*** schreef:Welke langharenPodenji schreef:gefeliciteerd allemaal!!
en dat gedoe met die langharen hier elke keer....maakt dat ik er ook weer een wil hebben![]()
Ik hoop toch begin volgend jaar flink te kunnen spammen met Laicka puppy's
De eerste plek in de fokkerijklasse was een groep kooikers, de tweede plek werd bezet door een groep Sachapendoezen en de derde plek was een groep Stabijhounen.Rinne Roos schreef:bij de fokkerijgroep werd het hele gezin ook tweede. Nogal consistent dus
Tweede van de wetterhounenMa-Rianne schreef:Hoezo had jij met je Wettergroep een tweede plek?Rinne Roos schreef:bij de fokkerijgroep werd het hele gezin ook tweede. Nogal consistent dus
Marjoleine schreef:Tweede van de wetterhounenMa-Rianne schreef:Hoezo had jij met je Wettergroep een tweede plek?Rinne Roos schreef:bij de fokkerijgroep werd het hele gezin ook tweede. Nogal consistent dus
Er werd per ras een fokkerijgroep geselecteerd en wij werden als tweede geselecteerd en er dus uitgestuurd.
Was jij niet die mevrouw die ons uitlegde hoe het werkte? Nou, zo dus
dat maakt niet uit, er komt een dochter onder dezelfde voorwaarde ook deze kant op dus over een jaar of 3/4 zou het misschien weer bingo kunnen zijn. Ik ga je iig lekker maken alvast, eerst de komende maanden maar eens definitief een reu uitzoeken, wat een gedoe is dat zeg :pPodenji schreef:***puppy*** schreef:Welke langharenPodenji schreef:gefeliciteerd allemaal!!
en dat gedoe met die langharen hier elke keer....maakt dat ik er ook weer een wil hebben![]()
Ik hoop toch begin volgend jaar flink te kunnen spammen met Laicka puppy's![]()
gelukkig voor mij is dat nog een paar jaar te vroeg
hahahah ik hoop dat 3-4 jaar ook nog te vroeg is, ik wil geen van mijn huidige hondjes dan al hoeven te missen***puppy*** schreef: dat maakt niet uit, er komt een dochter onder dezelfde voorwaarde ook deze kant op dus over een jaar of 3/4 zou het misschien weer bingo kunnen zijn. Ik ga je iig lekker maken alvast, eerst de komende maanden maar eens definitief een reu uitzoeken, wat een gedoe is dat zeg :p
wij hebben vroeger thuis een langhaar gehad, en dat was echt mijn maatje, daardoor blijft het kriebelen. Maar podencos zijn mijn allereerste echte liefde, die wilde ik al voordat we Isa hadden.***puppy*** schreef:Dat hoop ik ook. Had ik trouwens niet achter jou gezocht, een HH langhaar. Iets heel anders als de oertypes