Gelijk maar alvast wat pakjes vlees compleet gekocht

Moderator: moderatorteam
Pens en vlees compleet bij "mijn" AH ook 69 cent. Een AH verderop heeft meer smaken dan die twee.stephen24 schreef:Hier hebben ze het ook voor 0,69 cent per pakje.....
Bij ons de in de Emté verkopen ze ook smuldier maar ik vind dat er weinig variatie in zit, zo in mijn herinnering 3 soorten, vlees compleet, pens compleet en pens (wel weer glutenvrij, dat dan weer wel).Belle schreef:Waar? In Nijmegen? En voor welke prijs? Toevallig heb ik vandaag voorraad ingeslagen voor in het pension. Ik was eerst bij EmTee, daar was het 59 cent per pakje, maar ze hadden er niet genoeg. Toen naar C1000, en daar was de prijs 85 cent. Vond ik nogal een groot verschil.DeDiana schreef:Zag het hier ook inderdaad!
Moet zijn tammenga, bij tamminga heeft je hond niks te zoeken.......Ptje schreef:....Heb nu via een linkje van iemand op het forum tamminga besteld.....
Ow excuse é moi ik zal het ff veranderen.
1 Lettertje kan veel uitmaken....Ptje schreef:....Heb trouwens even op TammInga geklikt hahaha nouwwww ik denk dat Rasta daar ook geen nee tegen zou zeggen (en ik al helemaal niet haha jummie)
Ja dat klopt, ik vond het er ook nergens naar uitzien, Rasta maakte het niks uit die at het wel op maar het is niet iets wat ik snel weer zou halen.Canidae schreef: 1 Lettertje kan veel uitmaken....
Dat merk van de Ah verkopen ze hier niet meer, vond het trouwens smerige meuk.