Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
4,79 euro bij big bazar. de montage is simpel maar niet heel sterk dus daar ga ik nog wat aan klungelen (het is dubbelzijdig klittenband ) maar verder is het top en hij opent vanzelf en sluit ook weer vanzelf door magneetjes
Oh die ga ik straks gelijk halen, ik had nu andere maar die zijn na vorige zomer niet meer te gebruiken
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Sanne!! schreef:Zie hondsdolheid topic in fotohoek hahahaha.
Werkt bij ons dus niet.
En bij de action zijn ze maar 2 euro.
Voor rustige honden overigens prima hoor.
haha ik had niet gezien over welke jij het had, maar doordat ik jou over een hor zag praten bedacht ik mij wel dit te delen.
hier rennen ze er dwars doorheen en hij opent braaf en sluit weer achter ze.
het enige wat niet werkte is dat er naast de deur een ijzeren prullenmand stond. toen hij dus open ging plakten de magneetjes daaraan vast dus de mand maar weggezet.
alleen dus wel nog de bevestiging verbeteren, maar ik vind het enorm de moeite waard. ik denk zelfs dat ik er 1 ga verknippen zodat ze voor de ramen boven kunnen. op deze manier kunnen de ramen wel gewoon open en blijven de beesten buiten
Bij mijn schoonzus hebben ze dat hor ook. En zelfs het klittenband houdt het met 3 drukke honden (die 2 van ons en die van mijn schoonouders) Ik moet het alleen zelf nog halen.
TessaThomas schreef:Bij mijn schoonzus hebben ze dat hor ook. En zelfs het klittenband houdt het met 3 drukke honden (die 2 van ons en die van mijn schoonouders) Ik moet het alleen zelf nog halen.
het probleem hier is dat ik hem op een kozijn met een afwijkende maat heb zitten, het plakband moet dus op het horgaas ipv op de dikke rand.
dit is een heel oud kozijn en hoeft ook niet mooi te blijven dus ik denk dat ik er gewoon latjes langs sla
Nou mijn moeder had het ook maar het werkte voor geen meter en de andere dag was het al kapot, nu heeft ze van die lamellen die aan de onderkant verzwaard zijn, die bevallen haar beter.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Ptje schreef:Nou mijn moeder had het ook maar het werkte voor geen meter en de andere dag was het al kapot, nu heeft ze van die lamellen die aan de onderkant verzwaard zijn, die bevallen haar beter.
Die heb ik ook en ja er komt af en toe een vlieg doorheen, maar dat is zo zelden. Die andere ken ik ook, die is er toch al even, maar ik vind het echt zonde om al die tape op de kozijnen te plakken.
Ptje schreef:Nou mijn moeder had het ook maar het werkte voor geen meter en de andere dag was het al kapot, nu heeft ze van die lamellen die aan de onderkant verzwaard zijn, die bevallen haar beter.
Horren heb ik juist slechte ervaringen mee, die kwamen continu uit de rails, rolde niet meer goed op of het magneetje om hem omlaag te houden liet los. Net als zo'n schuifhor voor de deur, die bleef dus niet dicht zitten.
Ik dacht dat er dit jaar ook reclame voor gemaakt werd door de blokker, maar kon hem daar niet vinden.
Marjoleine schreef:En is dat dezelfde als die van de Action?
Want die winkel die jij noemt hebben wij niet.
Anders moet je de voorraad even opkopen en ze hier in de rommelhoek verkopen :mrgreeen:
oeh, geen idee, maar aangezien die bazar een soort action is (al ga ik liever naar de action maar die zit niet in nijmegen centrum) denk ik van wel.
ik zag het op de reclame en toen was het bij blokker dus die wilde ik gaan halen. toen was ik in mijn pauze bij de bazar en zag ik ze liggen en heb ik het geprobeerd met het idee "als het systeem werkt maar dit is rommel koop ik die van de blokker"
maar ik hou deze maar
ze zijn trouwens wel lastig bij een deur die open en dicht moet aangezien hij alleen in het midden open gaat dus ik heb hem aan een kozijn gehangen van een deur die nooit dicht gaat
Wij hebben hier een hordeur.. Hij kan alleen niet naar buiten ermee, maar dus wel naar binnen en kent nu ook het bevel dicht doen.. Als hij niet van zelf dicht gaat.. Komt hij binnen en zeg dan dicht doen kijkt hij eerst rond en dan denk hij Oja de deur.. en geeft dan een zwieper tegen de hordeur dat hij dicht klikt
Ik heb er ook zo 1, maar die heb ik gekocht bij de Lidl voor 6 euro. Goede kwaliteit, het zelfde merk ligt ook bij de blokker maar dan kost hij 12 euro
Dat hebben wij ook, maar die blijven steeds open staan.
Hilde schreef:Ik heb dit:
En Beau komt er heel vaak heel hard doorheen denderen, nooit een probleem. Komen ook geen vliegen door heen. Ik wil niet anders meer!
TessaThomas schreef:Horren heb ik juist slechte ervaringen mee, die kwamen continu uit de rails, rolde niet meer goed op of het magneetje om hem omlaag te houden liet los. Net als zo'n schuifhor voor de deur, die bleef dus niet dicht zitten.
Ik dacht dat er dit jaar ook reclame voor gemaakt werd door de blokker, maar kon hem daar niet vinden.
Wij hebben horren in een uhm profiel op maat gemaakt zodat ze precies tussen ramen en deuren passen. Zo kunnen wij ramen open zetten zonder dat de katten naar buiten kunnen en zo komt er gegarandeerd geen mug doorheen.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
we hebben een schuifpui waar we een houten frame in hebben gezet, zodat er een hordeur in kan.
rechts is een stukje over en daar hebben we het luikje ingemaakt.
Was verzwaart aan de onderkant, maar een klein zwart mevrouwtje vond het nodig om dat weg te halen
Van de vorige deur heb ik geen foto, maar wel een soortgelijk iets van op internet gevonen
Stond ook een soort klapdeur op die site http://www.adm-horren.nl/huisdieren
TessaThomas schreef:Horren heb ik juist slechte ervaringen mee, die kwamen continu uit de rails, rolde niet meer goed op of het magneetje om hem omlaag te houden liet los. Net als zo'n schuifhor voor de deur, die bleef dus niet dicht zitten.
Wij hebben horren in een uhm profiel op maat gemaakt zodat ze precies tussen ramen en deuren passen. Zo kunnen wij ramen open zetten zonder dat de katten naar buiten kunnen en zo komt er gegarandeerd geen mug doorheen.
Hebben wij ook bij ouders thuis, maar kwamen er toch doorheen. Okee, pas nadat de kat erdoorheen ging. Die heeft ze 1 voor 1 gesloopt
TessaThomas schreef:
Hebben wij ook bij ouders thuis, maar kwamen er toch doorheen. Okee, pas nadat de kat erdoorheen ging. Die heeft ze 1 voor 1 gesloopt
Grappig ik heb een echte sloper en mijn ramen gaan helemaal open en meneer komt er niet doorheen.
Maar het ligt eraan waar de horren vandaan komen bouwmarkt of horren/kozijnen fabriek. Waar ze dus echt met de hand gemaakt worden.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Horren/kozijnen fabriek Maar dan wel al 10 jaar geleden oid hoor! Dus de kwaliteit zal echt wel vooruit gegaan zijn, maar ik ga daar geen geld aan uitgeven met honden die nog wel eens ergens doorheen willen klappen
EDIT: Ik had helemaal niet door dat ze al zo oud waren Dus echt goed vergelijkingsmateriaal heb ik niet, maar ook vlak na de plaatsing waren het geen ideale dingen, vond ik.
Laatst gewijzigd door TessaThomas op 09 jul 2013 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.