Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
als het 1 dag mooi is , krijg je dit
Moderator: moderatorteam
als het 1 dag mooi is , krijg je dit
.
http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINN ... mond.dhtml
Een hond is zaterdag bevrijd uit een snikhete auto in Roermond. Het dier zat er al enkele uren in. Volgens de politie was de hond op sterven na dood.
Agenten sloegen de ruit van de auto in en haalden de hond eruit..
De auto stond op de parkeerplaats van het Outlet Center. Een bezorgde voorbijganger alarmeerde de politie.
De politie heeft de hond meegenomen naar het bureau, waar de eigenaars het beestje hebben afgehaald. Zij kregen een boete van 500 euro wegens dierenmishandeling.
..............................................
500 euro is niets !!
.
http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINN ... mond.dhtml
Een hond is zaterdag bevrijd uit een snikhete auto in Roermond. Het dier zat er al enkele uren in. Volgens de politie was de hond op sterven na dood.
Agenten sloegen de ruit van de auto in en haalden de hond eruit..
De auto stond op de parkeerplaats van het Outlet Center. Een bezorgde voorbijganger alarmeerde de politie.
De politie heeft de hond meegenomen naar het bureau, waar de eigenaars het beestje hebben afgehaald. Zij kregen een boete van 500 euro wegens dierenmishandeling.
..............................................
500 euro is niets !!
.
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Re: als het 1 dag mooi is , krijg je dit
Ik zal je mijn rekeningnummer even PB'en dan mag je daar heel vaak niets op overmaken.
Ik ben blij dat er wordt bekeurd en het is een behoorlijk bedrag, wel jammer dat ze de hond weer hebben meegegeven.
Ik ben blij dat er wordt bekeurd en het is een behoorlijk bedrag, wel jammer dat ze de hond weer hebben meegegeven.
bennie schreef:Ik zal je mijn rekeningnummer even PB'en dan mag je daar heel vaak niets op overmaken.
ze kopen morgen daar gewoon een smart-Phone voor , dit is al echt een " gewoon bedrag "
kijk maar hoe druk het altijd is in de Media Markt .. hup, weer een nieuwe gadget bij Media Markt

.
.
zoveel " lezers " maar geen reacties ??
dus niemand vindt dit erg . ?????????????..op een hondenforum ?..
valt mij tegen , want er is bijna een hond dood gegaan
.
dus niemand vindt dit erg . ?????????????..op een hondenforum ?..

.
Ja ik vind het erg en die mensen hadden beter moeten weten. Ik heb alleen geen zin in dat Mediamarkt geneuzel erbij.
dan lees je dat niet ..Safari schreef:Ja ik vind het erg en die mensen hadden beter moeten weten. Ik heb alleen geen zin in dat Mediamarkt geneuzel erbij.

.
het is nog steeds niet te geloven , dat mensen dat nog steeds doen, die honden in die auto's laten ..

En dan vraag jij niet om reacties van de lezers.Pakdebal schreef:dan lees je dat niet ..Safari schreef:Ja ik vind het erg en die mensen hadden beter moeten weten. Ik heb alleen geen zin in dat Mediamarkt geneuzel erbij.![]()
.

Zonder punt
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Dus bij geen reaktie moet je het niet erg vinden.?Pakdebal schreef:.
dus niemand vindt dit erg . ?????????????..op een hondenforum ?..![]()
.
Jammer en sneu voor de hond ,maar ken het beest niet en kan er niet zo mee zitten.
Wat je zegt ben je zelfffff 

bouvierpoedel schreef:
Jammer en sneu voor de hond ,maar ken het beest niet en kan er niet zo mee zitten.
jammer voor een hondenforum, ik dacht dat ze meer gevoel voor honden hadden ..

.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Ik denk dat menig mens niet reageerd door dat punten gedoe van jou pdb.
En het mediamarkt gedoe.
Daarbij is dit iets wat vaker voor komt waar ook al meer topics over zijn.
Het is natuurlijk jammer dat zulke dingen gebeuren. Maar het is ook jammer dat mensen nog steeds honden aan bomen vastmaken als ze op vakantie gaan of uit de auto zetten. Dit gebeurd nou eenmaal toch en niemand hier kan daar iets aan doen.
En het mediamarkt gedoe.
Daarbij is dit iets wat vaker voor komt waar ook al meer topics over zijn.
Het is natuurlijk jammer dat zulke dingen gebeuren. Maar het is ook jammer dat mensen nog steeds honden aan bomen vastmaken als ze op vakantie gaan of uit de auto zetten. Dit gebeurd nou eenmaal toch en niemand hier kan daar iets aan doen.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Niet alleen honden worden vergeten.
http://nos.nl/artikel/526757-vergeten-b ... in-vs.html
http://nos.nl/artikel/526757-vergeten-b ... in-vs.html

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
- Zeer actief
Je en.?Pakdebal schreef:bouvierpoedel schreef:
jammer voor een hondenforum, ik dacht dat ze meer gevoel voor honden hadden ..![]()
![]()
.
Houd ook van mensen maar die gaan ook dood aan van allerlei ellende.En dat kan ik mij ook niet aantrekken. Zou je knettergek van worden.

- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Dat heeft niks met gevoel voor honden te maken. Ik vind het sneu voor de hond, maar het is algemeen bekend dat er nog teveel mensen rondlopen die niet normaal kunnen nadenken en dit soort dingen laten gebeuren. Sneu, verdrietig, dom, maar niet wereldschokkend in die zin dat het nog te vaak gebeurd. Achterlijk blijft het.
toots schreef: Het is natuurlijk jammer dat zulke dingen gebeuren. Maar het is ook jammer dat mensen nog steeds honden aan bomen vastmaken als ze op vakantie gaan of uit de auto zetten. Dit gebeurd nou eenmaal toch en niemand hier kan daar iets aan doen.
ik heb geen geld voor al die gadgets , maar je ziet in Den Haag veel mensen " zomaar " iets kopen

ik ben , denk ik, de enige nog , met een nokia mobiel van 22 euro !
als ik in de tram zit, ben ik zeer ouderwets !!.. hoe komt men toch aan al dat geld , he ?..

...............................
maar het is de laatste MAAND koud geweest , en nu is het de eerste dag mooi weer en krijg je dit al te lezen
dat is toch raar ?
.
Laatst gewijzigd door Pakdebal op 06 jul 2013 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schapendoes
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Inderdaad, die punt besluit eigenlijk dat ik niet wil reageren. In ieder gesprek (zo ook virtueel) zal PUNT er voor zorgen dat ik gelijk de neiging heb een gesprek af te breken.
Wat is de reden dat je achter iedere reactie die je geeft een punt zet?
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
Tja, het zijn er meestal meerdere per jaar. Het begint meestal ergens eind mei al, begin juni, dan heb je meestal de eerste incidenten. En dan de hele zomer door. Soms ook wel sterfgevallen. Het is niet alsof het de eerste keer is dat zoiets gebeurt natuurlijk. Dus ik ben niet verbaasd maar vind het zoals elke keer erg vervelend voor alle betrokkenen. We zijn maar mensen he, wie weet was het baasje wel met zijn/haar hoofd helemaal ergens anders. Dat kan toch. Stel je moeder overlijdt, heel plotseling, wedden dat jij dan ook dingen vergeet die je normaal nooit vergeet.
Mensen doen die dingen toch niet expres ofzo? Dus ik vind het erg voor alle betrokkenen. Het is goed dat er een boete voor staat maar ik denk niet dat er veel mensen zijn, die na afloop zeggen: nou, wat een overdreven gedoe allemaal dat je hond niet in de auto mag blijven met warm weer, had best nog even langer gekund. Of: hè, weer mislukt Fikkie te vermoorden. Het is een hele harde les, lijkt mij. Dus nee, ik kan niet zeggen dat ik de boete van 500 euro een te lage straf vind.
Mensen doen die dingen toch niet expres ofzo? Dus ik vind het erg voor alle betrokkenen. Het is goed dat er een boete voor staat maar ik denk niet dat er veel mensen zijn, die na afloop zeggen: nou, wat een overdreven gedoe allemaal dat je hond niet in de auto mag blijven met warm weer, had best nog even langer gekund. Of: hè, weer mislukt Fikkie te vermoorden. Het is een hele harde les, lijkt mij. Dus nee, ik kan niet zeggen dat ik de boete van 500 euro een te lage straf vind.
kitty schreef:Inderdaad, die punt besluit eigenlijk dat ik niet wil reageren. In ieder gesprek (zo ook virtueel) zal PUNT er voor zorgen dat ik gelijk de neiging heb een gesprek af te breken.
voor de zoveelste keer , jullie moeten eens wat lezen op dit forum .

ik heb GEEN foto , dus heb ik minder plaats om een reactie kwijt te raken
als ik dat niet doe , komt alles te dicht op elkaar
je kan geen ruimte krijgen hier door een spatie , nu wel snappen , ja ?
.
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Wat raar is dat jij financiële middelen met gezond verstand vergelijkt.Pakdebal schreef:
ik heb geen geld voor al die gadgets , maar je ziet in Den Haag veel mensen " zomaar " iets kopen
als ik in de tram zit, ben ik zeer ouderwets !!.. hoe komt men toch aan al dat geld , he ?..
maar het is de laatste MAAND koud geweest , en nu is het de eerste dag mooi weer en krijg je dit al te lezen
dat is toch raar ?
.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schapendoes
- Contacteer:
Nee, ik snap er niets vanPakdebal schreef:kitty schreef:Inderdaad, die punt besluit eigenlijk dat ik niet wil reageren. In ieder gesprek (zo ook virtueel) zal PUNT er voor zorgen dat ik gelijk de neiging heb een gesprek af te breken.
voor de zoveelste keer , jullie moeten eens wat lezen op dit forum .![]()
.

-
- Zeer actief
Ja da ga nie lukke met koud weer natuurlijk.Pakdebal schreef:toots schreef: Het is natuurlijk jammer dat zulke dingen gebeuren. Maar het is ook jammer dat mensen nog steeds honden aan bomen vastmaken als ze op vakantie gaan of uit de auto zetten. Dit gebeurd nou eenmaal toch en niemand hier kan daar iets aan doen.
ik heb geen geld voor al die gadgets , maar je ziet in Den Haag veel mensen " zomaar " iets kopen![]()
als ik in de tram zit, ben ik zeer ouderwets !!.. hoe komt men toch aan al dat geld , he ?..![]()
dat is toch raar ?
.

Logica lieverd.

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Pakdebal schreef:kitty schreef:Inderdaad, die punt besluit eigenlijk dat ik niet wil reageren. In ieder gesprek (zo ook virtueel) zal PUNT er voor zorgen dat ik gelijk de neiging heb een gesprek af te breken.
.
Zet dan een foto van Bauke in je onderschrift.
Die punt irriteert erg hoor.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Fizgig schreef:Tja, het zijn er meestal meerdere per jaar. Het begint meestal ergens eind mei al, begin juni, dan heb je meestal de eerste incidenten. En dan de hele zomer door. Soms ook wel sterfgevallen. Het is niet alsof het de eerste keer is dat zoiets gebeurt natuurlijk. Dus ik ben niet verbaasd maar vind het zoals elke keer erg vervelend voor alle betrokkenen. We zijn maar mensen he, wie weet was het baasje wel met zijn/haar hoofd helemaal ergens anders. Dat kan toch. Stel je moeder overlijdt, heel plotseling, wedden dat jij dan ook dingen vergeet die je normaal nooit vergeet.
je kan toch nadenken, hoezo " niet expres " ?
maar ik heb nooit die stickers gezien, er was toch een actie op touw gezet , dat je een sticker kon krijgen voor je auto
om
anderen daar op te wijzen ?
Waar zijn dier stickers gebleven .. want er MOET meer aandacht hier aan komen
.
Je hebt evenveel ruimte om iets te plaatsen als wij allemaal en zo te zien aan bovenstaande tekst werkt je spatiebalk uitstekend.Pakdebal schreef:kitty schreef:Inderdaad, die punt besluit eigenlijk dat ik niet wil reageren. In ieder gesprek (zo ook virtueel) zal PUNT er voor zorgen dat ik gelijk de neiging heb een gesprek af te breken.
.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hoe weet je dat het zomaar is, vraag je dat dan? misschien hebben die mensen er wel heel lang voor gespaardPakdebal schreef:toots schreef: Het is natuurlijk jammer dat zulke dingen gebeuren. Maar het is ook jammer dat mensen nog steeds honden aan bomen vastmaken als ze op vakantie gaan of uit de auto zetten. Dit gebeurd nou eenmaal toch en niemand hier kan daar iets aan doen.
ik heb geen geld voor al die gadgets , maar je ziet in Den Haag veel mensen " zomaar " iets kopen![]()
als ik in de tram zit, ben ik zeer ouderwets !!.. hoe komt men toch aan al dat geld , he ?..![]()
dat is toch raar ?
.

Oh en een bekeuring krijgen wil nog niet zeggen dat deze wordt betaald

In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Nou en?Pakdebal schreef:kitty schreef:Inderdaad, die punt besluit eigenlijk dat ik niet wil reageren. In ieder gesprek (zo ook virtueel) zal PUNT er voor zorgen dat ik gelijk de neiging heb een gesprek af te breken.
.
Ik heb alle onderschriften uitstaan en jou punten maken mijn pagina's onnodig lang

-
- Zeer actief
Nou als je zo begaan bent ,ga een landelijke actie of desnoods wereldwijd starten dan.Pakdebal schreef:Fizgig schreef:Tja, het zijn er meestal meerdere per jaar. Het begint meestal ergens eind mei al, begin juni, dan heb je meestal de eerste incidenten. En dan de hele zomer door. Soms ook wel sterfgevallen. Het is niet alsof het de eerste keer is dat zoiets gebeurt natuurlijk. Dus ik ben niet verbaasd maar vind het zoals elke keer erg vervelend voor alle betrokkenen. We zijn maar mensen he, wie weet was het baasje wel met zijn/haar hoofd helemaal ergens anders. Dat kan toch. Stel je moeder overlijdt, heel plotseling, wedden dat jij dan ook dingen vergeet die je normaal nooit vergeet.
je kan toch nadenken, hoezo " niet expres " ?
maar ik heb nooit die stickers gezien, er was toch een actie op touw gezet , dat je een sticker kon krijgen voor je auto
om
anderen daar op te wijzen ?
Waar zijn dier stickers gebleven .. want er MOET meer aandacht hier aan komen
.

heb ik het niet hier gelezen , dat men een sticker voor de auto campagne was gestart ?bouvierpoedel schreef:Nou als je zo begaan bent ,ga een landelijke actie of desnoods wereldwijd starten dan.
-
- Zeer actief
Ja een poster .Pakdebal schreef:heb ik het niet hier gelezen , dat men een sticker voor de auto campagne was gestart ?bouvierpoedel schreef:Nou als je zo begaan bent ,ga een landelijke actie of desnoods wereldwijd starten dan.
Maar blijkbaar slaat dat niet aan volgens jou dus ga zelf actie voeren joh.

over mijn bericht wordt zo overheen gescrold , zo klein is die, zonder puntenPakdebal schreef:heb ik het niet hier gelezen , dat men een sticker voor de auto campagne was gestart ?bouvierpoedel schreef:Nou als je zo begaan bent ,ga een landelijke actie of desnoods wereldwijd starten dan.
-
- Zeer actief
Schatje ik heb geleerd dat je niet altijd de grootste kunt hebben.Pakdebal schreef:over mijn bericht wordt zo overheen gescrold , zo klein is diePakdebal schreef:heb ik het niet hier gelezen , dat men een sticker voor de auto campagne was gestart ?bouvierpoedel schreef:Nou als je zo begaan bent ,ga een landelijke actie of desnoods wereldwijd starten dan.