Hoi allemaal,
Cerruti mag door zijn pootje (medisch) niet wandelen of max een kwartiertje per dag.
Bengo gaat natuurlijk wel zo'n 3 Ã 4 uit per dag.
Vanmorgen ging mijn vader joggen en hij nam Bengo met zich mee, lekker in die regen, maar kom Bengo heeft het nodig.
Cerruti wierp zich tegen de deur, begon te graven op de tegels, maakte krassen op de deur, jankte, blafte en huilde.
Hem afleiden met koekjes of speeltjes hielp geen bal. Hij heeft zo een half uur liggen huilen en daarna ging ie heel zielig in zijn mand liggen.
Moeder zegt dat ze al geprobeerd heeft om met hem in de tuin te gaan en met hem te spelen, terwijl Bruno (broer) stiekem buiten sluipt met Bengo, maar elke keer is het zover, elke keer een grooooooot drama.
Het is heel hartverscheurend en echt heel zielig.
Nu zijn mijn ouders op visite bij mijn grootouders en hebben ze Cerruti meegenomen om hem ook een uitje te geven.
Bengo maakt helemaal niet zo'n scène, hij gaat even bij de deur staan, maar zodra ik een balletje voor hem werp houdt ie op en is hij braaf.
Weet iemand wat ik kan doen en waarom Cerruti zo heftig reageert? (hij wordt overmorgen overigens alweer 9 maand)
Ik vind het echt verschrikkelijk voor hem.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat met Cerruti?
Moderator: moderatorteam
- *Leen*
- Actief
wat met Cerruti?
Groetjes van Leentje en een poot van Bengo&Cerruti
*op maandag 8 maart hebben ze Bengo achter mijn rug om herplaatst. Bengo was een prachtige, lieve gezonde zwarte labrador. MIjn soulmate. Bij elke stap die ik zet denk ik aan hem. *
*op maandag 8 maart hebben ze Bengo achter mijn rug om herplaatst. Bengo was een prachtige, lieve gezonde zwarte labrador. MIjn soulmate. Bij elke stap die ik zet denk ik aan hem. *
- mechelaar_fan
- Zeer actief
- *Leen*
- Actief